- Waardering
- 12.701
Damn, dit zijn hoeveelheden waarop fitgirls van 60 kg cutten! Sterkte mannen!
Thanks

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Damn, dit zijn hoeveelheden waarop fitgirls van 60 kg cutten! Sterkte mannen!

Meet jij je buik ontspannen/aangespannen/vacuüm/anders(hoe?)?
Heftig. Ik zou het niet kunnen. Vooral niet met cardio erbij. 1900 kcal is voor mij echt de ondergrens. Hoe lang ga je nog door met de cut?
We hebben dezelfde leeftijd en hetzelfde gewicht ongeveer. Alleen ben ik iets groter (1.75m). Ik heb een deels zittend beroep (leerkracht) en buiten de 3 krachttrainingen per week ben ik niet mega actief met uitzondering van de dagelijkse bezigheden. Toch val ik momenteel op 2400 kcal af. Zie je hoe verschillend dit kan zijn per lichaam.
Lekker bezig broertje! Ik zit op +/- 1.600 nu. We slepen elkaar er wel doorheen! Je kan altijd een PB sturen Arkadas!
Die hebben we ook hier op DBB. Maar dat zijn doorgaans mannen van >100 kg on gear...Maar ik had liever hulp van iemand die op 3000kcal afvalt.
Sympathiek, elkaar helpen op 1600 kcal.
Maar ik had liever hulp van iemand die op 3000kcal afvalt.
Jij at toch ook nog wel oké, rond de 2500 of 2000 kan toch ook.Die hebben we ook hier op DBB. Maar dat zijn doorgaans mannen van >100 kg on gear...
Sympathiek, elkaar helpen op 1600 kcal.
Maar ik had liever hulp van iemand die op 3000kcal afvalt.

Ik begon op 3000 en daarop viel ik al lekker af. Maar wel met veel meer cardio dan de doorsnee DBB-er in een cut...Jij at toch ook nog wel oké, rond de 2500 of 2000 kan toch ook.
Ik begon op 3000 en daarop viel ik al lekker af. Maar wel met veel meer cardio dan de doorsnee DBB-er in een cut...

vorig jaar in mijn cut, die ik bijna tot niet heb gelogd. ging ik van geen cardio naar 6 u per week + 4 a 5 keer krachttraining. dieptepunt qua kcal was 2000 ofzo.Ik ben van geen cardio naar 3-4 per week gegaan. Lijkt me wel genoeg![]()
vorig jaar in mijn cut, die ik bijna tot niet heb gelogd. ging ik van geen cardio naar 6 u per week + 4 a 5 keer krachttraining. dieptepunt qua kcal was 2000 ofzo.

ik besloot om naar mijn werk te fietsen, 12km +/- of iets meer dus zat al snel op 45min heen en terug. (je wil ook niet zeiknat aankomen)dat zijn serieuze cut-sessies, vooral met jouw lengte.
Het vet is hardnekkig, laat ik het daar op houden![]()
Ik weet trouwens niet hoe lang ik wil cutten. Ik ga denk ik net zo lang door totdat ik het gewenste resultaat heb bereikt.
Lijkt me ook dat je met deze inname gewicht gaat verliezen inderdaad. Wat is je voedingsschema op een dag met 1500 kcal? Eet je elke dag anders of zoveel mogelijk gelijk?We gaan kijken wat het gaat doen mensen. Ik kan me niet voorstellen dat zo’n lage calorieën inname niks met mijn lijf gaat doen.
Lijkt me ook dat je met deze inname gewicht gaat verliezen inderdaad. Wat is je voedingsschema op een dag met 1500 kcal? Eet je elke dag anders of zoveel mogelijk gelijk?
Kan ook zijn dat het een dipje was vandaag. Pas als het structureel wordt, zou ik gaan aanpassen.Zal dit misschien te maken hebben met het feit dat ik deze compounds 3x per week pak?