- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En vooral niet proppen, right?Als je kan een complete (warme) maaltijd, wel eiwitrijk..maar niet te zwaar lees vet tafelen...dat boert je op!! probeer maar uit![]()

)

Goed geslapen, maar veel te kort.
Rond de 12km was ik bijna aan mijn voordeur, maar het ging zo lekker en de 15 was voor het eerst echt binnen handbereik...
Dus een lusje van 3km bijgedaan, heel blij! Dit is voor het eerst dat ik meer dan 12km loop

Goed bezig @Bubs ! 15 km is een mooie mijlpaal en dan zou die halve marathon ook wel moeten lukken hoor!
Doe jij trouwens ooit interval looptrainingen of steeds op hetzelfde tempo? Ik doe deze trainingen regelmatig sinds een tijdje en merk dat het mijn gemiddelde snelheid toch wel opvallend verhoogt (binnen relatief korte termijn merkte ik progressie)![]()

Of het het meest verstandig is weet ik niet, maar als het gaat om cutten maakt het voor mijn gevoel geen ene f**k uit.Verder eet ik ook wel graag kaas, mag ik daar ook mijn vetten uit halen of zijn dat "slechte vetten"?
Of het het meest verstandig is weet ik niet, maar als het gaat om cutten maakt het voor mijn gevoel geen ene f**k uit.
Probeer er gewoon wat onverzadigde vetten er tegenaan te gooien

Wmb zijn verzadigde vetten prima! Enige vetten die ik zou vermijden zijn transvetten en sterk verhitte oliën met een laag rookpunt.
Je lichaam maakt zelf verzadigd vet aan dus wat dat betreft kun je beter in een cut essentiële vetten nemen en dan met name omega 3.
.
).Gotta love cheese mennn. Ik eet elke dag 25-50 gram feta en zou het liefst ook nog rozijnenbollen met oude kaas eten.
Zolang je je aan je kcalbudget houdt, kan het geen kwaad.
En sowieso: als dit betekent dat je je dieet makkelijk volhoudt, is het sowieso een keeper.![]()

Goede bicep!Niet de meest ideale periode voor shape foto's, maar ah
![]()
![]()
Waren in de bonus vorige week en was net op, dus voorraadje ingeslagen 

Lekker hoor. Je staat er goed bij en ziet er fit uit!
Kaas = life. Niet teveel over nadenken en vooral niet alle lekkere dingen uit je voedingsschema gaan halen.

50 kg, taille 30 cm.. Wie doet je watDank je Lm! IRL kan dat nog wat tegevenall, op foto ziet alles er beter uit want aangespannen
Ik ben ook niet van plan om alle lekkere dingen te schrappen.
Ben meer een IIFYM mens. Deze week ook eens een Milka koekje pre-bed gegeten omdat ik er zin in had, en het kon
Probeer zoveel mogelijk clean te eten (zeker doordeweeks), maar als ik dan eens wat kcal over heb en mijn macro's zitten goed... Why not![]()