XXL Nutrition

Botje's progressie pics 1,5jaar trainen

damn bro goeie vooruitgang

hoeveel kuurtjes heb je nu al achterwege?

Looking good man! Succes met je MH cover contest ;) Mss dat ik volgend jaar ook eens mee doe als ik een pak meer buffed sta :D

Gaaf, dat is dus ook mijn doel. Hoeveel per week trainde je ervoor? En wat voor kuren heb je gedaan?

Super vooruitgang. Dat spelen op de man van dat kuren hebben we nu wel gehad. Hij wil groot en droog worden binnen 2 jaar en het in dat tijdsbestek hebben, anderen doen het naturel in 4 jaar. Eigen keus toch?

Wat ik me wel afvroeg Bot, wat merk je in je natural periodes? Kun je dan wel voldoende groeien zonder voor je eigen tevredenheid?

Kerel, ik word er een beetje moe van dat je dezelfde foto telkens opnieuw post. Post nu eens een pic waar je lats en benen opstaan ipv die halvegare foto's waar we alleen maar je sterkste punten eruit zien komen. Wat we zien ziet er niet slecht uit, maar aan je postuur en houding te beoordelen zijn er ook groepen die vrij zwaar achterliggen m.n. die lats en benen. Goeie borst en schouders, dat wel maar ik ben er bijna van overtuigt dat het totaalplaatje op weinig lijkt.

hey kerel, ziet er goed uit, ik ben heel mager (53kg), train nou ook, maar weet eigenlijk niet hoe ik moet trainen, ik pak maar wat... kan jij mij hierbij helpen? alvast bedankt

ZIet er scherp uit gozer.

Post eens ff wat poses lat spread, mm, biceps achter etc. Ben benieuwd

Respect voor de vooruitgang die je hebt gemaakt in korte tijd, nice :thumbup:

Hele goeie fysiek, zeker weten. Maar ik krijg het idee bij jou dat je er heel weinig voor doet, lees dat je 3 keer eet, veel zuipt, laat naar bed gaat enz.
Is dit gewoon een voorkomen van je en wil je een beetje nonchalant overkomen? Want ik kan me niet voorstellen dat je zo wordt met een beetje flierefluiten.
Misschien kun je me duidelijkheid verschaffen.
Respect:knipoog:

netjes bro maar hiervoor hoef je toch geen kuur te zetten.
dit is mijn mening

• Topic Starter Topic Starter
Super vooruitgang. Dat spelen op de man van dat kuren hebben we nu wel gehad. Hij wil groot en droog worden binnen 2 jaar en het in dat tijdsbestek hebben, anderen doen het naturel in 4 jaar. Eigen keus toch?

Wat ik me wel afvroeg Bot, wat merk je in je natural periodes? Kun je dan wel voldoende groeien zonder voor je eigen tevredenheid?
Precies, dat was ook mijn idee. Ik wist heel goed wat kuren was, wist al vrij goed hoe en wat voordat ik uberhaupt trainde. Dus ik heb die keuze gewoon overwogen en heb er absoluut geen spijt van. Anders had ik nu nog niet eens halverwege deze fysiek gezeten.

Maar het probleem waar ik andere ook voor waarschuw die me vragen stellen of ze wel klaar zijn voor kuurtjes is het psychische gebeuren... Precies zoals jij in je vraag stelt...

Als je off bent en niet al te "slim" gekuurd hebt, val je kilos in vocht terug, wat lijkt op spiermassa verlies. Riods zijn gewoon zeer verslavend en je moet er echt mee weten om te gaan, en je moet eigenlijk al tevreden zijn met je lichaam voordat je ermee begint. Anders grijp je na een te korte periode OFF weer te snel naar die snoepjes met alle gevolgen van dien....

Wat ik doe tijdens m'n off periodes is gewoon aan andere dingen denken en me op andere dingen focussen, en dus ook iets minder trainen. Wat voor mij echt geen massa verlies betekend. Er speelt op dat moment een gedachten in je hoofd van: Waarom zou ik zo hard knallen, als ik er toch niet van groei op dit moment. Dus ga je dan je training verkorten en afransellen...!

Niet zo huilen iedereen... het valt op dat jullie jaloers als de pest zijn.

Ik vind het een net fysiek, goede vooruitgang :thumb:
Ik ben net als meerdere mensen hier ook wel benieuwd naar hoe de benen en de rug er voor staan.

Met of zonder AAS, ik vind het puik werk :thumb: en zoals reeds gezegt, het is een eigen keus om eraan te beginnen. Niks mis mee mits je er verstandig mee omgaat imo :)

Ik vind het een net fysiek, goede vooruitgang :thumb:
Ik ben net als meerdere mensen hier ook wel benieuwd naar hoe de benen en de rug er voor staan.

Met of zonder AAS, ik vind het puik werk :thumb: en zoals reeds gezegt, het is een eigen keus om eraan te beginnen. Niks mis mee mits je er verstandig mee omgaat imo :)

Idd super fysiek maar wees ook niet bang om het totaalplaatje te laten zieñ!

Ik denk zodra je een pose ziet , dat alles wel zo beetje weg valt. BB poses passen niet bij dit fysiek

Terug
Naar boven