- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Helemaal off?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
yep over een paar maandjes maar weer kijken iets te doen nu even natty training.
yep over een paar maandjes maar weer kijken iets te doen nu even natty training.
dat komt denk ik nog, maar probeer positief te denken, als ik nu al ga denken dat het kut is dan word het moeilijk haha. over een paar maanden kan ik je vertellen of het kut of heel kut is.
andersom juist, minder kilo's en droger dus echt super super val mee als ik nu kijk
Ooh shit! Dacht dat je zwaarder en droger was geworden. Je oogt in ieder geval beterandersom juist, minder kilo's en droger dus echt super super val mee als ik nu kijk

Ja moeilijk vergelijkings-- materiaal alsnog different phones net andere afstand tot spiegel etc etc. maar zie zelf echt een totaal ander lichaam als vorig jaar in de spiegel nu.Heel vergelijkbare pose
Chest beter afgetekend zou ik zeggen, maar verder vind het moeilijk verschillen te zien.
Ja mag niet klagen, vandaag weer chest maar gewicht houd ik preventief iets lager.Gaat lekker maat, goeie massa, benchpress boven de 100kg gaat ook goed![]()