MuscleMeat

Botje's progressie pics 1,5jaar trainen

Hehe dude, los van het feit dat Ryu grotere armen heeft, heeft ryu ook nog een degelijk onderstel en rug. Niet om botje specifiek af te kraken, maar je kraamt echt onzin uit.

Inderdaad maar die vreemdeling heeft er duidelijk geen kaas van gegeten :roflol:

de vreemdeling van DBB..

Dude....kan je lezen? Ik zeg toch dat Botje zker niet groter is als Ryu. Alleen zijn lichaam is mooier gevormd vind ik. Lees aub eerst een goed voordat je zegt dat ik onzin uitkraam ''AlexT''

Dude....kan je lezen? Ik zeg toch dat Botje zker niet groter is als Ryu. Alleen zijn lichaam is mooier gevormd vind ik. Lees aub eerst een goed voordat je zegt dat ik onzin uitkraam ''AlexT''

Als jij goed had gelezen had je gezien dat er stond "degelijk onderstel en rug", het woord groot heb ik alleen laten vallen bij jouw eigen vergelijking over de armen, "de vreemdeling".

Lijkt het maar zo of wordt er de laatste tijd nu echt steeds meer gebashed en off-topic geluld :scratch:

Passend Schema dan:

Dag 1:

Bench Press 5 sets
Incline dumbbell Press 5 sets
Flyes 5 sets
Dips 5 sets

Wat zijkant schouders, achterkant onbelast laten.

Dag 2:

Standing Barbell Curls 4 sets
Hammer Curls 4 sets
Preacher Curls 4 sets

Dag 3:

Press Down 4 sets
Skull Crushers 4 sets
Snmall dips 4 sets

Dag 4: Crunches en buikwerk

's Weekend's ethanol innemen.

20sets voor de borst zijn wel veel, verder is het wel een aardig schema.

Botje de gekste. Wanneer komen er nieuwe foto's, player?

• Topic Starter Topic Starter
Lijkt het maar zo of wordt er de laatste tijd nu echt steeds meer gebashed en off-topic geluld :scratch:

Ja vooral in mijn topics :cool:

Botje de gekste. Wanneer komen er nieuwe foto's, player?

Weet ik ´t, ergens voordat ik naar Chersonissos ga eind Juli, of als ik binnenkort een week ziek ben en per ongeluk op 6%bf kom te staan :D

Had laatst wat geprobeerd wat te "snoepen" maar heb het na 3 weken afgekapt omdat me lichaam als een natte dweil aanvoelde!
Ik aan 2 keer slapen per dag niet eens genoeg had :(

Dus voorlopig doe ik toch maar ff rustig aan en is er nog niet echt veel verandering om nieuwe fotos van te maken... :cool:

botje is een fenomeen op DBB, and i like him :D
de spirit van een dekhengst, het narcisme van een don juan, een lekkere zuiperd en nog een goeie fysiek ook.
Wat maakt het uit dat hij niet volgens de strikte BB regels leeft. Ok hij heeft geen benen, maar een bimbo om de lul elk weekend maakt dat allemaal wel goed, en is dat niet waar we in de eerste plaats aan dachten toen we met BB begonnen ;)

Hahaha, Chersonnisos Bot, wanneer ga je?

de spirit van een dekhengst, het narcisme van een don juan, een lekkere zuiperd en nog een goeie fysiek ook.
Wat maakt het uit dat hij niet volgens de strikte BB regels leeft. Ok hij heeft geen benen, maar een bimbo om de lul elk weekend maakt dat allemaal wel goed, en is dat niet waar we in de eerste plaats aan dachten toen we met BB begonnen ;)

Met zijn mond jah!

hahaha inder****ingdaad ja :D

amen to that

Hahaha thanx ouwe, beetje zuipen moet kunnen op z'n tijd he ;)

Had een poos niet meer gedronken (maandje ofzo) en was afgelopen zaterdag ff met Peoples naar de Powerzone (Temptation island party) ........DAMN WAT WAS IK DRONKEN!......

Ik geloof dat er wel voor 120 euro aan drank doorheen is gegaan die avond!
De hele tijd dubbele wisky/vodka cola's waarvan ik de helft nog eens gratis kreeg van een heerlijk barmeisje waarmee ik een beetje liep aan te pappen :roflol:

We waren nog geen eens binnen en er werd al naar ons gewezen omdat ze je weer ergens van kende, en je kon nog geen 10meter veilig lopen of er stond weer een stadsgenoot die met de domme vraag komt: "Wat doe jij hier!?" ....euu.... Goh, ik kwam de temperatuur opmeten van de jacuzi die hier schuin achter je staat domme zak :cool:

Verder waren er nog leuke grapjes als langs een palmboom lopen en de takken met je mee trekken, en net op het moment dat Peoples de palmboom passeerde de tak loslaten :D
(Klinkt nu misschien niet zo leuk, maar geloof me, na 20 wisky colas lig je helemaal in een deuk!) :roflol:

Hahaha, Chersonnisos Bot, wanneer ga je?
Ik ga ergens eind Juli voor 3 weekjes op vakantie.

hahaha ja was een mooi avondje ook al was ik broodje nuchter...

Ja ik was meer naar chicks aan het kijken dan op jou letten en je stomme palmbomen :P

BTW ik moet nog ff die foto's te pakken zien te krijgen van die 2 chicks.. marlie en laura uit Gelderland...

Cherosonissos here we come :D

hahaha ja was een mooi avondje ook al was ik broodje nuchter...

Ja ik was meer naar chicks aan het kijken dan op jou letten en je stomme palmbomen :P

BTW ik moet nog ff die foto's te pakken zien te krijgen van die 2 chicks.. marlie en laura uit Gelderland...

Cherosonissos here we come :D

Ja, die 2 horny vrouwtjes die stiekem aan je palmboom zaten te voelen aan de bar! Zo te zien deelde die 2 letterlijk ALLES samen :D
Zou ik me mond maar ff houden over hoe de rest van 't verhaal verloopt? :D

Ik vond 't al raar dat ik je daarna niet meer kon vinden, maar ik dacht toen dat dat te wijten was omdat ik meer was gefoccused op die palmbomen. Ik zou echt zweren dat ik een papagai zag zitten in 1 van die palmbomen :cool:

Terug
Naar boven