Fitness Seller

Botje's progressie pics 1,5jaar trainen

Wat zijn je doelstallingen eigenlijk?
ziet er al zéér goed uit!

• Topic Starter Topic Starter
Wat zijn je doelstallingen eigenlijk?
ziet er al zéér goed uit!

Nog 3 tot 5kg spier erbij en dan naar de 7% bf. Dan vind ik 't denk ik wel mooi geweest. Maar je weet maar nooit he..
Volgend jaar zomer komt dat wel. Tot na de zomer nog rustig aan doen... ff op andere dingen foccusen.

Volgens mij denk je dat nog steeds, of niet ? :D

Nee, w8 dan zit Peoples natuurlijk weer aan me anus te hangen straks. Zoals ik al zei, ik vind het een puik fysiek voor je doeleinden, maar werk wel aan die zwakke punten en dan komt het helemaal goed. :thumbs:

:roflol: nee hoor ryu...

@ botje zoals ik al vaker heb gezegd doorknallen nu.....

Ziet er goed uit, maar waarom neem je niet eens wat bodybuild poses?

Ik denk zodra je een pose ziet , dat alles wel zo beetje weg valt. BB poses passen niet bij dit fysiek
Lol de jaloezie druipt van je post(s) af, bang dat je verstoten bent als forum mooiste ofzo? Heel doorzichtig bezig ben je bezig

Lol de jaloezie druipt van je post(s) af, bang dat je verstoten bent als forum mooiste ofzo? Heel doorzichtig bezig ben je bezig

Och Och Och.. Ja ik ben zwaar jaloers op botjes fysiek. Hij lijkt ook echt bijna 100% op stan mcquay's zijn fysiek, waar ik zeker een moord voor zou doen. In fact, ik denk zelfs dat ik t-shirts laat drukken met dit plaatje erop.

Leer toch eens lezen, brulaap. Ik vind ze fysiek prima voor de men's health enz, maar uit bb perspectief blijft er gewoon niet veel van over. Als je nou eens beter uit je aapkop kijkt dan kan je zelf zien dat er niet of bijna nooit BB poses worden gedaan in dat soort bladen. De poses die botje doet op zijn foto's zijn gewoon goed voor dat soort bladen.

Keep up the good work, diddy kong! Misschien kom je nog eens zover. :thumbs:

Laatst bewerkt:
Och Och Och.. Ja ik ben zwaar jaloers op botjes fysiek. Hij lijkt ook echt bijna 100% op stan mcquay's zijn fysiek, waar ik zeker een moord voor zou doen. In fact, ik denk zelfs dat ik t-shirts laat drukken met dit plaatje erop.

Leer toch eens lezen, brulaap. Ik vind ze fysiek prima voor de men's health enz, maar uit bb perspectief blijft er gewoon niet veel van over. Als je nou eens beter uit je aapkop kijkt dan kan je zelf zien dat er niet of bijna nooit BB poses worden gedaan in dat soort bladen. De poses die botje doet op zijn foto's zijn gewoon goed voor die bladen.

Ik krijg bij botje het idee dat hij niet hoeft te scoren als bb op het podium. Hij wil zomers op het strand scoren en zaterdagavond in de plaatselijke kroeg/discotheek;)

ik vind mezelf t geilste van dit forum, dat vindt ryu ook :o

nice

Ik krijg bij botje het idee dat hij niet hoeft te scoren als bb op het podium. Hij wil zomers op het strand scoren en zaterdagavond in de plaatselijke kroeg/discotheek;)

Dan heeft hij daar een puik fysiek voor, maar niet vanuit een BB perspectief gezien.

Maar het is natuurlijk extra leuk wanneer ik dat naar voren breng, want dan heeft robot monkey eindelijk weer eens wat doen. :rolleyes:

I dont blame u.

I make every man gay :P

Leer toch eens lezen, brulaap. Ik vind ze fysiek prima voor de men's health enz, maar uit bb perspectief blijft er gewoon niet veel van over. Als je nou eens beter uit je aapkop kijkt dan kan je zelf zien dat er niet of bijna nooit BB poses worden gedaan in dat soort bladen. De poses die botje doet op zijn foto's zijn gewoon goed voor dat soort bladen.

Je zou bijna een punt hebben ware het niet dat je in bijv het ''jouw ideale fysiek'' topic een monster hoeveelheid aan moeite hebt gedaan om botjebouwer er op te wijzen dat ie ''echt niet zo groot is als ie zich doet voorkomen'' en minder van dat soort kinderachtige met jaloezie doordrenkte opmerkingen

Maar je zal het idd wel als opbouwende kritiek ofzo hebben bedoeld my bad...

jullie gesprek is toch nutteloos, kijk mijn sexyheid

oeeee

Je zou bijna een punt hebben ware het niet dat je in bijv het ''jouw ideale fysiek'' topic een monster hoeveelheid aan moeite hebt gedaan om botjebouwer er op te wijzen dat ie ''echt niet zo groot is als ie zich doet voorkomen'' en minder van dat soort kinderachtige met jaloezie doordrenkte opmerkingen

Maar je zal het idd wel als opbouwende kritiek ofzo hebben bedoeld my bad...

Dude, als ik hier zeg dat ik met 4 kilo erbij net zo groot ben als Stan , dan kan je dat soort reacties verwachten. Dat jij nou geen feiten kan onderscheiden, kan ik niks aan doen. Ik vind het trouwens knap hoe jij telkens in elke post jaloezie kan terug vinden. En een monsterhoeveelheid? Dude, ik ken botje ook gewoon als persoon, dus misschien moet je eerst je feiten op een rij hebben, voordat je dat soort slecht onderbouwde argumenten geeft.

Maar ach.. Het verschil moet er wezen. :p

Terug
Naar boven