Fitness Seller

Botje's progressie pics 1,5jaar trainen

Je weet het weer mooi te brengen Ryu.. :rolleyes:

@bouwens Missen van massa? volgens mij is onze prins pinda ook genomineerd geweest voor BB van de maand en om nou te zeggen dat deze jongen massa heeft.. nee!!

Heb je geen eigen fysiek wat je kan promoten/ophemelen/nomineren voor een of andere graf titel?

:sd:

j/k :D

Zeer nette progressie, maar dat is grotendeels te danken aan het vroege kuren.

ziet er wel goed uit..
maar niet naturel?
wat dan allemaal 'gepakt' ;)

Wat is ou trainingsroutine.. ou borst is wel goed ontwikkeld..

Gemiddeld meer dan een kilo VVM winst per maand. Dat doe je netjes!:thumbup:

Zal ik binnenkort dan maar wat pics posten, wat een gebitch zeg.

hebben jullie wat te compenseren ofzo?

@ botje netjes pik ga zo door en die benen trekken vanzelf wel weer bij. Zolnag je ze maar traint

haha dude :roflol:

Ik stop ermee, want ik vervuil botjes topic!

@botje

Wat staat er nu op de planning? Wanneer de shoots en aan welke punten ga je werken?

met alle respect, heb de rearch zo even gebruikt en kom tot de conclusie dat ´botje´ groter is dan jou ´Ryu´ dus snap je commentaar niet echt

met alle respect, heb de rearch zo even gebruikt en kom tot de conclusie dat ´botje´ groter is dan jou ´Ryu´ dus snap je commentaar niet echt

:roflol:

Ryu heeft op 10% armen van 45 + en Botje nog niet eens 40. Goede research gedaan...........:rolleyes:

:roflol:

Ryu heeft op 10% armen van 45 + en Botje nog niet eens 40. Goede research gedaan...........:rolleyes:

Jij ook slimme....botje heeft toch wel 42cm en ryu 43-44cm als ik het goed heb gelezen. Op Ryu zn wedstrijd waren ze iig 42+ dus offseason zullen ze zeker groter zijn. En of botje groter is als Ryu? Hehe denk het van niet alhoewel botje misschien wel een iets mooier gevormd lichaam heeft.

U hebt gezocht op streefdoel:

Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is.

Passend Schema dan:

Dag 1:

Bench Press 5 sets
Incline dumbbell Press 5 sets
Flyes 5 sets
Dips 5 sets

Wat zijkant schouders, achterkant onbelast laten.

Dag 2:

Standing Barbell Curls 4 sets
Hammer Curls 4 sets
Preacher Curls 4 sets

Dag 3:

Press Down 4 sets
Skull Crushers 4 sets
Snmall dips 4 sets

Dag 4: Crunches en buikwerk

's Weekend's ethanol innemen.

Jij ook slimme....botje heeft toch wel 42cm en ryu 43-44cm als ik het goed heb gelezen. Op Ryu zn wedstrijd waren ze iig 42+ dus offseason zullen ze zeker groter zijn. En of botje groter is als Ryu? Hehe denk het van niet alhoewel botje misschien wel een iets mooier gevormd lichaam heeft.

Hehe dude, los van het feit dat Ryu grotere armen heeft, heeft ryu ook nog een degelijk onderstel en rug. Niet om botje specifiek af te kraken, maar je kraamt echt onzin uit.

Terug
Naar boven