- Waardering
- 28.776
- Lengte
- 1m57
Overdrijver! 52kg, taille 61/57. Nog 30cm te gaan dus

Thank you

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Overdrijver! 
Thank you

Met lactose intolerantie kan je wel goudse kaas eten. Dat is lactosevrijHelaas enkel tolerant voor geitenkaas, maar dat eet ik dan ook veel![]()

Gaat niet enkel om lactose intolerantie. Weet intussen aardig goed welke kazen ik verdraag en welke niet. Geitenkaas is safe.Met lactose intolerantie kan je wel goudse kaas eten. Dat is lactosevrij![]()
@Bubs of course mag (moet) jij jezelf gewoon die lekkere kaas gunnen.
Eet het zelf ook erg graag. Helaas enkel tolerant voor geitenkaas, maar dat eet ik dan ook veel
I don't care dat er verzadigde vetten in zitten. Ik krijg meer dan voldoende onverzadigde vetten binnen via pindakaas, vette vis, walnoten, pecannoten... Dus als je jezelf afvraagt of je kaas zou eten én wetende dat je graag kaas eet: yes you should. Gewoon doen!
Oh, nog dit: je ziet er freakin' goed uit op die foto's![]()

ben opgestaan 

Nice armpje again !!! !!!Niet de meest ideale periode voor shape foto's, maar ah
![]()
![]()

Nice armpje again !!! !!!
Is dat scheerapparaat van jou?![]()

Scheert hij zich zelf niet?Nee
Daarmee tover ik mijn vriend van gorilla in gladgeschoren stud
En bedankt![]()

Soms heb je de hoge kCal dagen even nodig om weer vol gemotiveerd aan de slag te gaan. Succes weer deze week!
Toch niet als ik ga werken... Verlof wordt andere koek 

Het is toch handiger als iemand anders je rug kan doen, niet?![]()
en allemaal knoopjes draaien in zn vachtjelieve knuffelbeeren allemaal knoopjes draaien in zn vachtje

Hij is altijd een lieve knuffelbeer
En ik heb liever geen vacht die in mijn neus kriebelt als ik tegen hem aan kruip in bed![]()

Als ik eens wakker word kruip ik gewoon graag weer dicht tegen hem aan 

Is hij ook donker gekleurd misschien ?Hij is altijd een lieve knuffelbeer
En ik heb liever geen vacht die in mijn neus kriebelt als ik tegen hem aan kruip in bed![]()

hij bedoelt en bruine of een witte knuffelbeer.....denk ik![]()

Wat een top weekend heb je gehad, zo te lezen (behalve dan dat stukje over (auto?) pech onderweg).
Echt tof dat je zo genoten hebt van het uitje. Is een voorproefje op je echte vakantie.
Waar gaat de reis naartoe, als ik vragen mag?
Iig, nu al een fijne vakantie gewenst. Het aftellen kan stilaan beginnen (dat is toch ook een deel van de "vakantiepret").![]()

maar jij bent geen lelijk eendje hoor schatteke....kom op Bubsie!! self esteem 
wat is de overtreffende trap van knapperderder? knapperderderste? Ik zie mij zelf als een appetijtelijk mannetje maar ik heb wel love handles .. Ik heb geen rug haar noch kont haar maar wel haar van voren als je snapt wat ik bedoel @Bubs ?....nog knapperderder?![]()
maar jij bent geen lelijk eendje hoor schatteke....kom op Bubsie!! self esteem
![]()