Brinta eter
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 14
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Vandaag weer rug training gehad. Ging wel lekker opzich. Hoog in de reps gegaan. Een paar powersetjes. Flink die hartslag omhoog pompen
Daarna heb ik weer 45 minuten hardgelopen. Had nieuwe schoenen dus dat ging gesmeerd!
Ik merk echt al dat ik vet verlies. Kan steeds minder vastpakken op m'n buik en mijn aders komen wat meer door.

Why not?Leuk topic.
Niet teveel koolhydraatjes eten als je droog wilt worden he!(geen brinta/brood! he brinta-eter)
TIP: eet avocado en walnoten voor je gezonde vetten en supplementeer met 2x 3visolie caps per dag.
Succes verder met je cut![]()
Haha wtf man, een heel weekendje junken kan wel, het moet ook leuk blijven?
Cutten is sowieso niet leuk, dat weet je voor je begint en aan een weekendje junken heb je geen klote. Beter een hele tijd strict zodat je zo snel mogelijk weer klaar bent met cutten.
---------- Toegevoegd om 18:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:57 ----------
Nee, ik ben juist geen fan van hele junkavonden of junkdagen/weekenden etc. Als je bijvoorbeeld eens trek in een pizza hebt of iets dergelijks, reken dat dan gewoon mee in je macro's, dus skip andere dingen voor die pizza zodat je alsnog op dezelfde macro's komt en je net zo veel vet verliest.
Een voorbeeld normaal eet ik +- 2500 kcal, 250 EW, 250 kh, 55 gr vet verdeeld over 6 maaltijden. Dan zou ik die pizza gewoon meerekenen en andere dingen eruit halen zodat je aan het eind van de dag alsnog op ongeveer 2500 kcal, 250 ew, 250 kh, 55 gr vet zit.
Is het niet slecht als je dan maaltijden gaat skippen voor die ene pizza?
Of bedoel je dat je dan je hele schema op zon dag moet veranderen om overal wat kcal weg te snoepen, zodat je die pizza of whatever kunt vreten?

Ben noob, macro´s is wat je moet eten op een dag aan kcal?