Brianvm
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 1.262
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 81kg
Zonder rust aan de andere beginnen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zonder rust aan de andere beginnen
yes gaat de goede kant op, nog 4 weekjes te gaan =)
Zondag 12-06-2022
Weekgemiddelde berekening + fotos.
Ik denk zoals eerder vermeld deze week dat we door de plateau heen zijn.. even bekijken deze week of hij mooi blijft zakken. De abs beginnen stilaan in zicht te komen.
Weekgemiddelde week 1: 90.5kg (2500 kcal) + 30 min cardio pw
Weekgemiddelde week 2: 89.6kg -900gr
Weekgemiddelde week 3: 89.3kg -300gr
Weekgemiddelde week 4: 89 kg -300gr
Weekgemiddelde week 5: 88.3kg -700gr
Weekgemiddelde week 6: 87.5kg -800gr
Weekgemiddelde week 7: 87.1kg -400gr
Weekgemiddelde week 8: 87kg -100gr
Weekgemiddelde week 9: 86.2kg -800gr (2300kcal) + 1uur cardio pw
Weekgemiddelde week 10: 85.4kg -800gr
Weekgemiddelde week 11: 84.9kg -500gr +2u cardio pw
Weekgemiddelde week 12: 84.7kg -200gr
Weekgemiddelde week 13: 84.1kg -600gr
Weekgemiddelde week 14: 83.4kg -700gr
Bovenste fotos van week 1 tot onderste fotos huidige week, gisteren heledag in zon rondgelopen.. neen ik heb geen tshirt meer aan 👀
![]()

Helemaal juist 🙈
Hoelang is dat al aan de gang?Woensdag 15-06-2022 :
Gewicht 83kg +100g
Vandaag alleen hometrainer 30 minuten..
Zelfs daar heb ik weinig tot geen energie voor, weet niet wat het is, benen zeuren heledag door.. maarja toch maar even 30 min trappen 💪🏽
Dik weekje
Nog even aankijken, ik weet natuurlijk niet hoelang jij al aan het trainen bent achter elkaar. Maar ik kan je zeggen dat als je bijvoorbeeld wel 6 maanden intensief bent geweest, kan je lichaam misschien uitgeput raken van alle inspanningen. Wellicht heb je een fysiek beroep ernaast. Dus dan zou je kunnen overwegen om 5 dagen rust te nemen in de vorm van een deload. Het heeft mij in ieder geval goed geholpen, nooit eerder gedaan.
Jah heb het al eens gedaan,denk dat het nu voornamelijk komt doordat ik lang en diep in een cut zit.Nog even aankijken, ik weet natuurlijk niet hoelang jij al aan het trainen bent achter elkaar. Maar ik kan je zeggen dat als je bijvoorbeeld wel 6 maanden intensief bent geweest, kan je lichaam misschien uitgeput raken van alle inspanningen. Wellicht heb je een fysiek beroep ernaast. Dus dan zou je kunnen overwegen om 5 dagen rust te nemen in de vorm van een deload. Het heeft mij in ieder geval goed geholpen, nooit eerder gedaan.
LekkerJah heb het al eens gedaan,denk dat het nu voornamelijk komt doordat ik lang en diep in een cut zit.
Binnen 4 weken ben ik ook voor volledige 2 weken naar buitenland dus dan gaat de deload vanzelf gebeuren 😁