XXL Nutrition

Brinta eters summer cut, op naar de 8%!

slaap lekker op je rustdag:)

• Topic Starter Topic Starter
Dat is wel goed gekomen :D

Zometeen de borst, net ff noxipro ingenomen. Sta straks waarschijnlijk te POMPEN. Nu al zin in :D

Vandaag weer de borst en triceps gehad:

Borst:
Flat bench: (warming up) werkset: 3 setjes van 80kg x 6
Incline bench: 3 setjes: 60kg x 12, x 10 en x 8.
Cable fly met bench: 2 setjes van 30 kg x 10.
Incl cable fly met bench: 2 setjes van 30 kg x 10.
Decline dumbbell press: 3 setjes van 24 kg x 8.

Triceps:
1H pulldown: 3 setjes van 30kg x 8
triceps extension rope: 3 setjes van 60kg x 7

Heb hierna 30 minuten cardio gedaan, dit omdat ik vandaag een hele drukke dag had en kon simpelweg gewoon niet langer anders kwam ik in tijdsnood. Dus 1 keertje even zo gedaan.

Net bij een gezondheidskeuring geweest voor de ALO en heb hem gehaald. Ik had echter nog wel een discussie met de arts.
M'n vetpercentage werd namelijk gemeten, en jawel zoals ik al verwachtte... met een weegschaal. Daar kwam uit: 22,4% yeaaa right. Oke, nou ik had zoiets van, BMR staat er ook wel bij en ik moet nog uit de kleren dus dan zien ze wel dat ik een stukje droger sta.

Toen moest ik dus uit de kleren, ging hij allerlei testen doen enzo. Nou allemaal prima. Op het laatst zei die dat ik goedgekeurd was, maar ik moest wel op mijn gewicht letten. "WAT?" Ik dacht echt kerel doe normaal waar heb jij je ogen zitten?? Toen vertelde ik hem dat ik een huidplooimeting had gehad laatst, waar 10,5% uitkwam. Nou dat wou hij niet geloven. Hij had namelijk een plooi van mij vastgepakt (de buik.. omg...) en dat was toch zeker wel 15%. Begon ie ineens over onderhuidsvet en die kerel weet blijkbaar ook niet dat er vocht in het lichaam zit. Voor de rest stond er op het papier dat ik een buikomtrek had van 88cm. Gezond is 94/95 cm met een vetpercentage van 15%... Oja dan ben ik wel te dik. -_- Hele discussie gehad en uiteindelijk wou hij niet verder discussieren en moest ik weg. Ik kan hier zo pissig om worden om lui die hier geen verstand van hebben en dan jou de les proberen voor te lezen. En al helemaal een 'arts' die er de ballen verstand van heeft. Ik was echt even pissig. Maarja maakt verder ook niet uit ik ben toegelaten.

Straks de benen + 45 minuten cardio.

Laatst bewerkt:
je ziet bij jou de lijnen bij de abs, je hebt heus geen vetpercentage van 22.4! En die weegschalen zuigen hard, cheap ass shit!
Maar goed dat je het gehaald hebt :D

Haha nee inderdaad! Maakt verder ook niet uit maar was er wel even pissig over.

Vandaag de benen weer gehad + 45 minuten cardio. Dit keer zonder noxipro. Eventjes zonder moet ook kunnen :D

Squats: 3 setjes van 90kg x 8
Deadlift: 4 setjes van 135kg x 8
Calves: 3 setjes van 90kg x 14
Leg extension 3 setjes van 80kg x 12

Ik zou ook pissig zijn en vooral omdat hij de discussie niet aan wilt gaan:o
maar gefeliciteerd je bent binnen:)

Ik zou ook pissig zijn en vooral omdat hij de discussie niet aan wilt gaan:o
maar gefeliciteerd je bent binnen:)

Dankjewel! :)

---------- Toegevoegd om 12:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:10 ----------

Gister even een junkdagje gehad. Was wel even weer genieten :D Vandaag weer dedicated op de voeding letten. Tevens ben ik op stap geweest met noxipro. Stond daar echt te knallen! Ik zweette me ook echt kapot. Gelukkig was ik niet de enige, want de hele groep was er nieuwschierig naar, dus heb ik die ook maar wat gegeven. Ze wisten niet wat hun overkwam :P

Week 7
Ma: 86,9
Di: 87,2 -
Wo: 86,6
Do: 86,3
Vr: 85,8
Za: -
Zo: 86,2
Gem: 86,36

Verschil met vorige week: 0.54 kg. :D

Jij bent ook gewoon aan het stuiteren:)

Haha t gaat wel lekker ja :D

Vandaag de training rug + biceps gehad.

Rug:
Pull ups: 8x lichaamsgewicht 3 setjes. 1 setje +5kg, 6 herhalingen.
BOR: 1 setje 60kg 12 herhalingen. 2 setjes 70kg 8 herhalingen.
Lateral pulldown: 1 setje 85kg x 12. 2 setjes 100kg x 6 (PR:D).
Pullover: 3 setjes 20kg x 10.

Biceps:
Biceps curl: 2 setjes 40kg x 6.
Hammer curl: 2 setjes 16kg x 8.
Incline biceps curl: 2 setjes 16kg x 8.

Ging wel lekker deze training voor mijn gevoel. Begin steeds meer resultaat te zien :D

Today schouders en buik weer aangepakt. Alleen geen cardio gedaan dit keer. Weer tekort in tijd :(
Ben van plan dit morgen (op m'n rustdag) in te halen.

Schouders:
Military press: 3 setjes van 50kg x 10
Dumbbell shoulder press: 3 setjes van 18kg x 8
20kg front raise 2 setjes x 10
Rear delts: 3 setjes van 45kg x 8.
cable side raise: 2 setjes van 15kg x 8.

Buik:
Leg raise (helemaal omhoog gestrekt): 3 setjes x 8.
Medicijnbal oefeningen.
Weighted crunch: 3 setjes van 10kg x 10
Side raises supersetje front raise: 3 setjes 10kg x 8

Vandaag de borst + triceps zonder cardio aangezien daar weer niet genoeg tijd voor is. De sportschool gaat om half 10 al dicht en ik begin om 8 uur pas. Ik beperk hierdoor wel m'n eten. Ik neem geen rijst vanavond. Gister ook niet gehad.
Weging vanochtend: 85kg :D

Training gister:

Borst:
Incline Bench: 5 setjes van 80kg x 3.
Cable fly: 3 setjes van 40kg x 8.
Dips: 3 setjes van lichaamsgewicht + 20kg x 8.
Dumbbell press: 3 setjes van 24kg x 8.

Triceps:
Triceps extension: 3 setjes van 40kg x 8.
Pulldown: 3 setjes van 80kg x 8.

Vandaag tevens Crack en Jack3D binnen gekregen :D Kon het niet laten om ze te bestellen, aangezien de Noxipro er alweer bijna door is.

Dan ben ik weer benieuwd welke jij het beste vind van die 3 :D.. ik heb mijn bestelling gvd nog niet binnen... Vorige keer had de douane mijn pakket van bodybuilding.com ook al vastgehouden :mad:

Dan ben ik weer benieuwd welke jij het beste vind van die 3 :D.. ik heb mijn bestelling gvd nog niet binnen... Vorige keer had de douane mijn pakket van bodybuilding.com ook al vastgehouden :mad:

Nog steeds niet? :O Is jack3d in het buitenland veel goedkoper dan?

Is goed ik zal zeker aangeven welke ik het beste vind. Vanavond Crack proberen.

27 Dollar! = E 18.50,-, in NL is ie 30.00... Niet verkeerd :D

Week 8
Ma: 86,5 -
Di: 86,5
Wo: 85,7
Do: 85
Vr: 84,6
Za: 84,5 -
Zo: 85
Gem: 85,36

Verschil met vorige week: precies 1kg :D
Na mijn gevoel ben ik alleen maar vooruit gegaan in kracht.

Morgen helaas geen training aangezien de sportschool dicht is op 2e paasdag. Maar wel weer aan m'n schema.
Heel slecht weekend gehad. Een junkweekend namelijk. Had eigenlijk geen keuze dit keer, maar zo heel erg is niet.

---------- Toegevoegd om 20:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:02 ----------

27 Dollar! = E 18.50,-, in NL is ie 30.00... Niet verkeerd :D

Dat is helemaal niet verkeerd idd. Zowat de helft als wat ie in Nederland kost.

Laatste paar dagen lekker op het strand gelegen :)
Morgen weer keihard trainen! :D Even Jack3D uitproberen. Ik heb zo m'n twijfels bij crack. Ik voelde echt zo'n focus maar energie weet ik niet. Ik werd er een beetje agressief van volgens mij, dus misschien haal je daar die energie vandaan. Anyways hoop dat jack3d beter zijn werk doet.
Vandaag weer aan m'n schema gehouden, morgen rug + biceps.

Terug
Naar boven