AndroidHealthClinic

Bubs goes Ganbaru

@Bubs of course mag (moet) jij jezelf gewoon die lekkere kaas gunnen.
Eet het zelf ook erg graag. Helaas enkel tolerant voor geitenkaas, maar dat eet ik dan ook veel ;)
I don't care dat er verzadigde vetten in zitten. Ik krijg meer dan voldoende onverzadigde vetten binnen via pindakaas, vette vis, walnoten, pecannoten... Dus als je jezelf afvraagt of je kaas zou eten én wetende dat je graag kaas eet: yes you should. Gewoon doen! :eating:
Oh, nog dit: je ziet er freakin' goed uit op die foto's :)

• Like
Waarderingen: Bubs
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.185
@Bubs of course mag (moet) jij jezelf gewoon die lekkere kaas gunnen.
Eet het zelf ook erg graag. Helaas enkel tolerant voor geitenkaas, maar dat eet ik dan ook veel ;)
I don't care dat er verzadigde vetten in zitten. Ik krijg meer dan voldoende onverzadigde vetten binnen via pindakaas, vette vis, walnoten, pecannoten... Dus als je jezelf afvraagt of je kaas zou eten én wetende dat je graag kaas eet: yes you should. Gewoon doen! :eating:
Oh, nog dit: je ziet er freakin' goed uit op die foto's :)

Thanks lien!
Wat erg dat je enkel geitenkaas goed kan verdragen :(
Gelukkig wel beter dan helemaal geen kaas natuurlijk...

Zaterdag FB training zonder cardio (geen tijd), zondag volledige dag weg geweest en niet getraind.

Training zaterdag 20 juli 2019 - Control FB
Paused squat SS Standing calve raises (smith)
Warm-up
1x10x25
1x8x35
2sec paused
6x4x45 Gingen super lekker! // 6x12x65

SPOTO press SS Cross body crunch
1x10xBB
1x8x30
3x4x35 // 3x15 per kant
3x4x32,5 // 3x15 per kant

Paused DL SS Ab rope pushdown
Warm-up
1x10x29,5 // 1x12x45
1x8x39,5 // 1x12x45
2sec paused
3x4x49,5 // 3x12x45
Gewicht verlaagd om meer focus te kunnen leggen op de uitvoering (met dank aan @ProudPizza voor de tips!)

Paused BOR
6x4x37

Lat pulldown SS Glute machine
3x10x35 // 3x12x32,5 per kant

Leg extension
3x10x45

DB Preacher curl
3x10x8

Cardio: None

Druk maar leuk weekendje achter de rug.
Zaterdag genoten van een visuitje met mijn vriend, ouders, neefje en zijn vriendin. Niet teveel aan kcals gedacht, en een topdag gehad!
Gisteren gingen we naar een Honda-event.
Netjes een uur vroeger opgestaan om een slaatje te maken voor de lunch, alles ingecalculeerd en goed voorbereid.
Helaas: niet alles ging zoals gepland omwille van pech onderweg en een volledig omgegooide dag qua bezigheden en voeding.
Qua kcals viel het uiteindelijk best mee denk ik, maar ik heb vooral carbs binnen gehad wat ervoor zorgt dat ik vanochtend :piggy:ben opgestaan :rolleyes:

LeFood vrijdag
  • 1328kcal
  • EKV 100/128/44
LeFood zaterdag: ??
LeFood zondag:
  • 1648kcal
  • EKV 92/200/49
Ik was doodop gisteravond, om 22u30 als een blok in slaap gevallen en beslist om vandaag door te slapen tot 7u en niet te gaan rennen.
Mijn lijf gaf na het drukke weekend en de leukste tijd van de maand aan dat het nood had aan extra rust.
Helaas betekent dat 1300kcal ipv 1400 vandaag, maar dat overleef ik wel :D

Deze week ook drie trainingen, want zondag weer een dagje weg gepland :D
Ennnnnnnnnnnnnn... Na deze week ben ik twee weekjes in verlof :cheer::cheer:

Laatst bewerkt:
Niet de meest ideale periode voor shape foto's, maar ah :)

WP_20190719_06_33_02_Pro.jpg

WP_20190719_06_37_06_Pro.jpg
Nice armpje again !!! !!!
Is dat scheerapparaat van jou? :D

Soms heb je de hoge kCal dagen even nodig om weer vol gemotiveerd aan de slag te gaan. Succes weer deze week!

• Like
  • #2.190

Het is toch handiger als iemand anders je rug kan doen, niet? :p

Soms heb je de hoge kCal dagen even nodig om weer vol gemotiveerd aan de slag te gaan. Succes weer deze week!

Dank je! Op weekdagen heb ik doorgaans geen probleem om me aan mijn kcals te houden :) Toch niet als ik ga werken... Verlof wordt andere koek :rolleyes:
Weekends zijn moeilijker want ja... Uitstapjes, uit eten, aperitiefjes,...
En een vriend die ook graag eet en het zielig vindt dat ik mezelf "constant uithonger" :o
Het is wel lief dat hij zo goed voor me zorgt en graag wil dat ik lekker eet en gelukkig ben natuurlijk :heart:

hij bedoelt en bruine of een witte knuffelbeer.....denk ik :)

• Like
Wat een top weekend heb je gehad, zo te lezen (behalve dan dat stukje over (auto?) pech onderweg).
Echt tof dat je zo genoten hebt van het uitje. Is een voorproefje op je echte vakantie. ;)
Waar gaat de reis naartoe, als ik vragen mag?
Iig, nu al een fijne vakantie gewenst. Het aftellen kan stilaan beginnen (dat is toch ook een deel van de "vakantiepret"). :)

• Like
  • #2.198
Is hij ook donker gekleurd misschien ?
hij bedoelt en bruine of een witte knuffelbeer.....denk ik :)

Nee, een gewone bleekscheet zoals ik :p
Maar dan veel knapper natuurlijk :heart:

Wat een top weekend heb je gehad, zo te lezen (behalve dan dat stukje over (auto?) pech onderweg).
Echt tof dat je zo genoten hebt van het uitje. Is een voorproefje op je echte vakantie. ;)
Waar gaat de reis naartoe, als ik vragen mag?
Iig, nu al een fijne vakantie gewenst. Het aftellen kan stilaan beginnen (dat is toch ook een deel van de "vakantiepret"). :)

Inderdaad, autopech... Ook de beste kunnen eens iets mankeren :p
Niets ernstig gelukkig, en we hebben het de dag zeker niet laten vergallen!

Tijdens het verlof nu staat geen reis gepland. Enkel wat daguitstapjes hier en daar, en vooral wat rust nemen, uitslapen en tijd nemen voor elkaar.
In augustus gaan we dan nog eens een weekendje naar een auto-event, in november misschien citytrip Dublin (nog niet zeker) en in december is het weer een driedaagse Essen voor de combo kerstmarkt/Essen motor show :D
Dingen genoeg om naar uit te kijken dus!

....nog knapperderder? :eek: :D maar jij bent geen lelijk eendje hoor schatteke....kom op Bubsie!! self esteem :)
wat is de overtreffende trap van knapperderder? knapperderderste? Ik zie mij zelf als een appetijtelijk mannetje maar ik heb wel love handles .. Ik heb geen rug haar noch kont haar maar wel haar van voren als je snapt wat ik bedoel @Bubs ?

• Like
Terug
Naar boven