XXL Nutrition

Contest Log Brab0 goes contest ;-)

  • Topic starter Brab0
  • Startdatum
  • Reacties 807
  • Weergaven 42K
  • Volgers 40

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat moest ook nog eens niet na een paar honderden euros olie :p maar basiskracht is gewoon goed :)

Ja vind je? Ik probeer natty zo ver mogelijk te komen. Voorlopig ga ik gestaag vooruit:)
 
Ja vind je? Ik probeer natty zo ver mogelijk te komen. Voorlopig ga ik gestaag vooruit:)
Als je natty vlot 100kg druk (op een niet zo grote lengte :p) is het gewoon best goed) niks extreem maar veel mannen halen het niet (met een mooie rom blabla en dergelijke) en dat is de realiteit dat je in sportscholen ook tegen komt
 
De rows gaan lekker man!
 
Training 05-08-2020

Squat
Opwarmen
5 x 60 KG
6 x 110 KG
6 x 110 KG
6 x 110 KG
6 x 110 KG

Bench press
Opwarmen
5 x 70 KG (paused)
2 x 95 KG
5 x 90 KG
2 x 90 KG
5 x 90 KG
4 x 90 KG

Military press
Opwarmen
8 x 40 KG
6 x 50 KG
6 x 50 KG
5 x 55 KG

Wat is het heet in die gym op de avond :zweet:!
De bench ging heel klote vandaag. Ik had een ontzettende krachtverlies in m’n rechterarm. M’n pols zwelde op en ook voelde ik steken in m’n elleboog :dunno: ik weet niet wat er aan de hand was/is maar het voelde veeeeeeel zwaarder dan normaal. Hopelijk blijft hier hierbij.
Verder ging de training wel goed. Nu ff m’n kwark naar binnen werken en op tijd naar bed.
 
Ochtendgewicht 72.4 KG
Buikomtrek terug naar 83.5 CM

Yes maddafakkas

CB3D1C05-95FB-43AA-95F1-3016A42532AC.gif
 
Ochtendgewicht 72.4 KG
Buikomtrek terug naar 83.5 CM

Yes maddafakkas

Bekijk bijlage 499585
Bij jou blijft er met de cut vooralsnog flink wat massa hangen. Doe je goed!

Je ziet nogal eens dat een eerste cut een nogal flinke reality check is en dat er niet zo heel veel massa overblijft. Al is het uitgangspunt dan vaak anders (skinny of skinnyfat en bovendien zit je nog niet heel diep.

Maar tot nu toe ga je uitstekend!
 
Bij jou blijft er met de cut vooralsnog flink wat massa hangen. Doe je goed!

Je ziet nogal eens dat een eerste cut een nogal flinke reality check is en dat er niet zo heel veel massa overblijft. Al is het uitgangspunt dan vaak anders (skinny of skinnyfat en bovendien zit je nog niet heel diep.

Maar tot nu toe ga je uitstekend!

Dankjewel man, dat waardeer ik.

Ik ben er als de dood voor om kracht en spiermassa te verliezen dus ik probeer echt te balanceren. Perfect doe je het toch nooit maar zonder middelen doe ik het toch niet verkeerd denk ik.

In de ochtend zijn de abs wel duidelijk zichtbaar (wel nog met een laagje vet) dus het het gaat de goede kant op.
FF doorzetten nu :wl:
 
Ik ben er als de dood voor om kracht en spiermassa te verliezen
Ik geloof er ook in dat dit prioriteit heeft boven sneller ripped zijn of een paar procentjes lager staan. 100+kg kunnen benchen/squatten vraagt super veel werk en het zou zonde zijn dit te verliezen om iets sneller klaar te zijn met cutten :thumbup:
 
Ik geloof er ook in dat dit prioriteit heeft boven sneller ripped zijn of een paar procentjes lager staan. 100+kg kunnen benchen/squatten vraagt super veel werk en het zou zonde zijn dit te verliezen om iets sneller klaar te zijn met cutten :thumbup:

Ja ik heb ook geen haast met het cutten hoor. Gewoon easy and steady. Ik laat me niet gek maken.
 
(Sauna) Training 06-08-2020

Deadlift
Opwarmen
(4x) 6 x 100 KG

Bent over row
(4x) 8 x 85 KG

Pull Ups
(4x) 8x bodyweight

Barbell Curl
Opwarmen
(4x) 6 x 55 KG

Push down triceps
Opwarmen
(4x) 8 x 42.5 KG

Calve raises standing
3 x 10 (gewicht vergeten :D)

Ik stond vanavond meer zweet van m’n kop af te vegen dan te trainen :roflol: wat een hitte!
Lekkere training, m’n rechter pols is toch wat beurs van gisteren. Ik denk dat ik kennelijk toch een verkeerde beweging heb gemaakt ongemerkt. Het is gelukkig geen belemmering geweest.
Daarnaast heeft een powerlifter meegekeken met de deadlift en wat verbeteringen meegegeven. Flink nog oefenen om de vorm juist te hanteren. :lifter: Ik kan niet geloven dat ik dit ga zeggen maar ik denk dat ik het zelfs leuk ga vinden:windup: Die 100 KG voelt wel licht aan, kan nog veel meer op maar ik loop niet te hard van stapel.
Morgen weer een dag!
 
Laatst bewerkt:
Geen airco in de gym?
 
Bij ons staat hij nog altijd aan, het is goed koel in de gym.

Bij ons in de gym staat het uit. Toen ik er naar vroeg werd we gezegd dat dit niet kan vanwege de coronamaatregelen. De gedachte is dat als er iemand is met het virus, de airco zijn uitgeademde lucht verder verspreid en er meer mensen in aanraking komen dan zonder airco
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven