- Waardering
- 2.136
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

.....Dat iedereen die bodybuilding doet alleen maar groter wil worden is onzin, iedereen heeft zijn eigen doelen en kan daar binnen bodybuilding geheel eigen invulling gevenik denk dat 90% van dit forum een moord zou doen voor het fysiek van botje.
het is een goed fysiek, zeker, maar idd geen bodybuilding, bodybuilding is iets hardcoreder.....
botje wil er goed uit zien en bodybuilders willen GROOT worden...
en nog iets het lijkt een menshealth fysiek, maar is het nog lang niet.
jullie onderschatten de mens-health mannen, die gasten volgen de zwaarste dieten hebben 45cm armen drukken 150 kilo, anders zie je er ontspannen niet zo uit.
botje jij hebt 38cm armen, no offence maar dat is gewoon dun.
je hebt echt een goed fysiek, zeker weten, maar het is geen hardcore bodybuilding.
ook is het zo, jij bent tevreden(trots zelfs) op je lichaam, een bodybuilder zal nooit tevreden zijn en ambieert het om HUGE te worden en te blijven groeien.
dus jullie horen, ik kan me zeker in ryu vinden.....
maar botje, post eens wat poses....
Dat iedereen die bodybuilding doet alleen maar groter wil worden is onzin, iedereen heeft zijn eigen doelen en kan daar binnen bodybuilding geheel eigen invulling geven
Mensen hebben het over foto's zoals die van botjebouwer en zeggen dit is geen bodybuilding terwijl hij 1 van de weinige is die dit soort foto's van zichzelf kan posten dus dan doen de rest van de leden ook geen bodybuilding? Want zo zien ze er zeker dan niet uit. Doe je dan wel aan bodybuilding als je als doel hebt er uit te zien als ed van amsterdam maar ondertussen nog niet de helft van de massa van een men health model hebt? Wat voor sport doet een men health model dan? Fitness? Ze trainen als bodybuilders, ze doen gewoon aan bodybuilding, jij redeneert alsof je alleen een bodybuilder bent als je er uit ziet als een pro. Zit het verschil tussen een men health model en een volgens jou ''echte'' bodybuilder dan niet alleen in de hoeveelheden roids? Ryu een bodybuilder en botjebouwer niet?
Juist die starre en beperkte blik over bodybuilding is wat je verwacht bij mensen die niks van bodybuilding weten, het soort mensen die zeggen ''ow dus jij wilt alleen maar heel gespierd worden?'' als je zou zeggen dat je aan bodybuilding doet terwijl je er gewoon athletisch en afgetraind uit wilt zien

Maakt me niet uit wat je al gedaan/gewonnen hebt, ik vind je geen betere fysiek hebben. Ik verkies botjes zijn fysiek van zijn vorige foto(hier staat hij iets te vet) over de jouwe.
Botje komt niet eens in de buurt van Ryu. Zet Ryu en Botje allebei op 10% naast elkaar en Ryu pwned hem dik......dat dit nog ter discussie gesteld moet worden.....
ryu is veel groter, als er mensen of botje denkt dat dit niet zo is.....
post maar een normale pose, botje.....
jammer dat iedereen zo tegen botje opkijkt, of zo trots is op hem.....
hij heeft in korte tijd gewoon een goed fysiek gebouwt. We weten nog niet hoe zn rug of benen eruit zien dus over het totaal plaatje kan er weinig gezegt worden. Ryu, sorry dat ik het moet zeggen, het valt me ook op dat vanaf iemand botje's fysiek goed vind vind jij je in je kont voelt gepakt en zijn fysiek probeert af te breken om de jouwe op te hemelen.
Maakt me niet uit wat je al gedaan/gewonnen hebt, ik vind je geen betere fysiek hebben. Ik verkies botjes zijn fysiek van zijn vorige foto(hier staat hij iets te vet) over de jouwe.

Train jy met DBC01?Oh god, het wordt met de dag mooier. Nu bescherm ik juriaan ? Tegen wat?