AndroidHealthClinic

Contest Log Brab0 goes contest ;-)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
hahahahaha :roflol: Nee maatje, ik ben niet zo groot! Ik denk nog 3-4 KG en dan stop ik met de deficit. Ik ben momenteel al tevreden maar misschien nog een weekje en dan foto’s schieten voor de contest.
Ik ben blij dat ik mee heb gedaan aan de contest.

belangrijkste is dat je het voor jezelf doet, voldoening eruit haalt en leert. Ik, jij en anderen komen toch niet in de buurt van B. Of strive. Heeft te maken met ervaring, trainingsjaren, wedstrijdervaring, gear, etc. Zolang je voor jezelf er het (sub-)maximale uithaalt, plezier hebt en leert is het toch helemaal goed? :)
 
hahahahaha :roflol: Nee maatje, ik ben niet zo groot! Ik denk nog 3-4 KG en dan stop ik met de deficit. Ik ben momenteel al tevreden maar misschien nog een weekje en dan foto’s schieten voor de contest.
Ik ben blij dat ik mee heb gedaan aan de contest.

Nice! Ik probeer nog zoveel mogelijk kwijt te raken en pas 25 of 26 augustus foto's. Contest is een enorme motivator! Ben wel benieuwd hoeveel vrouwen er naast mij nog actief meedoen ???
 
belangrijkste is dat je het voor jezelf doet, voldoening eruit haalt en leert. Ik, jij en anderen komen toch niet in de buurt van B. Of strive. Heeft te maken met ervaring, trainingsjaren, wedstrijdervaring, gear, etc. Zolang je voor jezelf er het (sub-)maximale uithaalt, plezier hebt en leert is het toch helemaal goed? :)

Je hebt helemaal gelijk. De contest was ook meer een stok achter de deur voor mij. Ik weet nu hoe mijn lijf reageert op dit proces en hoe ik dit moet onderhouden. En dat is al veel waard uiteraard. Leuk als ik iets ‘win’ met de contest maar als dat niet zo is dan is het ook goed :) Zoals jij ook zegt, ik doe het voor mezelf.
 
Nice! Ik probeer nog zoveel mogelijk kwijt te raken en pas 25 of 26 augustus foto's. Contest is een enorme motivator! Ben wel benieuwd hoeveel vrouwen er naast mij nog actief meedoen ???

ik vind het al super dapper dat je meedoet. Echt knap van je.
 
Ik doe in de eerste plaats ook echt voor mezelf mee: heb nog nooit een sportieve prestatie geleverd ;)
En het is ook enorm leerzaam; lees alle contestlogs toch anders nu ik zelf meedoe.
 
Ik doe in de eerste plaats ook echt voor mezelf mee: heb nog nooit een sportieve prestatie geleverd ;)
En het is ook enorm leerzaam; lees alle contestlogs toch anders nu ik zelf meedoe.

ja dat heb ik ook. Mooi om te lezen hoe iedereen het toch op zijn/haar manier doet. Ook leuk dat niet iedereen hetzelfde doel heeft, maakt het alleen maar spannender :burns:
 
Sauna sessie 10-08-2020

Squat
Opwarmen
5 x 60 KG (paused)
6 x 110 KG
6 x 110 KG
6 x 110 KG
6 x 110 KG

Bench press (decline)
Opwarmen
5 x 70 KG (paused)
5 x 95 KG
8 x 90 KG
6 x 90 KG
5 x 90 KG

Military press
Opwarmen
8 x 40 KG
8 x 50 KG
4 x 60 KG
5 x 55 KG

Zware plaktraining:zweet:met mijn pols gaat het veel beter. Ik denk dat het met mijn vorm te maken heeft op de vlakke bench press.
Nu ff douchen :hedbang:
 
Sauna training 11-08-2020

Deadlift
Opwarmen
6 x 100 KG
6 x 100 KG
6 x 100 KG
6 x 100 KG

Seated cable row
8 x 60 KG
8 x 60 KG
8 x 60 KG
8 x 60 KG

Pull Ups (bodyweight)
4 x 8

Barbell Curl
Opwarmen
6 x 55 KG
6 x 55 KG
6 x 55 KG
6 x 55 KG

Push down triceps
Opwarmen
8 x 42.5 KG
8 x 42.5 KG
8 x 42.5 KG
8 x 42.5 KG

Het was erg druk (met deze hitte ja!) en daarom de barbell row niet kunnen doen. Seated row was ook leuk om een keer te doen.
Laatste loodjes voor de contest mensen!!
 
Training 12-08-2020

Squat
Opwarmen
5 x 60 KG (paused)
6 x 112 KG
6 x 112 KG
6 x 112 KG
6 x 112 KG

Bench press (decline)
Opwarmen
5 x 60 KG (paused)
7 x 90 KG
6 x 90 KG
6 x 90 KG
5 x 90 KG

Military press
Opwarmen
8 x 40 KG
6 x 50 KG
6 x 50 KG
5 x 55 KG

Calve raises
4 x 10

Ik was vandaag strontziek (waarschijnlijk zonnesteek opgelopen). Misselijk, koppijn, en andere ellende :toilet: Desondanks toch besloten om te gaan. De training viel niet tegen. Nu lekker rustig aan.
 
Getver...rustig aan en beterschap dan!
 
Beterschap!
 
Beterschap arkades! :heart:

Evengoed sterke training, ekte strijder deze man.
 
Training 13-08-2020

Deadlift
Opwarmen
6 x 100 KG
6 x 100 KG
5 x 110 KG
5 x 110 KG

Bent over row
8 x 85 KG
8 x 85 KG
8 x 85 KG
8 x 85 KG

Pull Up (bodyweight)
4 x 8

Preacher Curl (sz-stang)
Opwarmen
6 x 50 KG
6 x 50 KG
6 x 50 KG
5 x 50 KG
8 x 40 KG

Push down triceps
Opwarmen
8 x 42.5 KG
8 x 42.5 KG
8 x 42.5 KG
10 x 42.5 KG

De deadlift iets omhoog in gewicht. Gaat lekker.
Voor de verandering de preacher curl gedaan in plaats van de staande barbell curl. Deze was zo zwaar dat het niet fijn/goed voelde. De volgende keer iets minder gewicht dus.
De pull ups beginnen nu te ‘vervelen’ omdat lichaamsgewicht te makkelijk wordt. Er ligt niks waarmee ik gewicht aan mijn riem kan vastbinden. Even kijken of ik iets kan vinden op internet. De push down voor triceps gaan binnenkort ook omhoog in gewicht.

Verder business as usual.
 
Training 13-08-2020

Deadlift
Opwarmen
6 x 100 KG
6 x 100 KG
5 x 110 KG
5 x 110 KG

Bent over row
8 x 85 KG
8 x 85 KG
8 x 85 KG
8 x 85 KG

Pull Up (bodyweight)
4 x 8

Preacher Curl (sz-stang)
Opwarmen
6 x 50 KG
6 x 50 KG
6 x 50 KG
5 x 50 KG
8 x 40 KG

Push down triceps
Opwarmen
8 x 42.5 KG
8 x 42.5 KG
8 x 42.5 KG
10 x 42.5 KG

De deadlift iets omhoog in gewicht. Gaat lekker.
Voor de verandering de preacher curl gedaan in plaats van de staande barbell curl. Deze was zo zwaar dat het niet fijn/goed voelde. De volgende keer iets minder gewicht dus.
De pull ups beginnen nu te ‘vervelen’ omdat lichaamsgewicht te makkelijk wordt. Er ligt niks waarmee ik gewicht aan mijn riem kan vastbinden. Even kijken of ik iets kan vinden op internet. De push down voor triceps gaan binnenkort ook omhoog in gewicht.

Verder business as usual.

je zou een db tussen je voeten kunnen klemmen

ik deed thuis een elastiek om mn neek en daar een schijfje doorheen, zolang je niet 15+ kg eraan hangt zou t prima moeten kunnen

edit: of een normale belt en daar een elastiek/touw omheen
 
je zou een db tussen je voeten kunnen klemmen

ik deed thuis een elastiek om mn neek en daar een schijfje doorheen, zolang je niet 15+ kg eraan hangt zou t prima moeten kunnen

edit: of een normale belt en daar een elastiek/touw omheen

ik zal eens kijken of ik niks in de schuur heb liggen. Thanks!
 
Ik vond je al buff voor zo'n laag bw, maar je bent dan ook wel een brutale midget. Goede trainingen man!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven