supersized
Huge Freak
- Waardering
- 338
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je weet toch wel dat hier alleen maar AAS gebruikers zitten die het niveau van een gemiddelde holbewoner omlaag halen?
Hap, hap...?
Je weet toch wel dat hier alleen maar AAS gebruikers zitten die het niveau van een gemiddelde holbewoner omlaag halen?
Hap, hap...?

Hey, ik heb nog een vraagje: zal ik het toestemmingsformulier er gelijk bij toevoegen of niet? Ik ga de brief afgeven op mn oude school straks.
durf ik nietIs wel makkelijk voor de school.. Zou het slecht vinden als ze nee zeggen want het kost de school niks behalve een beetje tijd
Waarom ga je eigenlijk niet gewoon het gesprek aan daar?
Hey, ik heb nog een vraagje: zal ik het toestemmingsformulier er gelijk bij toevoegen of niet? Ik ga de brief afgeven op mn oude school straks.
Vraag 1 van je ouders of die mee gaan? Je bent toch minderjarig
Zeker doen. Versie trouwens weer aangepast, het is inderdaad Rutte-regeling en ik heb nog een spatie en wat komma's weggehaald.
Overigens pleit het wel voor je als je de dialoog aangaat op school, al is het alleen maar om aan te geven dat je voor deze regeling in aanmerking wilt komen en gewoon heel graag een vervolgopleiding wil doen. Mensen lopen harder voor een oprecht gezicht dan voor een brief.
---------- Post added 29 August 2013 at 13:18 ----------
Hij is minderjarig, niet gehandicapt.

Jammer, maar misschien heeft ze gelijk. Je komt vanzelf op de plek waar je thuishoort. Ik geloof wel dat het goedkomt![]()

Hoe kunnen ze je nou weigeren, voldeed het profiel wat je hebt gehad op de middelbare school oid. niet?Even een update...
Ik zit namelijk diep in de stress. Vóór de vakantie heb ik mij optijd aangemeld voor de opleiding Horeca. Heb toen pas tijdens de vakantie afgemeld [fatale zet geweest]. Omdat ik toen opeens ICT wilde doen. Tijdens de vakantie werkt er niemand ofc dus wachtte ik tot na de vakantie, toen intake gehad maar niet aangenomen :@.
Daarna dat Vavo gedoe en de brief maar geen succes dus toen maar gekozen voor economie. GVD hier ook niet aangenomen alleen omdat ze vinden dat ik niet weet wat ik moet doen! Ik heb nu al 3x geswitcht en word er echt gek van. Trainen komt er niet meer van want van mijn ouders moet ik gewoon regelen dat ik opleiding heb!
Momenteel ben ik met leerplicht aant kijken voor een andere opleiding.
Maar nu graag jullie reacties, is het mogelijk dat ik niks doe? Ben 17j volgend jaar 18. En stel dat ik wel een opleiding gevonden heb maar dat het een k*tte is. Zal ik dan volgend jaar VAVO doen > HBO en dan alsnog ICT. En op welke manieren kan ik garanderen dat ik toch economie kan doen? Enigste opleiding die ik nog redelijk leuk vind, niet vol zit, alleen ze weigeren.