- Waardering
- 12.701
Dat moest ook nog eens niet na een paar honderden euros oliemaar basiskracht is gewoon goed
![]()
Ja vind je? Ik probeer natty zo ver mogelijk te komen. Voorlopig ga ik gestaag vooruit

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat moest ook nog eens niet na een paar honderden euros oliemaar basiskracht is gewoon goed
![]()

Als je natty vlot 100kg druk (op een niet zo grote lengteJa vind je? Ik probeer natty zo ver mogelijk te komen. Voorlopig ga ik gestaag vooruit![]()
) is het gewoon best goed) niks extreem maar veel mannen halen het niet (met een mooie rom blabla en dergelijke) en dat is de realiteit dat je in sportscholen ook tegen komt
!
ik weet niet wat er aan de hand was/is maar het voelde veeeeeeel zwaarder dan normaal. Hopelijk blijft hier hierbij.De intellectuele lifter uh? Goed bezig.Nee broeder.
beetje Off topic maar ik lees best graag. Momenteel deze:
![]()
Sommige klassiekers moet je een paar keer hebben gelezen, dan pas zetten ze je aan het denken.Bij jou blijft er met de cut vooralsnog flink wat massa hangen. Doe je goed!Ochtendgewicht 72.4 KG
Buikomtrek terug naar 83.5 CM
Yes maddafakkas
![]()
Bij jou blijft er met de cut vooralsnog flink wat massa hangen. Doe je goed!
Je ziet nogal eens dat een eerste cut een nogal flinke reality check is en dat er niet zo heel veel massa overblijft. Al is het uitgangspunt dan vaak anders (skinny of skinnyfat en bovendien zit je nog niet heel diep.
Maar tot nu toe ga je uitstekend!

Ik geloof er ook in dat dit prioriteit heeft boven sneller ripped zijn of een paar procentjes lager staan. 100+kg kunnen benchen/squatten vraagt super veel werk en het zou zonde zijn dit te verliezen om iets sneller klaar te zijn met cuttenIk ben er als de dood voor om kracht en spiermassa te verliezen
Ik geloof er ook in dat dit prioriteit heeft boven sneller ripped zijn of een paar procentjes lager staan. 100+kg kunnen benchen/squatten vraagt super veel werk en het zou zonde zijn dit te verliezen om iets sneller klaar te zijn met cutten![]()
)
wat een hitte!
Ik kan niet geloven dat ik dit ga zeggen maar ik denk dat ik het zelfs leuk ga vinden
Die 100 KG voelt wel licht aan, kan nog veel meer op maar ik loop niet te hard van stapel.Bij ons staat hij nog altijd aan, het is goed koel in de gym.
Bij ons staat hij nog altijd aan, het is goed koel in de gym.
Zie bovenstaande