- Waardering
- 12.701
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik voel verdomme zeurende pijn in m’n knieën na het fietsenhopen dat ze gewoon moeten wennen en dat het niks anders is.
dalijk weer trainen![]()
Zelf heb ik mijn knieën letterlijk versleten met mountainbiken. Waarschijnlijk door het jarenlang trappen van een te zwaar verzet (relatief lage trapfrequentie, 60-70 per minuut, ik had daar wel een reden voor).
Ja zo doe ik hem ook, maar voel ze dan voornamelijk in mijn lats.

Weer van de creatine? Succes in da gym.Klote misselijkheid
Hopen dat het zometeen in de gym over is....
Dan zou ik er ook even mee stoppen idd om te kijken of het hieraan ligt. Welke creatine neem je? Ik heb er ook wel eens last van gehad van misselijkheid door creatine. Ik merkte toen dat het vooral kwam doordat ik koffie dronk na inname.Ik zou het echt niet weten man. Het viel me op dat ik last van die misselijkheid heb sinds ik creatine inneem.
Ik kan nou ook niet zeggen dat ik er iets van merk, die creatine. Als het potje op is dan koop ik’m niet meer denk ik.
Dan zou ik er ook even mee stoppen idd om te kijken of het hieraan ligt. Welke creatine neem je? Ik heb er ook wel eens last van gehad van misselijkheid door creatine. Ik merkte toen dat het vooral kwam doordat ik koffie dronk na inname.
En dan 5 gram per dag of meer?
Dan zou ik het zoals boven al vermeld eens een weekje weglaten en kijken wat het doet. Of wellicht op een ander moment nemen (volle maag, later op de dag, na workout bijv.).
En dat voor een natty!