XXL Nutrition

Contest Log Brab0 goes contest ;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
ochtend, tijdens het ontbijt.

Op trainingsdagen gebruik ik creatine PWO, vanwege de verhoogde insuline piek. Dit kan je eens proberen. Op rustdagen gebruik ik creatine bij het ontbijt.

Voor nu zou ik als ik jou was de creatine PWO proberen en kijken wat dat doet, als vervolgens misselijk wordt zou ik de creatine even links laten liggen en of een andere vorm gebruiken.

Ik zou wat langer op adem komen boven en meer tijd nemen om te bracen. Om een of andere reden vind ik je squat een te strikte form hebben ofzo, vind t niet zo natuurlijk overkomen.
Verder wel goeie!

Over dit onderwerp heb ik een heel onderzoek gelezen. Maar voordat ik dit topic bombardeer met resultaten uit het onderzoek, citeer ik een stuk uit het artikel over creatine van de Bell Coaching website.

Timing: Wanneer moet je creatine innemen?
De effectiviteit hangt af van hoe goed je erop reageert.

Er is een range voor hoe sterk mensen op creatine reageren, waarbij sommige mensen creatine totaal niet opnemen in hun spieren. Creatine opname kan worden verbeterd door insuline, dus creatine innemen met koolhydraten, eiwitten of insuline-opwekkende substanties of het innemen wanneer de spier insulinegevoeligheid hoog is, kan de voordelen van creatine verbeteren en van een nonresponder een responder maken.

Dus ja, in tegenstelling tot het ‘de timing maakt niets uit, neem het wanneer je wilt’ kamp; creatine is daadwerkelijk effectiever wanneer het post-workout wordt genomen, in plaats van pre-workout.

Een ander goed moment van timing, zou bij het ontbijt zijn, in verband met de verhoogde insulinegevoeligheid na de nachtelijke vast.

Leuk en aardig, maar wanneer is de timing nu écht relevant?

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou wat langer op adem komen boven en meer tijd nemen om te bracen. Om een of andere reden vind ik je squat een te strikte form hebben ofzo, vind t niet zo natuurlijk overkomen.
Verder wel goeie!

die had ik nog niet eerder gehoord, té strikt :D
Hij voelt op deze manier wel goed aan moet ik zeggen.

dankjewel voor het meedenken;)

Ik ben er vrij zeker van dat het Brab0 is in het filmpje.

ja waardoor jij uiteindelijk ook. het is echt zigzaggend omhoog. en zoals eerder aangegeven zal ik eens kijken naar hoe jij het best kan gaan bracen.
Extra duidelijkheid voor brabo: kijk naar het uiteinde van de bar en zorg ervoor dat dat zo goed als perfect loodrecht omhoog gaat.
(bestaat tevens ook een app voor ofzo, barpath ofzo idk)

Dat zijn hullemoal gen fullsquats kut.

Maar squat gaat wel lekker he :)

• Topic Starter Topic Starter
Ik maak me trouwens veel drukker om mijn VP. Als ik op 1 juli niet zak dan moeten m’n calorieën omlaag, ondanks ik nu 3-4 keer per week cardio doe :(

Soms heeft het ook even tijd nodig. Tijdens mijn vorige cut kon ik 2 weken op hetzelfde gewicht blijven hangen om vervolgens weer netjes te dalen.

toen ik aan de ramadan begon 93/94 cm. Dus dat is nu bijna 2 maanden geleden.

Gewoon door blijven cutten, regelmatig wegen en meten. Om de X tijd calorieën verlagen (of meer bewegen) en dan komt er wel verschil.

Trouwens: meet je zelf je buikomtrek? Is dat betrouwbaar? Ben benieuwd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven