- Waardering
- 18
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 82kg
Wel als je deads meetelt voor je LB, maar squats haperen juist een beetje. Thanks anyway!
Had deze week eigenlijk geen tijd voor de derde work-out, maar ik wou toch nog ff maxen met squatten voor de cut. Heb er daarom een korte date met de gym van gemaakt.
Had nog maar n scoop pwo, voelde er minder van dan normaal. Krijg volgende week een pot binnen. Heb de Legend van Jay Cutler besteld, ben benieuwd hoe die aanslaat.
---
Pull Push Legs
Squats
8x40
5x70
1x85
1x100
1x110
1x117,5 pr
Fx120
8x80 kleine plate onder de hakken gelegd om ff uit te proberen
8x85 voelt goed.. nog maar een keer proberen
1x100
1x110
Fx120 hehe, scheelde niet eens veel
Ab-x accent op lower abs
30,30,30,30 slightly slower,35 slightly bigger rom voel die lower abs wel meer dan normal
Leg press
12x118
12x136
10x154 zware shit na die squats, zweet me de pl**ris
6x164 dropset 10x118
7x145 dropset 8x118
---
1rm verhoogd met 2,5 kg, ondanks dat ik de laatste maand gestalld was op de 4x5 sets. Fijn om toch dat kleine beetje vooruitgang te zien, ik ben tevreden. En op de fiets bedacht ik opeens dat dit een milestone was:
BP+SQ+DL=92,5+117,5+190=400 kg phuckyeah!
Maandag begint september en dan ga ik beginnen met cutten. Het is niet ontzettend nodig met mijn stats, maar ik heb twee redenen om het te doen. Ten eerste omdat er na het bulken iets meer vet op mn abs ligt en de definitie iets minder goed naar voren komt dan vroeger. Om dat aan te pakken ga ik niet alleen minder cals eten, maar ook vaker abs en core trainen, zodat het van twee kanten wordt aangepakt. De tweede reden om te cutten is gewoon omdat ik dat leuk vind. Ik heb nog nooit gecut en wil weten hoe het is, dus lijkt het me een leuke uitdaging.
Ik heb wel wat ideetjes om cal-inname te verminderen en wil wat cardio in het schema inbouwen. Ik schat mn onderhoud nu rond de 3300 cal en wil dagelijks max 2800 eten waarvan 200+ gram eiwit. Zal in de loop van volgende week wat meer ingaan op de voeding. Ik ben benieuwd!

Ty guys, volgende keer pak ik hem!
Binnenkort maar eens net zoveel volume pakken op de quads, miss krijgen die dan ook een extra boost!