AndroidHealthClinic

Brinta eters summer cut, op naar de 8%!

Haha ok, ik heb toevallig net oa *dit* besteld. Cafeïne is echt el cheapo en inderdaad goed spul! Kauwgom onderdrukt inderdaad bij mij ook de eetlust evenals koffie, had er niet aan gedacht maar goeie tip! Afgelopen zondag had ik me ook uitgeleefd en een salade gemaakt maar er moet toch wel flink wat op liggen moet het me verzadigen.

Ik las inderdaad eerder dat jij ook Noxipro had, zeker ook via DBB een testertje gekregen? Vorige week zaterdag had ik een half zakje op bij mijn ochtendtraining en ik ging lekker:D. Naja succes met de borst (& triceps) en knallen!!!

• Topic Starter Topic Starter
Klopt cafeine is top spul! Die salade ziet er wel lekker uit. Ook tonijn met ketchup/curry zie ik, that's the way i do it too :D
Ja met veel salade bedoel ik ook echt veel :P. Vaak eet ik per keer zo'n beetje een hele zak op met nog wat tomaat en komkommer.

Klopt had eerst een sample gekregen van DBB. Beviel goed en in de cut komt dat zeker goed te pas. Heb trouwens wat foto's geupload.

Vandaag borst + triceps gedaan + 45 minuten winkelwagen cardio :D Echt superfijn deze manier.

Incline bench: 4 sets van 75 kg x 6
Dips: 3 sets van lichaamsgewicht + 10kg x 10
Cable fly: 3 sets van 40 kg x 8
incline DP: 3 sets van 22 kg x 8

Triceps:
Triceps extension: 3 sets van 45 kg x 8

Straks de laatste training van de week, en de zwaarste. De beentjes. + 45 minuten cardio.
But noxipro is by my side! :D

Zonet de benen gehad + 45 minuten cardio. Laatste dagje en ik zat VOL met energie (door noxipro oa). Had echt zin om te beuken! :D
Heb dit keer licht gesquat en wat 'zwaarder' gedeadlift.

Squat: 4 setjes van 95kg x 12
Deadlift: 5 setjes van 130kg x 8
Leg extension: 3 setjes van 80kg x 12
Calves: 3 setjes van 90kg x 15

Hierna waren mn benen behoorlijk kapot. Verder zweette ik als een otter, dus ben ik cardio gaan doen.

Morgen junkdagje :D

(nog bedankt voor reactie op mijn foto:D), heb de jouwe ook even bekeken en daar gaat wel wat moois onder vandaan komen (no homo). Haha ik had toevallig ook benen vandaag, wordt morgen lastig lopen! Wat ben je van plan morgen te "junken"? Ik junk morgenochtend de andere helft van mijn zakje Noxipro en knallen met die handel:cool:

foto's zien er goed uit:) het verschil is goed te zien:D

foto's zien er goed uit:) het verschil is goed te zien:D

Bedankt! Motiveert me nog weer beter :D

---------- Toegevoegd om 22:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:07 ----------

(nog bedankt voor reactie op mijn foto:D), heb de jouwe ook even bekeken en daar gaat wel wat moois onder vandaan komen (no homo). Haha ik had toevallig ook benen vandaag, wordt morgen lastig lopen! Wat ben je van plan morgen te "junken"? Ik junk morgenochtend de andere helft van mijn zakje Noxipro en knallen met die handel:cool:

Thanks! :D Ik hoop het ja, nu ik wat resultaat begin te zien begin ik ook steeds gemotiveerder te raken. Krijg nu steeds meer zin om weer keihard te trainen. Komt ook mede door de noxipro. Man wat een energie :D Ik heb vandaag gewoon gejunkt waar ik zin in had. Het werkt me niet tegen zo'n dagje. Ik verlies steeds meer gewicht dus kan zat. Vandaag gewogen: 85,3kg. Record!

Hoe ging je training trouwens met de noxi? Is echt verslavend spul :P

Week 6
Ma: -
Di: 87,7
Wo: 86,8
Do: 86,8
Vr: 86,2
Za: 85,3 -
Zo: 87
Gem: 86,9
Gewicht verlies tov vorige week: 0,9 kg

Bedankt! Motiveert me nog weer beter :D

---------- Toegevoegd om 22:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:07 ----------

Thanks! :D Ik hoop het ja, nu ik wat resultaat begin te zien begin ik ook steeds gemotiveerder te raken. Krijg nu steeds meer zin om weer keihard te trainen. Komt ook mede door de noxipro. Man wat een energie :D Ik heb vandaag gewoon gejunkt waar ik zin in had. Het werkt me niet tegen zo'n dagje. Ik verlies steeds meer gewicht dus kan zat. Vandaag gewogen: 85,3kg. Record!

Hoe ging je training trouwens met de noxi? Is echt verslavend spul :P

Ja hij ging lekker met noxi :rolleyes:, ook echt zwaar té lang getraind maar ik kon blijven knallen. Deze week zal ik denk o.a m'n Jack3d binnen krijgen, schijnt ook goed te werken :D . Goed bezig met die kilo's!!!

Ja hij ging lekker met noxi :rolleyes:, ook echt zwaar té lang getraind maar ik kon blijven knallen. Deze week zal ik denk o.a m'n Jack3d binnen krijgen, schijnt ook goed te werken :D . Goed bezig met die kilo's!!!

Beter! Ben ook wel benieuwd naar Jack3d, hoor er veel goede verhalen over. Maar eerst noxipro maar ff opmaken. Crack staat ook nog op mn verlanglijstje :P

Waar kan ik die foto zien dan? Ben wel erg benieuwd:p
Ga zo door in ieder geval man,gaat lekker!

[Pagina 1:stupid:.. Sorry gast, ik wilde die altijd al een keer gebruiken :rolleyes:]. Verder zal ik zeker laten weten hoe Jack3d bevalt.. Btw mijn bestelling bevat: Jack3d, Taurine, BCAA's, Visolie, Cafeïne en een el cheapo vetmeter als bonus.. Laat maar komen:D

Dat zijn boel :P Laat me ff weten als je jack3d geprobeerd hebt hoe het was in vergelijking met noxipro.

Vandaag rug weer getraint + cardio 45 minuten. Tevens m'n vetpercentage op laten meten. 10,5%. Dus dat is al 2% verschil :D.

Rug:
Pull ups 3 setjes van 8 x lichaamsgewicht. 1 setje van 6 keer LG + 5kg.
BOR: 4 sets van 60kg x 12.
seated row: 3 sets van 75kg x 10.
lateral pulldown: 3 sets van 85kg x 12.

Biceps:
Hammer curl: 3 sets van 18kg x 8.
biceps curl (machine) 3 sets van 80kg x 6.

Phhoaaah wat een sterke seated row:)

hahah thanks!

Schouders + buik gehad net. Daarna 45 minuten cardio as usual :D

Schouders:
deltoid press: 3 setjes van 12 x 80kg supersetje van machine side raise: 3 setjes van 12 x 45kg
dumbbell shoulder press: 3 setjes van 18 kg x 10
side raise supersetje met front raise: beide 3 setjes van 12 x 10kg.
rear deltoid (machine): 3 setjes van 45 kg x 10.
cable side raise: 3 setjes van 15kg x 8.

Buik:
Hanging leg raises (helemaal omhoog): 3 setjes van 8 reps.
Ab stability excersises.

Vandaag rustdagje.
Verdomme m'n iphone opgestuurd.. Microfoon was kapot. Klote is dat zonder telefoon, stond al m'n muziek op :(

Terug
Naar boven