AndroidHealthClinic

Contest Log Brab0 goes contest ;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Heftig. Ik zou het niet kunnen. Vooral niet met cardio erbij. 1900 kcal is voor mij echt de ondergrens. Hoe lang ga je nog door met de cut?

We hebben dezelfde leeftijd en hetzelfde gewicht ongeveer. Alleen ben ik iets groter (1.75m). Ik heb een deels zittend beroep (leerkracht) en buiten de 3 krachttrainingen per week ben ik niet mega actief met uitzondering van de dagelijkse bezigheden. Toch val ik momenteel op 2400 kcal af. Zie je hoe verschillend dit kan zijn per lichaam.

Ik weet trouwens niet hoe lang ik wil cutten. Ik ga denk ik net zo lang door totdat ik het gewenste resultaat heb bereikt.

whoop whoop toch de weer de bevestiging dat ik geen echte fitgirl ben :cheer:

We gaan kijken wat het gaat doen mensen. Ik kan me niet voorstellen dat zo’n lage calorieën inname niks met mijn lijf gaat doen.

Ik ben van geen cardio naar 3-4 per week gegaan. Lijkt me wel genoeg :D
vorig jaar in mijn cut, die ik bijna tot niet heb gelogd. ging ik van geen cardio naar 6 u per week + 4 a 5 keer krachttraining. dieptepunt qua kcal was 2000 ofzo.

vorig jaar in mijn cut, die ik bijna tot niet heb gelogd. ging ik van geen cardio naar 6 u per week + 4 a 5 keer krachttraining. dieptepunt qua kcal was 2000 ofzo.

dat zijn serieuze cut-sessies, vooral met jouw lengte.

Het vet is hardnekkig, laat ik het daar op houden :D

dat zijn serieuze cut-sessies, vooral met jouw lengte.

Het vet is hardnekkig, laat ik het daar op houden :D
ik besloot om naar mijn werk te fietsen, 12km +/- of iets meer dus zat al snel op 45min heen en terug. (je wil ook niet zeiknat aankomen)

Ik weet trouwens niet hoe lang ik wil cutten. Ik ga denk ik net zo lang door totdat ik het gewenste resultaat heb bereikt.
We gaan kijken wat het gaat doen mensen. Ik kan me niet voorstellen dat zo’n lage calorieën inname niks met mijn lijf gaat doen.
Lijkt me ook dat je met deze inname gewicht gaat verliezen inderdaad. Wat is je voedingsschema op een dag met 1500 kcal? Eet je elke dag anders of zoveel mogelijk gelijk?

Lijkt me ook dat je met deze inname gewicht gaat verliezen inderdaad. Wat is je voedingsschema op een dag met 1500 kcal? Eet je elke dag anders of zoveel mogelijk gelijk?

Ik eet bijna iedere dag hetzelfde. Soms wissel ik tussen vis en kip/vlees.

Training 17-06-2020

Squat
10 x 30 KG
5 x 60 KG
5 x 80 KG
5 x 100 KG
5 x 110 KG
3 x 120 KG

Bench press
10 x 20 KG
10 x 60 KG
4 x 85 KG (5e rep fail)
3 x 85 KG (kwam niet verder dan 3)
4 x 85 KG (kwam niet verder dan 4)
3 x 85 KG (kwam niet verder dan 3)

Military press
5 x 55 KG
5 x 55 KG
5 x 55 KG
5 x 55 KG

De squat heb ik ‘opgebouwd’ zoals eerder is geadviseerd. Ik heb geen merkwaardig meer kracht ervaren. Het voelde absoluut niet slecht, misschien ff een paar weken proberen zo?
De bench press was een drama vandaag. Het lukte niet, de kracht en puf zat er niet in. Zal dit misschien te maken hebben met het feit dat ik deze compounds 3x per week pak? Misschien terug naar 2x? Rug en armen doe ik nu 2x per week en dat bevalt me wel eerlijk gezegd (geen last meer van de druk/pijn op de ellebogen bijvoorbeeld).

Even goed over nadenken.

Factoren op korte termijn kunnen zijn: slecht geslapen, stress, dipje, simpelweg slechte dag

Lange termijn: overtraining, te lang tegen plateaus aan zitten, fatigue dat zich opbouwt door week in week uit volume van je trainingen te accumulaten, kcal deficit

Niks aan doen voor nu. Stel je problemen zouden 2+ weken aanhouden zou je eens moeten kijken wat je structureel kunt verbeteren: eten, training, voeding, stressmanagement, vorm, etc.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven