- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jep, dat kwam doordat het rack heel de tijd bezet was en pas na een hele tijd vrij kwam. Dat werkte voor geen meter, want m’n benen waren toen natuurlijk al moe.flinke training, nog een reden dat je squats als bijna laatste doet?
Vast wel. Geen idee wat de Ab-x oefening is, maar klinkt als buikspierenlekkerre trainingen nog voor de vakantie, helemaal beachproof naar eigen mening?

Thanks mate! Hehe, ik ben tevreden met de looks hoor. Ben wel eens droger geweest, maar er zijn duidelijk abs te zien, te zeker beachprooflekkerre trainingen nog voor de vakantie, helemaal beachproof naar eigen mening?

Die Ab-x ziet er zo uit als dezeVast wel. Geen idee wat de Ab-x oefening is, maar klinkt als buikspieren
Harm: veel plezier op je vakantie!
Hehe dat heb je goed geleerd, Klaatje. Twee compleet verschillende zelfs. Boterham is al een leveltje verder tilt zwaardere dingen dan ik kan en op manieren die ik nog moet leren.today i learned dat boterharm en boterham 2 verschillende dbbers zijn
Thanks dude! Ik heb de twee dagen daarna stevig last gehad van m’n quads. Note to self: volgende keer een warming-up doen als je een week niet getraind hebt..

Dankudanku!
Cheers! Er zit nog vooruitgang in ja, en dat houdt het trainen wel extra leuk : - )heee alles gaat heel mooi vooruit!
je maakt prima gains zo te zien. super!
Haha, dankje :-) Niet speciaal voor die reden, maar ik heb vandaag wel drie scoops achter de kiezen. Geen idee of het bij mij helpt eigenlijk, nooit op gelet. Ik voel de eerste spierpijn nu rustig aan inkicken, vooral in de glutes en hams. Zal morgen wel flink zuur voelen :bBen je al bijgekomen? Hopelijk heb je na mijn suggestie in de log van Atreus wat extra whey genomenBen benieuwd hoe lang je mag genieten van de DOMS: de ultieme beloning voor hard werken! De training ziet er op papier in ieder geval goed uit.
Thanks Johny! Die ging lekker ja