Fitness Seller

Botje's progressie pics 1,5jaar trainen

Doe maar ironisch Ryu, maar ook mijn oren hebben de nodige bronnen mogen horen.

Precies Pindamans........vorige week nog een pot trenbolone bij me komen halen en hier op DBB de onschuldige "roid-maagd" uithangen.

Mooie kerel ben je ook :roflol:

J/K Bro ;)

Laatst bewerkt:
Doe maar ironisch Ryu, maar ook mijn oren hebben de nodige bronnen mogen horen.

Precies Pindamans........vorige week nog een pot trenbolone bij me komen halen en hier op DBB de onschuldige "roid-maagd" uithangen.

Mooie kerel ben je ook :roflol:

Beste mannen,

Ik zal het nog maar een keer duidelijk vermelden. In mijn familie komt in grote frequentie prostaat/blaaskanker voor. Hoewel 90% van dit forum geen testen doet voordat zij beginnen met kuren neem ik wel degelijk deze verantwoordelijkheid. Het is belangrijk om te achterhalen welke factoren er een risico vormen voor het gebruik van sterioden en je gezondheid. Sommige dingen zijn nou eenmaal gewoon wat belangrijker in het leven dan wat trainen en wedstrijden doen. Ik heb geen ambities om mee te doen met de hoge klasse van delfzijl/holland enz , anders was het verlangen om gebruiken al veel malen groter geweest. Ik heb in maart al onderzoek gehad naar deze vormen van kanker , aangezien ik sinds een half jaar symptomen kreeg die niet te verklaren waren met een simpel bloedtestje. De resultaten waren gelukkig negatief , waarbij ik het uitgebreid heb gehad met mijn dokter over eventueel gebruik van roids in de toekomst. Ik ga na ybf de gewone algemene bloedtest doen en dan verder bespreken met mijn arts over de verdere mogelijkheden. Voor jullie misschien allemaal een grap dit soort voorbereidingen, maar voor mij zekers niet.

Ik heb nog wel andere ambities in het leven. :)

Laatst bewerkt:
Je weet het weer mooi te brengen Ryu.. :rolleyes:

@bouwens Missen van massa? volgens mij is onze prins pinda ook genomineerd geweest voor BB van de maand en om nou te zeggen dat deze jongen massa heeft.. nee!!

@bouwens Missen van massa? volgens mij is onze prins pinda ook genomineerd geweest voor BB van de maand en om nou te zeggen dat deze jongen massa heeft.. nee!!

Als ik me niet vergis had Ryu op de pics met MassBuilder > 45 armen met een Vet% van rond de 10. Botje komt daar zeker niet aan. Verder heet hij alleen een goede borst en schouders.

Edit: verder gaat Bodybuilding ook om een bepaalde evenwicht in je fysiek en Botje komt daar nog niet aan. Mocht hij dat wel kunnen bewerkstelligen dan sta ik er al vele malen positiever tegenover....:)

Laatst bewerkt:

BBer van de maand is iets van vrienden onderling. Net zoals de contest stemt men zowel op het mogen van de persoon als zijn fysiek. Het winnen van zoiets gaat dus niet puur om het fysiek.

RYU mag dan wel een snoepkont zijn met al zijn verschillende eiwitten, creatines en bcaa's.. maar geloof mij, natural is hij!

Botje heeft ook een goed fysiek, echter waar ryu heen wilt het het bodybuilders look, en niet het photomodel look. (we zitten tensloote op dutchBODYBUILDING) Indien hij daar zijn mening eerlijk over uit laat, betekend dat niet dat hij het fysiek afkraakt.

• Topic Starter Topic Starter

Ja indd, kan me nog herrineren dat Ryu een tijdje terug op de koffie bij DBC liever bleef staan en af en toe op 't randje van de bank ging zitten omdat ie een abcess op z'n linker bil had... :cool:

Zeker door 't squatten gekomen :rolleyes:

ze onthouden wel veel over je RYU

botje is wel een voorbeeld voor mij hoor
;)

voor mij is bodybuilding lettelijk lichaamsbouwen

en dat is wat we allemaal hier doen
dat bodybuilding als woord vaak word vergeleken met massa monsters op het podium vind ik onzin

Ja indd, kan me nog herrineren dat Ryu een tijdje terug op de koffie bij DBC liever bleef staan en af en toe op 't randje van de bank ging zitten omdat ie een abcess op z'n linker bil had... :cool:

Zeker door 't squatten gekomen :rolleyes:

Ik wil gerust een test afleggen en gelijk deze week nog zodat de korte esters er niet uit kunnen werken. E 450,- zijn de kosten. Als ik positief eruit kom betaal ik de test + 100 euro, en kan je lekker elke avond gezellig met peoples giechelen dat je ryu hebt gepakt.

Als ik er negatief uit kom dan betaal jij gewoon lekker de test en vind ik het een mooie afsluiting en zal ik tegen niemand zeggen over je sollicitatie als poolboy bij de gouden kooi! .... Oeps.. :rolleyes:

P.M maar even voor een afspraak! ;)

Laatst bewerkt:
t*ring, stelletje oude wijven hier zeg.

O la la la la...wat een gebitch zeg... Kunnen we ff op de site van Elle of Joepie dit gezeik verder zetten?

Maar als we blijven ouwehoeren over en weer gaat er gewoon een slot op, jullie lijken wel kleine kinderen op een schoolplein.

Ontopic: Goeie progressie Botje :thumbup:

Je valt in herhaling, peoples.

Terug
Naar boven