- Waardering
- 8.521
5 dagen per week kracht/hypertrofie
3 tot 4 keer per week cardio (afhankelijk van hoe fit ik me voel)
Merk je geen impact van de cardio op je training?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
5 dagen per week kracht/hypertrofie
3 tot 4 keer per week cardio (afhankelijk van hoe fit ik me voel)
Cardio 28-06-2020
Na die lekkere cheat van vanavond gerealiseerd dat ik m’n discipline er in moet houden.
![]()
Het is moeilijk om de armomtrek + beenomtrek te behouden/vergroten maar dat is geen verrassing uiteraard. Als ik maar niet op kracht ga inleveren want dat zou ik zonde vinden.

maar op zo een klein foon schermpje is terugscrollen echt niet handig en scrollen met ingetapede vinger werkt niet dan 
Quote van 10 juni... is makkelijker vergelijken.Mijn gewicht schommelt rond de 75 KG. Buikomtrek is 92/93 CM

Zet de oude waardes er even tussen haakjes achter. Hoef je niet terug te scrollen voor vergelijk.
Ja... ben luimaar op zo een klein foon schermpje is terugscrollen echt niet handig en scrollen met ingetapede vinger werkt niet dan
In ieder geval mooie progressie!
Quote van 10 juni... is makkelijker vergelijken.![]()
Buikomtrek is dus een stuk minder. Armomtrek kan inderdaad minder worden, maar ziet het er dan niet meer gedefinieerd uit?
Hoe bedoel je dit? 1500 kcal en dan de sporttoeslag eet je daar nog bij?Ik zit rond de 1500 kcals per dag (exclusief cardio en krachttraining).
Waar baseer je dit op?220 gram eiwitten per dag, de rest verdeel ik onder vetten en koolhydraten. Ik zit rond de 1500 kcals per dag (exclusief cardio en krachttraining).
Hoe bedoel je dit? 1500 kcal en dan de sporttoeslag eet je daar nog bij?
Training 01-07-2020
Bent over row
Opwarmen
8 x 80 KG
8 x 80 KG
8 x 80 KG
8 x 80 KG
Pull Up (bodyweight)
3 x 8
1 x 7
Barbell Curl
6 x 52.5 KG