- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
@Shadow Project is het zonnetje in huis.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@Shadow Project is het zonnetje in huis.
Klopt, ik gebruik MyFitnessPal. Dit is hoe mijn dag er (ongeveer) uitziet:
![]()
Post workout
![]()
Avondeten
(Hier komt salade bij, ongeveer 100 kcals)
![]()
Voor het slapengaan
![]()
Macro’s
![]()
Het avondeten wisselt nog wel eens, soms vlees soms vis.
En ook zijn de macro’s soms anders. Maar ik kom eigenlijk nooit onder de 200 gram eiwitten per dag. Het liefst zit ik rond de 220.
Dit werkt gewoon goed voor mij en daarom doe ik het. Het heeft even geduurd totdat ik er achter kwam maar nu weet ik hoe ik het spelletje moet spelen.
Wat een pit in deze damewow echt goeie dis ja, hou je bek als je niks zinnigs te zeggen hebt kaolo boerenpummel
Niet om te haten op je cut Brabo maar hoe de .... kom je op jou gewicht op een calorie inname van 1500kcal. Wat was je onderhoud toen je begon met je cut en hoeveel ben je gezakt per week? Hoelang wil je nog doorcutten op 1500? en wat doe je als je lichaam gewend is aan 1500 kcal? door naar 1300!? meer cardio??
Ik ga even je log doorlezen en kijken hoe je op 1500 bent gekomen want dit voedingsschema zou ik voor mijn ergste vijand nog niet gemaakt hebben. Props voor het volhouden en doortrainen, je ziet zeker genoeg resultaat in je fysiek, alleen kan dit ook bereikt worden zonder je zelf zo te martelen en waarschijnlijk met meer spierbehoud.

Mijn onderhoud is tussen de 2000 en 2400 kcals ongeveer.
Ik heb de eerste 10 dagen van de contest op 1700/1800 kcals gezeten en vanaf half juni ongeveer zit ik op 1500 kcals.
Ik ben absoluut niet van plan om lager te gaan, zoals het nu gaat is het goed.
Dit is een korte tijd te doen, als de contest voorbij is dan gaan de calorieën weer langzaam omhoog.
Cardio houd ik er wel in, begin het zelfs leuk te vinden
Het is vooral een trial & error geweest de afgelopen tijd.
Edit: als je extra tips hebt voor spierbehoud dan heel graag uiteraard![]()

Je hebt het niet makkelijk, maar die cut was wel echt noodzaak. Zojuist heb ik zowat (1300 kcals) je dagelijkse intake in 1 meal naar binnen gewerkt..![]()
Ik begrijp jou redenatie volledig maar ik blijf erbij dat je hetzelfde resultaat kan neerzetten met meer kcal en meer spierbehoud wat resulteert in een betere shape na de cut.Ik begrijp echt wel dat mensen schrikken van die 1500 kcals. Maar als ik in een contest van pakweg 2 maanden iets neer wil zetten dan moet ik ook gas geven.
Normaal gezien zou ik best rond de 2000 calorieën kunnen zitten en dan 3-4 maal per week cardio er in houden. Het zou dan alleen wat langer duren.
Geduld is een schone zaak en ik heb nog maar 3 weken te gaan voordat ik voldoe aan de minimale termijn voor de contest.
Daarna zie ik wel wat ik doe.
Ik begrijp jou redenatie volledig maar ik blijf erbij dat je hetzelfde resultaat kan neerzetten met meer kcal en meer spierbehoud wat resulteert in een betere shape na de cut.
Jou onderhoud vind ik als dat 2000 is geweest voor de cut ook al bizar laag, kan me dat bijna niet voorstellen met je beginshape en gewicht. Ik heb gecut tot 8-10% en het laagste dat ik heb gezeten is 2000 kcal en ik weeg maar 78 kg nu.
maar ik wil nooit meer terug naar wat het was. Maximaal 15% VP en daar zit ik momenteel niet eens op.Ik ben maar 1.68 hè, dus jij hebt wat dat betreft wat meer speling. Maar geloof mij, zodra de contest voorbij is dan gaat deze man weer rustig aan opbouwenmaar ik wil nooit meer terug naar wat het was. Maximaal 15% VP en daar zit ik momenteel niet eens op.
Ik ben maar 1.68 hè, dus jij hebt wat dat betreft wat meer speling. Maar geloof mij, zodra de contest voorbij is dan gaat deze man weer rustig aan opbouwenmaar ik wil nooit meer terug naar wat het was. Maximaal 15% VP en daar zit ik momenteel niet eens op.
Nee, hoger. Ik denk dat ik nu wel iets onder de 20% zit. Om op 14-15% te komen heb ik denk ik de rest van dit jaar nog nodig.
Er is geen survival modus.Als je besluit de rest van het jaar door te cutten zou ik na de contest je lichaam wel ff uit survival modus trekken.
Als je besluit de rest van het jaar door te cutten zou ik na de contest je lichaam wel ff uit survival modus trekken.
Angola modus, of is dit racismeIk geloof persoonlijk ook niet in ‘survival’ modus maar ik snap wat je bedoelt.