Fitness Seller

Contest Log Brab0 goes contest ;-)

  • Topic starter Brab0
  • Startdatum
  • Reacties 807
  • Weergaven 42K
  • Volgers 40

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij ons in de gym staat het uit. Toen ik er naar vroeg werd we gezegd dat dit niet kan vanwege de coronamaatregelen. De gedachte is dat als er iemand is met het virus, de airco zijn uitgeademde lucht verder verspreid en er meer mensen in aanraking komen dan zonder airco

ze hebben bij ons een ‘waaier’ opgehangen om vervolgens iedereen te vertellen dat’ie niet aan mag vanwege de maatregelen :D
 
QFT haha
Bij ons is er geen airco maar er hangen meerdere grote waaiers de deuren voor en achter staan constant open. Ook is het een zeer hoge plafond waardoor de temperatuur perfect is!
 
QFT haha
Bij ons is er geen airco maar er hangen meerdere grote waaiers de deuren voor en achter staan constant open. Ook is het een zeer hoge plafond waardoor de temperatuur perfect is!

wij hebben ook een hoog plafond maar het is en blijft warm. Het lijkt wel alsof iedereen aan de DNP of trenbolone zit :D het zweet gutst er af!
 
wij hebben ook een hoog plafond maar het is en blijft warm. Het lijkt wel alsof iedereen aan de DNP of trenbolone zit :D het zweet gutst er af!
Mss zit ook iedereen aan DNP of trenbolone. Daar al eens over nagedacht? :D
 
(Sauna) training 07-08-2020

Squat
Opwarmen
5 x 60 KG (paused)
3 x 120 KG
6 x 110 KG
6 x 110 KG
6 x 110 KG
6 x 110 KG

Bench press
Opwarmen
5 x 60 KG (paused)
2 x 95 KG
4 x 90 KG
4 x 90 KG
5 x 90 KG
2 x 90 KG
7 x 60 KG (paused)

Military press
Opwarmen
8 x 40 KG
5 x 50 KG
5 x 50 KG

Klote pols (rechter arm). Iets gaat er niet goed. Ik weet niet of het nu met het terughangen van de squat iets misgaat of de bench. Maar het blijft pijn doen in die pols. Dit weekend even rust houden en kijken hoe het maandag gaat.
De squat ging lekker, ff 120 KG geprobeerd. Ging vrij makkelijk :D

Misschien dit weekend ergens een keer fietsen 🚴‍♀️
Fijn weekend allemaal.
 
Ik heb ff gekeken naar je workout van 1-6 en 3-6 (de eerste twee workouts met squats binnen deze contestlog). Destijds 5x100kg en 5x105kg en nu gewoon 3x120kg. Lekker bezig maat, je gaat vooruit en dat in een cut waar je toch behoorlijk vet hebt verloren. :thumb:
 
Ik heb ff gekeken naar je workout van 1-6 en 3-6 (de eerste twee workouts met squats binnen deze contestlog). Destijds 5x100kg en 5x105kg en nu gewoon 3x120kg. Lekker bezig maat, je gaat vooruit en dat in een cut waar je toch behoorlijk vet hebt verloren. :thumb:

Dankjewel. Ik heb een keer moeten deloaden. Anders was het waarschijnlijk iets hoger.
Ik heb juist het idee dat hoe minder vet hoe sterker ik word (klinkt tegenstrijdig wellicht). Maar goed 1500-1600 kcals per dag blijft zwaar hoor. Soms heb ik echt zin in een flinke bord rijst met een halve kilo vlees erbij :(
 
Dankjewel. Ik heb een keer moeten deloaden. Anders was het waarschijnlijk iets hoger.
Ik heb juist het idee dat hoe minder vet hoe sterker ik word (klinkt tegenstrijdig wellicht). Maar goed 1500-1600 kcals per dag blijft zwaar hoor. Soms heb ik echt zin in een flinke bord rijst met een halve kilo vlees erbij :(

Kan het misschien zijn dat je nu lekkerder in je vel zit en daardoor voelt dat je sterker bent?
 
Cardio 09-08-2020

Niet noemenswaardig maar zoonlief wou en moest een stukje fietsen. Eénmaal thuis sprong’ie met kleren en al in het zwembad :roflol: mama boos natuurlijk :p


CE94725C-8373-4D48-B2E6-99158E4F037A.jpeg
 
Cardio 09-08-2020

Niet noemenswaardig maar zoonlief wou en moest een stukje fietsen.

Brab0 je hebt een goede invloed op je zoon :thumb: kinderen moeten ook bewegen, ook wij blijven kinderen.
 
Ik schrok toen ik onder 72kg zag, maar blijkbaar ben je ook maar 1m68. Ik weeg nu iets meer dan 83 en dacht dat jij 1m90 was ofzo :roflol:
 
Ik schrok toen ik onder 72kg zag, maar blijkbaar ben je ook maar 1m68. Ik weeg nu iets meer dan 83 en dacht dat jij 1m90 was ofzo :roflol:

hahahahaha :roflol: Nee maatje, ik ben niet zo groot! Ik denk nog 3-4 KG en dan stop ik met de deficit. Ik ben momenteel al tevreden maar misschien nog een weekje en dan foto’s schieten voor de contest.
Ik ben blij dat ik mee heb gedaan aan de contest.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven