- Waardering
- 891
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die deads zijn flink gegroeid ja. Shit, concrete doelen heb ik nog niet over nagedacht, maar dat is wel goed om te doen. Het zou tof zijn om dit jaar nog de 200 te deadliften. Misschien is dat haalbaar, misschien is het te hoog gegrepen. Met benchen wil ik graag m’n oude pr pakken met de nieuwe (juiste) techniek. Eigenlijk wil ik die 100kg eind dit jaar kunnen benchen, maar ik weet niet hoe reëel dit is na die techniekswitch. Qua squats moet 1x125 te doen zijn.Progressie op je deads zijn niet verkeerd
Al doelen gesteld voor in de toekomst? Qua kracht?
Ik ga mijn best doen, thanks voor de motivatie!idd, stiekem toch goed voorruit gegaan jij!
Vooral zo doorgaan, en gewoon gas bleven geven ook al heb je soms ffe nie zon zin.
Netjes jonge!
Ty, Tank! En goeie vraag, VP heb ik nog nooit gemeten. Kwantitatief heb ik dus geen idee. Kwalitatief is ie van nogal laag naar een beetje laag gestegenGoede voortgang gemaaktHoe heeft je VP zich ontwikkeld tijdens het bulken?

Yes, die gegevens zijn up to date. Het is niet erg zwaar nee, maar ik was vroeger iets droger dan nu en wil dat terug. Vooral omdat er een klein beetje vet op m’n blokjes is gaan zitten. Ze zijn nog steeds prima zichtbaar, maar het mag er wel weer afJe bent 188 en weegt 82kg? Of kloppen die gegevens niet meer.
Als die wel kloppen zou ik dus echt wel gaan Bulken als een Modderrrfooookkerrrr
Na september ga ik dan inderdaad als een beest eten!Ja ik zag ze bij jou ook al langskomen, ook in redelijk korte sets. Met bb of plates voel ik veel meer controle, is stukken fijner wat mij betreft.Lekkah progressie
Vind die lunges ook altijd zo kut met balans![]()
Het was een opgave om met tegenwind terug te fietsen die avondNiet zo gek dat je je balans niet kunt houden, als je al 4 andere beenoefeningen hebt gedaan! Wel flink wat oefeningen en volume! Je zult wel gesloopt zijn en veel spierpijn hebben as we speak![]()
De spierpijn kwam ongeveer 24 uur erna opzetten, vooral de Harmstrings hebben het vandaag moeilijk, kuiten zijn het volume beter gewend.
V.w.b. bench: gewoon blijven proberen. Bij mezelf merk ik ook weinig progressie, maar mijn vorm is stukken beter dan eerst. Ik had eerst bijna mijn schouders vernaggeld door bij de lockout mijn schouders naar elkaar toe te bewegen!Ik baal van die bench. Met m’n elbows-out-yolo techniek kon ik dit met tien kg meer, maar nu ligt de grens echt bij 72,5. Ik had gehoopt dat die grens hoger lag.. Denk dat er niets anders op zit dan blijven doorgaan en deze grens nu te gaan verhogen. De laatste tijd heb ik bi’s en tri’s vooral met hammergrip getraind. Dat geeft een wat eenzijdige focus en daarom wil ik wat meer afwisselen met grip. Suggesties voor armoefeningen met andere grip dan hammergrip zijn welkom! Ook wil ik wat meer met negatives en miss met hoger volume werken. Denk dat er ook winst te behalen is door dat meer af te wisselen. Ohja, ik woog altijd in bij de sportschool, maar nu heb ik een weegschaal voor thuis gekocht om m’n bodyweight consequenter in de gaten te houden (geen variatie meer in weegmoment en sportoutfits). Vanochtend was het 82,0. Ben me ook wat meer aan het verdiepen in cutten. Daar komt nogal wat bij kijken.. Ben benieuwd hoe mijn lichaam erop gaat reageren.
Heb ff gegoogled, de bar die ik gebruik blijkt een super ez curl bar te heten. Ik bedoel deze:Ik weet niet wat je onder hammergrip bij EZ-bar skull crushers verstaat. Hammergrip is volgens mij dat je je handen verticaal houdt t.o.v. je lichaam. Een EZ-bar kun je alleen schuin pakken (of horizontaal bij de uiteinden).
Yesss bedankt! Bw dips pak ik af en toe mee, maar dips met een bankje heb ik al heel lang niet gedaan terwijl die erg prettig zijn. Die gaan hier binnenkort terugkomen, goeie tip.Met de triceps zou je bodyweight dips kunnen doen. Als dat te zwaar is op de machine of tussen twee bankjes. Evt een plate op je buik.

Balen van je bench lately man, kan me voorstellen dat t frustrerend is. Hoe zit je met food intake nu? Squat beetje klem op 102,5 of niet?LikeBalen van je bench lately man, kan me voorstellen dat t frustrerend is. Hoe zit je met food intake nu? Squat beetje klem op 102,5 of niet?

Thanks mate! En idd, de gasten die er waren trainden aardig serieus. Gaf wel een goede motiverende sfeer.Vind vrijdagavond ook altijd wel lekker.
Helemaal in de goedkopere sportscholen is er minder jeugd dan de andere avonden (moeten ze uitgaan of drinken oid)
Meer ruimte dus voor mensen die wel dedicated zijn
Lekkere training verder!

Had niet verwacht die pr met 10 kg te kunnen verhogen. Die doelstelling om dit jaar 200 kg te liften lijkt haalbaar als het zo doorgaat.Hahahaha zo voelde het wel ongeveerHatseflats 1x190 Tjakaaa knall botsss #%^%#^#% netjes!
Thanks dude!