Fitness Seller

Contest Log Brab0 goes contest ;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sinds mijn vrouw weet dat ik ook best goed kan koken ben ik zeer regelmatig de sjaak :o Maar is natuurlijk niet erg, kan ik tenminste rekening houden met de macro’s.
En als ze dan vraagt wat eten we vanavond antwoorden in macros?

40/30/20 E/K/V, schatje!

En dat zij dan zegt: lekker, weer kip met rijst.

• Topic Starter Topic Starter
Training 20-06-2020

Bench press
Opwarmen
8 x 70 KG
8 x 70 KG
8 x 70 KG
8 x 70 KG

Squat
Opwarmen
5 x 110 KG
5 x 110 KG
5 x 110 KG
5 x 110 KG

Military press
5 x 55 KG
5 x 55 KG
5 x 55 KG
4 x 55 KG (5e rep ging niet meer)

Vandaag een super goede training gehad. Een powerlifter trainde mee (ja wat een luxe hè) om naar de vorm van mijn oefeningen te kijken.
De bench ging afgelopen keren niet lekker (pijn in linker schouder en voelde te zwaar) dus die heb ik verminderd in gewicht om weer op te bouwen. Ook deed ik kennelijk niet ‘archen’ dus dat hebben we vandaag ook geoefend. Na het archen en dergelijke voelde de bench in ieder geval voor mijn schouder veel beter aan.
De squat ging heeeeeel lekker. Besloten om op 110 KG mijn werksets te houden en vanaf dat punt het rustig aan op te bouwen. De squats zijn lekker diep en geconcentreerd, aldus diegenen die meekeken.

Het ging lekker en het is sowieso hartstikke fijn dat iemand met een dijk aan ervaring met je meetraint en corrigeert daar waar nodig is :thumb:

Zometeen het zwembad opzetten voor de kids en de BBQ voor mezelf :p Vanavond misschien er op uit met de MTB.

Hoe komt het dat die squat opeens zo'n sprong heeft gemaakt van altijd onder de 100 naar direct 110-120?

Laatst bewerkt:
Als ik iets zou gebruiken dan zou ik daar eerlijk over zijn. Vallah billah abi
Probeer de taal te leren maar kom zo niet verder.

Screenshot_20200620-135542_Chrome.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven