AndroidHealthClinic

Contest Log Brab0 goes contest ;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
91FA573E-B6CC-4B8F-8BAE-D47342E77F82.jpeg

deze foto is wel representatief voor hoe ik’m uitvoer.

Bij de laatste 1-2 reps van m’n laatste setje wil ik wel eens ‘cheaten’. Maar dat vind ik eerlijk gezegd ook wel gaaf om te doen :) Lekker brullen in de buitenlucht.

Ja zo doe ik hem ook, maar voel ze dan voornamelijk in mijn lats.

Ik voel verdomme zeurende pijn in m’n knieën na het fietsen :( hopen dat ze gewoon moeten wennen en dat het niks anders is.

dalijk weer trainen :wl:

Zelf heb ik mijn knieën letterlijk versleten met mountainbiken. Waarschijnlijk door het jarenlang trappen van een te zwaar verzet (relatief lage trapfrequentie, 60-70 per minuut, ik had daar wel een reden voor).

Zelf heb ik mijn knieën letterlijk versleten met mountainbiken. Waarschijnlijk door het jarenlang trappen van een te zwaar verzet (relatief lage trapfrequentie, 60-70 per minuut, ik had daar wel een reden voor).

dat is het mij absoluut niet waard. Vandaar dat ik vandaag lekker op m’n gemak heb gefietst. Het gaat mij alleen maar calorieën verbranden zonder teveel in te hoeven leveren op m’n spieromvang.

Klote misselijkheid :(

Hopen dat het zometeen in de gym over is....

Weer van de creatine? Succes in da gym.

Ik zou het echt niet weten man. Het viel me op dat ik last van die misselijkheid heb sinds ik creatine inneem.
Ik kan nou ook niet zeggen dat ik er iets van merk, die creatine. Als het potje op is dan koop ik’m niet meer denk ik.

Stop er gewoon eens een paar dagen mee. Kijk wat t doet en of je nog misselijk wordt.

Zo ja dan weet je t zeker. Neem t dan gewoon eens op een ander tijdstip. Om te testen

Daar heb je meer aan dan zo doorgaan en dan weet je ook of t daaraan ligt.

Ik zou het echt niet weten man. Het viel me op dat ik last van die misselijkheid heb sinds ik creatine inneem.
Ik kan nou ook niet zeggen dat ik er iets van merk, die creatine. Als het potje op is dan koop ik’m niet meer denk ik.
Dan zou ik er ook even mee stoppen idd om te kijken of het hieraan ligt. Welke creatine neem je? Ik heb er ook wel eens last van gehad van misselijkheid door creatine. Ik merkte toen dat het vooral kwam doordat ik koffie dronk na inname.

Bovendien, creatine is ook geen wondermiddel. Als het meezit pak je 1 of 2 reps extra op je bench, that's it. Lijkt er nu sterk op dat creatine de oorzaak is en de voordelen wegen nu duidelijk niet op tegen de nadelen. Dus, zoals hierboven al is gezegd, even stoppen met creatine en kijken of het wegtrekt. Zo ja, dan weet je 99% zeker dat het aan de creatine ligt.

Laatst bewerkt:
Dan zou ik er ook even mee stoppen idd om te kijken of het hieraan ligt. Welke creatine neem je? Ik heb er ook wel eens last van gehad van misselijkheid door creatine. Ik merkte toen dat het vooral kwam doordat ik koffie dronk na inname.

crea mono van XXL.

Op welk moment pak je de creatine?

Ik raad creatine aan bij je post workout shake in, dan proef je het amper

Training 08-06-2020

Squat
20 x 30 KG
12 x 60 KG
10 x 80 KG
7 x 90 KG
6 x 105 KG
3 x 115 KG

Bench press
20 x 20 KG
15 x 20 KG
5 x 85 KG
5 x 85 KG
5 x 85 KG
5 x 85 KG

Military press
7 x 50 KG
7 x 50 KG
7 x 50 KG

Alle oefeningen gingen prima. Ik wilde de military press ook in gewicht verhogen maar zat in tijdsnood. De squat en bench hebben veel tijd in beslag genomen. Volgende keer beter.
De creatine ga ik proberen om met m’n wheyshake (pwo) in te nemen. Kijken of dat helpt, dan heb ik m’n ontbijt al lang gehad. Als het heel duidelijk is dat ik misselijk word van de creatine dan schop ik’m eruit.
De zeurende pijntjes in m’n schouder (links) en m’n knieën zijn weg ;) En dat voor een natty!

Squat 115 KG (08-06-2020).

Belangrijk: mocht je me herkennen dan houd dit voor je of PM me. Ik zou het fijn vinden als m’n privacy gewaarborgd blijft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven