- Waardering
- 16.994
- Lengte
- 1m50
- Vetpercentage
- 17%
..............nu begrijp je waar die dikke buik vandaan komt................
Bosco, je ". toets" blijft steeds hangen........... moet je echt eens even fixen!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
..............nu begrijp je waar die dikke buik vandaan komt................
ok dan!! dit is al beter toch?? haha Hou je hoofd cool vandaagBosco, je ". toets" blijft steeds hangen........... moet je echt eens even fixen!

Niet doen dus , onze lieve Bubs is nu net op de goede weg (geen weegschaal meer, minder stressen over een keertje een cheat of een iets opgezette buik want dat is gewoon perfect normaal!, ...)
Doe lekker verder zoals je bezig bent @Bubs !![]()

Bubsi is zeker op de goede weg en heeft prima progressie gemaakt
Ik ben trots op haar .......en wil je niet verdrietig maken meis!!

Haha, heerlijk dit. Wel herkenbaar ook..waarom doen mensen dat ook hè..ioveral maar eten en drinken aan vast knopen![]()

Stel je voor dat mijn vliegtuig neerstort ofzo, dan wil je toch nog een laaste fijne avond gehad hebben?
DoemdenkerBubs Out![]()

te worden.

.

Tijd inkorten van douchenEen koffer haha
Eentje die toepasselijk is bij het warme weer op dit moment
![]()
Ja, die 10 minuten gaan het verschil maken...

Enkels weg, onderbenen 1,5x zo dik, voeten dubbeldikte, overal tintelingen,... Echt f*cked up!

..zonneslag is hier een zonnesteek 
Mooi verslagje ...jammer van je voeten met die pumps....wellicht toch maar vaker de lady uithangen?
altijd wel handig om een eiwitsample en een shakebeker mee te nemen...dan pak je niet mis op je eiwitjes...en is nog lekker ook
Mina heeft je vast wel gemist
BBQ is altijd wel lekker...zonneslag is hier een zonnesteek
![]()

Dus dan de cookie opgegeten...ok daar heb je iig goed over nagedachtIk had een protein cookie en een low carb reep mee
Beiden opgegeten, eentje op woensdag en eentje op donderdag
Gelukkig had ik die mee, want het eten op de vlucht terug was pastasalade met tonijn.
Tonijn uit blik vind ikDus dan de cookie opgegeten...
Ik loop erg vaak op hoge hakken, maar er is een verschil tussen een werkdag met 4-5000 stappen en twee dagen rondreizen à 15k-20k stappen...

Het is snikheet, dus die bbq kan om 21u ook nog aan 
Thanks hoor, maar jij bent gewoon echt een topper@lienlien Dank je, je bent echt een superlieve dame!
Intussen aan het chillen op de markt van Ieper en auto's kijkenHet is snikheet, dus die bbq kan om 21u ook nog aan
![]()
. 
Misschien waren het geen lekkere repen? Of gewoon veel wilskracht inderdaadPrachtige foto Bubs! En ik ben ervan onder de indruk hoe je je inhoudt - ik zou die eiwitrepen al op hebben voor ik in Lausanne gearriveerd was,![]()

Thanks hoor, maar jij bent gewoon echt een topper.
Terrasje doen in het zonnetje, drankje erbij, mooie auto’s mogen aanschouwen, straks nog een heerlijke BBQ met de nodige liquids erbij (een mens moet dezer dagen gehydrateerd blijven, nietwaar?)... Leven in zijn puurste vorm, quoi![]()
True that, maar de laatste weken heb ik me in de weekends toch teveel laten gaan.
Thanks Sweat!Prachtige foto Bubs! En ik ben ervan onder de indruk hoe je je inhoudt - ik zou die eiwitrepen al op hebben voor ik in Lausanne gearriveerd was,![]()

Misschien waren het geen lekkere repen? Of gewoon veel wilskracht inderdaad![]()