AndroidHealthClinic

Bubs goes Ganbaru

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.023
Niet doen dus , onze lieve Bubs is nu net op de goede weg (geen weegschaal meer, minder stressen over een keertje een cheat of een iets opgezette buik want dat is gewoon perfect normaal!, ...)
Doe lekker verder zoals je bezig bent @Bubs ! :o

Dank je @lienlien :o
In het weekend moet ik toch proberen om me wat meer in te houden 's avonds.
Ik vermoed dat de neiging om dan te schransen minder wordt als ik weer wat meer ga eten doorheen de week.
Vanaf volgende week begin ik daar mee, ook al is de scan pas op donderdag :)
Die drie dagen zullen het verschil ook niet meer maken :rolleyes:

Bubsi is zeker op de goede weg en heeft prima progressie gemaakt
Ik ben trots op haar .......en wil je niet verdrietig maken meis!!

Dank je Boss.
Ik ben niet verdrietig hoor ;)
Onzeker, dat wel.

Haha, heerlijk dit. Wel herkenbaar ook..waarom doen mensen dat ook hè..ioveral maar eten en drinken aan vast knopen:o

Because

food_is_life_by_zerofaded-dbxdr6w.jpg

:D

• #2.025
Liever te dik in de kist dan een feestje gemist...:roflol:

Nouja, ook niet zo overdrijven natuurlijk :p
Maar er moet een balans zijn tussen genieten van eten/drinken en toch restricties opleggen om niet weer :piggy:te worden.
@Skatermarvin heeft het alvast prima onder de knie :p

Ik zat met het idee om vanavond toch nog even langs de gym te gaan voor een deload training, voornamelijk compounds en wat cardio.
Toen even zitten time-managen...
  • 17u45-19u15 gym
  • 19u15-19u45 Douchen
  • 19u45-20u45 Koken + eten
  • 20u45-21u15 Valies maken
  • 22u naar bed
Dan schiet er niet veel quality time meer over natuurlijk :dunno:
Dus vanochtend toch maar de gym-tas thuis gelaten (als ik ze meeneem ga ik alsnog richting gym, ik ken mezelf) en direct na het werk richting mijn hubby thuis :heart:.
Misschien samen nog wat gaan wandelen en het gewoon gezellig maken ipv een "rush" avond te hebben :)

LeFood Ma:
  • 1183kcal
  • EKV verhouding 34/34/32
  • EKV gram 98/100/41
Toedeloe!

Wat is een valies?

Leuke trip gehad?

• #2.031
Geen DBB tijd meer gehad (of toch niet om te loggen, op mijn telefoon vind ik dat minder aangenaam).
Nu dus even een recap van de laatste dagen :)

Dinsdagavond niet naar de gym geweest, maar wel nog een fietstochtje gedaan.
Mijn vriend stelde voor om nog iets te gaan drinken, maar de fiets te nemen.
Resulteerde in 30km fietsen (ongeveer, verbruik +/-500kcal), dus toch goeie cardio gehad :D
Voeding zal iets van een 1400kcal geweest zijn, dus nog goed in de min!

Kort nachtje gehad, want ik moest om 5u al de trein op richting Zaventem...
Heenreis naar Lausanne verliep vlot, rond 11u45 waren we er en aten een salade met gerookte kip bij "Le pain quotidien".
Heerlijk!
Rond 13u aangekomen we bij de laboratoria (het zijn twee labo's op 20m van elkaar) en daar hebben we doorgewerkt tot 20u...
Als we het dan niet hadden afgeblokt zaten we er om 22u nog denk ik :rolleyes:
Korte wandeling gedaan langs het meer en dan in een resto met zicht op het meer gegeten.
Omdat ik enkel hakken bij had heb ik tijdens het diner even mijn schoenen uit gedaan.
Slecht idee, want mijn voeten waren zo erg gezwollen dat ik mijn pumps bijna niet meer aankreeg :eek!: Enkels weg, onderbenen 1,5x zo dik, voeten dubbeldikte, overal tintelingen,... Echt f*cked up!
Heb me echt in mijn schoenen moeten wurmen en ik wil niet weten hoe het eruitzag toen we richting de metro wandelden :roflol:
Uiteindelijk om 23u in het hotel beland, want we zaten een half uur buiten Lausanne zelf.
Blijkbaar was er iets te doen voor de Olympische spelen waardoor onze gewoonlijke hotels in het centrum volzet waren :(

Woensdag er weer uit om 6u, ontbijt was ok maar niet om over te stoefen.
Enkel wit stokbrood, croissant, chocoladekoek, wat vlees en voor de rest alles uit prefab verpakkingen (gelei, chocoladepasta, yoghurt,...).
Geen muesli of vers fruit, geen eitje,... Vond ik wel jammer :(
Om 8u weer gepakt en gezakt de tram op richting labo waar we in een keer hebben doorgewerkt tot 16u15.
Geen lunch gehad, want we werden constant door iedereen aangeklampt...
In het station van Lausanne om 17u dan maar een pretzelbroodje met Italiaanse ham en een chocoladepretzel gegeten.
Op de trein richting Genève een halve liter fris Weissbier binnengewerkt :o
Voor de rest was de terugreis geen succes. Vliegtuig had een uur vertraging, eens opgestapt moesten we nog wachten want iemand had zijn bagage ingecheckt maar was niet geboard.
Dus moesten ze die koffer zoeken en uit het vliegtuig halen...
In Zaventem landden we aan de B-gates en moesten nog een bus naar de A gates nemen, maar bij aankomst waren er geen bussen te bespeuren.
Nog meer wachten in het vliegtuig dus :eyes:
Rond middernacht eindelijk thuis, en dolblij dat ik vrijdag van thuis uit werkte en dus een paar uur langer kon slapen :zzz:

Op zich vind ik werkreisjes leuk, maar deze was echt vermoeiend.
In Lausanne was het 36graden (bij jou in Genève hetzelfde waarschijnlijk), ik was platte schoenen vergeten en heb dus twee dagen gereisd en rondgehold op hakken van 12cm.
Mijn voeten zijn nog niet terug op hun positieven :roflol:
In september misschien terug (iets langer dan), want er is daar nog veel werk aan de winkel en opvolging van kortbij is noodzakelijk.
Dan wél platte schoenen meenemen en hopelijk wat meer tijd om van het mooie Zwitserland te genieten...

Gisteren niet veel speciaals gedaan.
Zalig geslapen in mijn eigen bed, dat wel :D
Thuis gewerkt, dicht bij onze lieve Mina :heart:
's Avonds naar de Rally in Ieper geweest dus rustig wat gewandeld, heerlijk ijsje gegeten (hoorntje met bolletje "tiramisu" en "brownie") en 1 sangria gedronken.
Niet veel meer gegeten, enkel nog 170gr yoghurt met fruit en durumtarwe, 1 rijstwafel met gelei, 1 maïswafel met pindakaas en een ronde Leo als dessert :)
Geen idee van de kcal, maar zal al bij al wel meevallen.
's Middags had ik namelijk ook enkel een salade met kip en 50gr brood.

Vandaag dan EINDELIJK weer naar de gym!
Het was er snikheet, er is daar namelijk geen airco.
Gelukkig is het nog deload week, dus rustig aan gedaan.
Cardio geskipped (uitgeslapen dus minder tijd + te warm en geen zin).

Training zaterdag 29 juni 2019 - LB DELOAD
Leg press SS Calve raises LP

1x12x40
1x12x70
5x10x110 // 5x12x70

Squat SS Standing calve raises in smith
1x10x25
5x6x35 // 5x12x55

RDL SS Ab rope pushdown
1x10x27
5x6x37 // 5x12x42,5

BB Hip thrust SS Cross body crunch

5x8x37 // 5x12 per kant

Leg extension
4x10x32,5

Seated leg curl
4x10x32,5

Abductor machine - butt elevated
4x12x55

Adductor machine
1x15x15
4x12x30

Zo meteen de bbq voor vanavond voorbereiden (salade maken, vlees marineren,...) en dan nog wandelingetje doen denk ik.
Fijne dag allemaal, en zorg dat je geen zonneslag krijgt! :p

Mooi verslagje ...jammer van je voeten met die pumps....wellicht toch maar vaker de lady uithangen?:P
altijd wel handig om een eiwitsample en een shakebeker mee te nemen...dan pak je niet mis op je eiwitjes...en is nog lekker ook

Mina heeft je vast wel gemist
BBQ is altijd wel lekker. drool::eatmeat:..zonneslag is hier een zonnesteek :P

• Like
Waarderingen: Bubs
  • #2.033
Mooi verslagje ...jammer van je voeten met die pumps....wellicht toch maar vaker de lady uithangen?:P
altijd wel handig om een eiwitsample en een shakebeker mee te nemen...dan pak je niet mis op je eiwitjes...en is nog lekker ook

Mina heeft je vast wel gemist
BBQ is altijd wel lekker. drool::eatmeat:..zonneslag is hier een zonnesteek :P

Ik had een protein cookie en een low carb reep mee :)
Beiden opgegeten, eentje op woensdag en eentje op donderdag :thumb:
Gelukkig had ik die mee, want het eten op de vlucht terug was pastasalade met tonijn.
Tonijn uit blik vind ik :barf: Dus dan de cookie opgegeten...

Ik loop erg vaak op hoge hakken, maar er is een verschil tussen een werkdag met 4-5000 stappen en twee dagen rondreizen à 15k-20k stappen...

Ik had een protein cookie en een low carb reep mee :)
Beiden opgegeten, eentje op woensdag en eentje op donderdag :thumb:
Gelukkig had ik die mee, want het eten op de vlucht terug was pastasalade met tonijn.
Tonijn uit blik vind ik :barf: Dus dan de cookie opgegeten...

Ik loop erg vaak op hoge hakken, maar er is een verschil tussen een werkdag met 4-5000 stappen en twee dagen rondreizen à 15k-20k stappen...
ok daar heb je iig goed over nagedacht :)
Dat scheelt idd enorm

lekker waterijsje voor je keel ..of 2 :D

@lienlien Dank je, je bent echt een superlieve dame!
Intussen aan het chillen op de markt van Ieper en auto's kijken :) Het is snikheet, dus die bbq kan om 21u ook nog aan :D

WP_20190629_19_15_18_Pro.jpg
Thanks hoor, maar jij bent gewoon echt een topper :o.
Terrasje doen in het zonnetje, drankje erbij, mooie auto’s mogen aanschouwen, straks nog een heerlijke BBQ met de nodige liquids erbij (een mens moet dezer dagen gehydrateerd blijven, nietwaar?)... Leven in zijn puurste vorm, quoi :D

Prachtige foto Bubs! En ik ben ervan onder de indruk hoe je je inhoudt - ik zou die eiwitrepen al op hebben voor ik in Lausanne gearriveerd was, :)

• #2.039
Thanks hoor, maar jij bent gewoon echt een topper :o.
Terrasje doen in het zonnetje, drankje erbij, mooie auto’s mogen aanschouwen, straks nog een heerlijke BBQ met de nodige liquids erbij (een mens moet dezer dagen gehydrateerd blijven, nietwaar?)... Leven in zijn puurste vorm, quoi :D

:o True that, maar de laatste weken heb ik me in de weekends toch teveel laten gaan.
Op weekdagen is 1200kcal moeilijk, maar te doen. Alleen ga ik dan in het weekend vaak schransen naar de avond toe, wat niet ok is...
Dus dat gaan we niet meer doen, volgend jaar anders aanpakken :)

Prachtige foto Bubs! En ik ben ervan onder de indruk hoe je je inhoudt - ik zou die eiwitrepen al op hebben voor ik in Lausanne gearriveerd was, :)
Thanks Sweat!
Haha, ik heb de eerste half opgegeten woensdag om 19u (omdat we nog steeds in het labo zaten en mijn lunch al van 12u geleden was, hongerrrrr) en de tweede helft op de hotelkamer 's avonds.
De tweede dan in het vliegtuig naar huis, dus ook best lang gespaard :p
Toen ik vorig jaar vier dagen naar Parijs ging voor het werk had ik ook een 3-tal repen mee, en die heb ik helemaal niet opgegeten...

Misschien waren het geen lekkere repen? Of gewoon veel wilskracht inderdaad :o

Op worktrips heb ik vooral repen bij "in case of emergency", dus als het werk uitloopt of ik onverwacht niet kan eten.
Als er voldoende food is doorheen de dag (ontbijt/lunch/avondeten) dan eet ik ze meestal niet op.

een reepje bij de koffie is een verstandige snack :o en je hebt wat lekkers bij de :coffee: de molen moet blijven draaien :)

• Like
Waarderingen: Bubs
Terug
Naar boven