Fitness Seller

Contest Log Brab0 goes contest ;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Gewoon door blijven cutten, regelmatig wegen en meten. Om de X tijd calorieën verlagen (of meer bewegen) en dan komt er wel verschil.

Trouwens: meet je zelf je buikomtrek? Is dat betrouwbaar? Ben benieuwd

ja, ik meet altijd zelf. Net boven de navel, rustig uitademen en niet inhouden of opblazen.

Nee joh,.die kunnen makkelijk dieper. Dit zijn parallel squats. Niets mis mee, maar ik heb je vaak horen zeggen dat je ATG squats deed.

ik moet wel zeggen dat dit mijn laatste setje was. Ik heb het idee hoe verder in sets/reps (dus hoe zwaarder) hoe minder de focus op diepte.

Kijken of ik dieper kan, woensdag ff proberen.

ik moet wel zeggen dat dit mijn laatste setje was. Ik heb het idee hoe verder in sets/reps (dus hoe zwaarder) hoe minder de focus op diepte.

Kijken of ik dieper kan, woensdag ff proberen.
hoezo dieper gaan? zorg eerst maar voor een meer steady squat en zwaarder gewicht.

Nee joh,.die kunnen makkelijk dieper. Dit zijn parallel squats. Niets mis mee, maar ik heb je vaak horen zeggen dat je ATG squats deed.

Voor de fanaten onder ons:

F5CA8F2D-2CCE-4BE0-AD8A-CC05FE66F5BD.jpeg

M’n hamstrings liggen op m’n kuiten. ‘Makkelijk dieper’ weet ik zo nog niet.

Voor de fanaten onder ons:

F5CA8F2D-2CCE-4BE0-AD8A-CC05FE66F5BD.jpeg

M’n hamstrings liggen op m’n kuiten. ‘Makkelijk dieper’ weet ik zo nog niet.
ik geraak zelf ook niet heel veel dieper bij de echt zware sets. Weet ook niet of dat persee nodig is. Ziet er bij jou nog steeds dieper uit dan wat ik in een gewone gym meestal zie :thumbup:

Dat is 1 rep he :)

ik geraak zelf ook niet heel veel dieper bij de echt zware sets. Weet ook niet of dat persee nodig is. Ziet er bij jou nog steeds dieper uit dan wat ik in een gewone gym meestal zie :thumbup:

weet je wat het is. Ik heb er denk ik 6 maanden over gedaan om die klote squat onder de knie te krijgen. En natuurlijk doe je’m nooit perfect. Maar jullie ogen zijn voor mij belangrijk want jullie zien meer/anders dan ik.

daarom is feedback voor mij belangrijk. De instructeur/coach kijkt ook altijd even mee met mij voor alle zekerheid.

weet je wat het is. Ik heb er denk ik 6 maanden over gedaan om die klote squat onder de knie te krijgen. En natuurlijk doe je’m nooit perfect. Maar jullie ogen zijn voor mij belangrijk want jullie zien meer/anders dan ik.

daarom is feedback voor mij belangrijk. De instructeur/coach kijkt ook altijd even mee met mij voor alle zekerheid.
Same, heb er ook maanden over gedaan om hem nog Steeds niet heel goed te doen. Hier zijn inderdaad wel wat hele sterke squatters met goede tips.

vallah iek zwier ik gha beter doen abi

Nog ff goed gekeken en ik vergis mij. Ik zie dat je toch echt de diepte op zoekt. Het ziet er allemaal een beetje krakkemikkig uit waardoor het die indruk bij mij wekte. Dieper kan denk ik wel, maar is dit je comfortzone dan gewoon zo houden. Je moet nog even wennen aan wat zwaardere gewichten, geef het wat tijd en ze gaan er soepel uitzien.

Ik zou niet zwaarder en/of dieper gaan maar eerst aan de techniek werken. Vooral in de eerste twee reps schieten je heupen nogal ongecontroleerd naar achteren en weer naar voren in de opwaartse beweging.

Cardio 08-06-2020

85E7888A-F77E-48B4-954A-3F1BF9803015.jpeg

Stukje gefietst.

ff voor de geleerden onder ons: ik drink graag een blikje/flesje calorie vrije cola oid. Is maar 5 calorieën per blikje. Dat zou toch geen kwaad kunnen als dit gewoon binnen m’n dagelijkse dieet past?

Dat zou toch geen kwaad kunnen als dit gewoon binnen m’n dagelijkse dieet past?
Kan geen kwaad idd. Drink ik zelf ook vaker in het weekend. In ieder geval maakt het voor je kcal aantal niet uit. Of de zoetstoffen heel goed voor je zijn is een tweede haha.

Laatst bewerkt:
ff voor de geleerden onder ons: ik drink graag een blikje/flesje calorie vrije cola oid. Is maar 5 calorieën per blikje. Dat zou toch geen kwaad kunnen als dit gewoon binnen m’n dagelijkse dieet past?
Kan geen kwaad idd. Drink ik zelf ook vaker in het weekend. In ieder geval maak het voor je kcal aantal niet uit. Of de zoetstoffen heel goed voor je zijn is een tweede haha.

Kan prima jongens! Ik drink daarvan genoeg weg. Zoetstoffen zijn ook niet zo slecht als iedereen denkt, tenzij je er ongelofelijke hoeveelheden van drinkt.

Alles waarvan je te veel neemt is slecht voor je.

Training 09-06-2020

Bent over row
20 x 20 KG
10 x 70 KG
7 x 75 KG
7 x 75 KG
7 x 75 KG

Pull down wide grip
10 x 75 KG
8 x 80 KG
8 x 80 KG
8 x 80 KG
8 x 80 KG

Barbell Curl
15 x 20 KG
10 x 40 KG
10 x 40 KG
8 x 50 KG
6 x 50 KG

One arm behind the neck press (triceps)
10 x 12.5 KG
10 x 12.5 KG
8 x 15 KG
8 x 15 KG

Ik heb van het fietsen van gisteren een zeurende pijn aan m’n knie overgehouden. Toch maar even op letten want het voelt niet goed.
De training van vandaag verliep goed! Voor het eerst sinds tijden weer de pull down kunnen doen. Het viel me op dat ik niet veel aan kracht heb ingeleverd op dit onderdeel.
De misselijkheid van de afgelopen dagen had ik vanochtend gelukkig niet. De creatine heb ik nu in mijn pwo shake genomen en dat ging prima. Geen last van misselijkheid meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven