Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Je bent nu wel een beetje aan de late kant maar in de buurt van Zoetermeer staan volgens mij wel meerdere MBO scholen waar ze ICT geven, misschien die andere scholen eens bellen en vragen of ze nog een plek hebben omdat je leerplichtig bent.
Jazeker, had economie en maatschappij. En als beroepsoriëntatie handel & administratie. Succesvol VMBO T afgerond [7+ gemidd].
Blijkbaar kunnen ze precies zien waar ik me allemaal al voor aangemeld heb das dus mooi k*t..
Jazeker, had economie en maatschappij. En als beroepsoriëntatie handel & administratie. Succesvol VMBO T afgerond [7+ gemidd].
Blijkbaar kunnen ze precies zien waar ik me allemaal al voor aangemeld heb das dus mooi k*t..
Hier een lijst met scholen, gewoon allemaal even op de site gaan kijken en zoeken voor een telefoonnummer van de opleidingscoördinator van de ICT opleiding. Die ga je morgen gewoon bellen en je probleem voorleggen en dan hoor je wel of ze nog plek hebben of niet.
Vond t ook al vreemd.. Denken dat het te moeilijk voor mij zou zijn terwijl ik ook 1 jaartje havo heb gedaan. En dat ik 3x iets anders heb gekozen is echt een k*t reden van hun. Laat is terechte reden maar komop ik moet ergens terecht kunnen.. Momenteel wacht ik op e-mail van zo'n vrouwke die mij helpt dus nieuws volgt.
@Fable: nee, ICT zit echt overal vol hier in Voorburg en omgeving