XXL Nutrition

Contest Log Brab0 goes contest ;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Haha ik geloof je meteen!

Top. Gisteren ook 1,5 uur gewandeld na de training. Leuke afwisseling en extra activiteit.

goed bezig jij :) hier in omgeving Eindhoven zijn er ook genoeg natuurgebieden waar we wel eens wandelen met de kids. Hartstikke ontspannend om te doen.

goed bezig jij :) hier in omgeving Eindhoven zijn er ook genoeg natuurgebieden waar we wel eens wandelen met de kids. Hartstikke ontspannend om te doen.
Ah ja in Eindhoven heb je ook veel heide he? Mooi om te lopen inderdaad!

Lekkere rows onderweg van Beest naar Beestje!

Maar ik moet wel uitkijken dat het geen ‘gooiwerk’ gaat worden. Het is nu een redelijke vorm en dat wil ik er wel inhouden.
Altijd lastig met rows. Denk je dat je sterker bent geworden, blijkt je vorm toch iets minder strikt te zijn geworden...

Cardio 23-06-2020

Wat een volk die je tegenkomt op de fiets zeg :D moet er af en toe toch wel om lachen.

86CC117B-0577-4293-A78E-311CBE6558A9.jpeg

Training 24-06-2020

Squat
Opwarmen
5 x 110 KG
5 x 110 KG
5 x 110 KG
5 x 110 KG

Bench press
Opwarmen
7 x 80 KG
7 x 80 KG
7 x 80 KG
6 x 80 KG

Military press
5 x 55 KG
5 x 55 KG
5 x 55 KG
4 x 55 KG

Lekkere training onder de zon 🌞
Ik heb het idee dat ik eindelijk ietsje pietsje leaner begin te worden. En dat werkt wel motiverend. Maar heb natuurlijk nog een lange weg te gaan.

Gaat lekker man!

Je klaagde hier nogal eens dat je gewicht niet omlaag ging, maar ik zie ook een duidelijk verschil met de startfoto's van 1 juni. Wat is je gewicht nu?

Gaat idd lekker lan!

Je oogt wel degelijk strakker, gewichten worden nog verplaatst, T-shirt van het fietsen tekent zich ook goed af.

Je klaagde hier nogal eens dat je gewicht niet omlaag ging, maar ik zie ook een duidelijk verschil met de startfoto's van 1 juni. Wat is je gewicht nu?

Ik ben gewoon een mauwjanus ;) 1 juli ga ik meten en wegen. De laatste keer dat ik heb gewogen is een paar dagen terug. Toen woog ik (net uit bed) 75.5 KG. Dus ik ben sinds de contest wel wát kwijt.

Er is al een goed verschil te zien, netjes gedaan

Zeker een goede progressie al! Nice

Mensen, het doet me goed dat jullie progressie zien. Werkt super motiverend.
Dankje.

(genoeg veren in me kont gehad, back to work :rolleyes:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven