XXL Nutrition

Brinta eters summer cut, op naar de 8%!

• Topic Starter Topic Starter
Vanaf week 3 ben ik begonnen met steeds m'n gewicht op te schrijven. Morgen begint week 5, dus ik heb al even een vergelijking gemaakt:

Week 3:
Ma: 89,5 -
Di: 89,3
Wo: 88,7
Do: 88,3
Vr: 87,8
Za: 87,7
Zo: 87,5 -
Gem: 88,36

Week 4
Ma: 89,1 -
Di: 88,6
Wo: 87,9
Do: 87,5
Vr: 87 -
Za: 87
Zo: 88,3
Gem: 87,86

Verschil = precies 0,5 kg. :D
Aangezien er vaak uitschieters zijn in je gewicht, laat ik steeds de zwaarste en de lichtste weging weg.

nette vooruitgang, ik volg alles nu.
ik moet mezelf er ook toe zetten strict te eten en ik heb nogsteeds moeite met doelen stellen voor mezelf.
de gedachte blijft in je hoofd, dit en dat wil ik gaan doen maar als het er op neerkomt loop ik na 2 dagen alweer vast.
veel succes, jij kan het .

Bedankt man!
De eerste 2 weken zijn echt even doorbijten. Probeer het even vol te houden, gewoon verstand op nul en doorbeuken. Dan ga je vanzelf resultaat zien en dat blijft je motiveren. Gewoon doorzetten!

Vandaag had ik de hele dag een toelatingstest van school, dus sportschool is er niet van gekomen. Dat wordt dus van dinsdag tm vrijdag trainen! Morgen begin ik met de benen.

Hopen dat je toegelaten wordt:)

m'n moeder zegt altijd dat ik een freak ben met het commentaar op wat we eten omdat ik haar dan 20 redenen geef wat je veel beter kan doen om gezonder te eten, dus mijn verstand op 0 zetten gaat moeilijk worden.
ik ga deze week aan een eetschema maken, kijken hoever ik kom.
las ook dat je naar cherso ging dus misschien zie ik je daar wel in de zomer met je lichaam netjes in shape haha !
succes mate .

commentaar krijg je altijd. Al die mensen om je heen die je soms aankijken van: wtf ben jij in godsnaam aan het doen. Omdat je altijd zo druk met eten bezig bent en met tijden.. Maar als ze eenmaal het resultaat zien zeggen ze van: "Wow hoe doe je dat?! kun je mij helpen bla bla.."

Vandaag toch maar rug en biceps gedaan, daarna 45 minuten crosstrainer. Heb toch maar geen benen gedaan omdat ik de hele week nog voor heb qua cardio. Das niet echt fijn met spierpijn bedacht ik me.

Net weer schouders + buik gehad, daarna 30 minuten op de crosstrainer. Ben behoorlijk kapot van werk en alles. Dus is denk ik niet verkeerd om het een keer zo te doen.

Vandaag de benen weer hard aangepakt. Dit keer zonder cardio er achteraan. Morgen ga ik borst + triceps doen. Met 45 minuten cardio.

toch ook wel lekker een keer geen cardio;)

Hoe gaat het verder, ben je blij met de progressie:)

Heb deze week eigenlijk een weekje stilgelegen. Weinig cardio enzo.. Kwam een beetje door de drukte. Tevens gaf ik een groot feest zaterdag. Nu is het voorlopig even afgelopen met de feestjes. Deze week ga ik er weer tegenaan. 4 keer cardio in de week en goed eten.

Beginnend met de rug en biceps vandaag + 45 minuten hardlopen

Vandaag rug + biceps dus gehad. Heb dit keer wel op de loopband wezen werken na de KT. Heb niet hardgelopen, maar de winkelwagen. Dan zet je dat ding dus op 10% helling en stel je de snelheid in. Lopen maar. Zweette als een otter.

Niet te vaak doen hé, dit zijn echt achillespees-slopers!!! beware ;)

Waarom vermeld je geen weights and sets man?

Nee idd, maar het is wel een hele fijne oefening. Makkelijk vol te houden en flink zweten. Imo de beste cardio oefening.

Maar das een goeie ja. Denk er vaak niet meer aan om dat er ook bij te zetten. Zal ik vanaf nu wel ff op letten!

Vandaag lekker rustdagje. Zit er weer goed bovenop deze week. Weging vanochtend: 86,8 kg :D

Je eet flink onder je onderhoud zag ik, nog geen last van enorme vreetaanvallen? Zit momenteel zelf ook in de cut maar ik doe het toch wat rustiger aan. Zit ongeveer op 2850 Kcal en ik doe nog geen cardio. Succes bro & ik volg je log (had je er al wat foto's gepost? Zo nee--> graag doen :D)

Klopt ik eet behoorlijk onder m'n onderhoud. Tot zover nog niet echt vreetaanvallen gehad. Nja natuurlijk bij de gedachte komt het kwijl wel in de mond. Maar dat is altijd zo. Over het algemeen ben ik steeds wel verzadigd moet ik zeggen. Veel vezels.

Thnx m8! Jup ik zal deze week even wat foto's plaatsen :D

Leuk foto's:)

Nja ik moet bekennen, had gisteren wel een vreetaanval :(. Had binnen een half uur 500 gr kwark op, 7 boterhammen met pindakaas, 2.5 banaan, 2 grote glazen melk en bijna een hele zak japanse mix en daarna nog honger:rolleyes: (Smokin' is bad mmmkay). Maar omdat ik dit weekend 100% volgens schema had gegeten vergeef ik het me:D.

Hoe zorg jij ervoor dat je zo verzadigd blijft? Ik vang de tijd tussen maaltijden soms op met radijsjes, wortels of komkommers. Ik ben nu bezig met afstuderen en zit 40 uur per week achter de pc maar soms kan ik van de honger niet nadenken

Ik eet zo'n 3 keer groente per dag waarvan 2 keer een flink bord salade. M'n stofwisseling blijft hoog dus ik houd het gewoon zo. Verder heb ik steeds wel een verzadigd gevoel, denk omdat ik 7 keer per dag eet. Als je dan enorme honger krijgt, kun je altijd een flink bord salade wegwerken. Helpt heel goed bij mij. Verder kauw ik veel kauwgom en drink veel cola light (zit cafeine in vandaar).

Dus misschien helpt het om meer groente en cafeine te nemen. Mooi spul die cafeine, onderdrukt honger en stimuleert de vetverbranding :D

Heb vandaag m'n potje noxipro binnen gekregen. Zometeen even gebruiken bij de borst + triceps.

Terug
Naar boven