Fitness Seller

Bubs goes Ganbaru

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.163

Nee, ik bedoelde echt een Cola Zero :D

En vooral niet proppen, right? :o

Op mijn kcal is proppen sowieso niet aan de orde.
Tenzij ik alles in een maaltijd prop :thinking:

Buuuh, ik baalde gisteren in de gym.
Voelde me echt goed en fit, zag het helemaal zitten en dan... Faal ik wéér op de 35kg BP :treuren:
Ik maak op zga alle oefeningen progressie, maar benchen blijft precies steken :(
Volgende week dus weer 35kg tot ik vlotjes 5x5 reps haal...

Training woensdag 17 juli 2019 - Heavy upper
Bench press SS Cross body crunch
1x10x20
1x8x27,5
5x5x35 // 5x12 per kant
Set 3 de bb in het laagste punt moeten hangen, paar sec rust en dan volledig kunnen terugzetten.
Daarna i.p.v. drie minuten vier minuten rust gepakt tussen de sets. Ging nog moeizaam, maar kon dan wel de sets volledig afwerken...

DB Row SS DB bicep curl
1x12x8
1x12x10
1x6x12 // 1x12x6
2x6x14 // 2x10x8

Pull-up (reverse grip) SS Rope tricep pushdown
4x3xBW // 1x12x20, 2x12x22,5

Dead hang
1x30sec
1x60sec

OHP
1x12x14,5
1x10x17
1x6x22 Vlotjes, overwegen om er 2,5kg bij te knallen volgende week :)

Abdominal crunch machine
1x12x12,5
2x12x15
1x12x17,5

Cardio (310kcal)
  • 30' Wave prf 5 lvl 14 (20') + lvl 15 (10')
LeFood woensdag
  • 1452kcal
  • EKV 112/140/47
Weer mijn best gedaan voor voldoende vetjes :)

Gewicht 18/07
  • 52,5Kg
  • Identiek aan vorige week. /care :grinny:
Goed geslapen, maar veel te kort.
Om 4u wakker geworden en daarna de slaap niet meer kunnen vatten...
Dan maar om 4u50 opgestaan en gaan rennen.
Aangezien ik dus verre van onder tijdsdruk stond besloten om het rustig aan te doen en voor een langere afstand te gaan.
Opgewarmd à 8,5-9,5km/h en daarna blijkbaar toch lekker doorgelopen :cool:

Looptraining donderdag 18 juli 2019
Cijfertjes: 1h29'; 15,2km; 10,2km/h; 875kcal (ow yeah, peanutbutter sandwich come in ma belly! :D)

upload_2019-7-18_12-4-14.png

Rond de 12km was ik bijna aan mijn voordeur, maar het ging zo lekker en de 15 was voor het eerst echt binnen handbereik...
Dus een lusje van 3km bijgedaan, heel blij! Dit is voor het eerst dat ik meer dan 12km loop :clap:
Nu begin ik me wel af te vragen of een halve marathon er zou inzitten, als ik voldoende tijd heb...
Eerst maar de beentjes een beetje rust gunnen tot zaterdag.
Dan FB want zondag vertrekken we al vroeg richting het verre Limburg voor een auto-event, dus geen tijd om naar de gym te gaan.
Zaterdag waarschijnlijk geen cardio, want ook dan niet veel tijd: mijn ouders komen ons om 12u oppikken voor een visuitje + bbq drool:

That's all folks! :wave:

wow 1,5 uur lopen ....loop karma is on the way :bow:

• Like
Waarderingen: Bubs
Goed geslapen, maar veel te kort.

Rond de 12km was ik bijna aan mijn voordeur, maar het ging zo lekker en de 15 was voor het eerst echt binnen handbereik...
Dus een lusje van 3km bijgedaan, heel blij! Dit is voor het eerst dat ik meer dan 12km loop

Goed bezig @Bubs ! 15 km is een mooie mijlpaal en dan zou die halve marathon ook wel moeten lukken hoor!

Doe jij trouwens ooit interval looptrainingen of steeds op hetzelfde tempo? Ik doe deze trainingen regelmatig sinds een tijdje en merk dat het mijn gemiddelde snelheid toch wel opvallend verhoogt (binnen relatief korte termijn merkte ik progressie) :)

• Like
  • #2.166
wow 1,5 uur lopen ....loop karma is on the way :bow:

Thanks Boss!

Goed bezig @Bubs ! 15 km is een mooie mijlpaal en dan zou die halve marathon ook wel moeten lukken hoor!

Doe jij trouwens ooit interval looptrainingen of steeds op hetzelfde tempo? Ik doe deze trainingen regelmatig sinds een tijdje en merk dat het mijn gemiddelde snelheid toch wel opvallend verhoogt (binnen relatief korte termijn merkte ik progressie) :)

Nee, geen intervaltrainingen.
Ik heb nog altijd schrik om weer een liesontsteking te krijgen (heb daar lang last van gehad een paar jaar geleden).
Daarom hou ik het ook (normaal) bij een tweetal keer per week lopen en geen té lange afstanden.
Misschien ga ik deze zondag nu wel nog een extra kort rondje doen omdat ik niet kan trainen, maar dan skip ik maandag...
Ik vind mijn snelheid dik ok voor mijn korte beentjes, sneller hoeft niet per sé :)
-------------------------------------------------
Voor de rest niet veel te melden vandaag.
Rustdag zodat ik morgen FB kan knallen.
Buikpijn, onstilbare trek: de algemene maandelijkse vrouwenkwaaltjes malaisie dus :eyes:
Gelukkig een druk weekend en niet veel thuis, dan kan ik de kasten al niet leegvreten :D
Vandaag proberen om op 1300kcal te blijven, misschien sta ik mezelf een 100kcal extraatje toe omwille van het lopen gisteren en een "ik ben zielig want maandstonden" excuus :p

LeFood Donderdag
  • 1403kcal
  • EKV 112/113/48
Qua vetten gaat het dus nog altijd goed! :)
Ik voeg nu standaard een halve avocado toe aan mijn slaatje 's middags en laat de cracker achterwege.

upload_2019-7-19_9-20-28.png

Verder eet ik ook wel graag kaas, mag ik daar ook mijn vetten uit halen of zijn dat "slechte vetten"?

Verder eet ik ook wel graag kaas, mag ik daar ook mijn vetten uit halen of zijn dat "slechte vetten"?
Of het het meest verstandig is weet ik niet, maar als het gaat om cutten maakt het voor mijn gevoel geen ene f**k uit.

Probeer er gewoon wat onverzadigde vetten er tegenaan te gooien

• #2.168
Of het het meest verstandig is weet ik niet, maar als het gaat om cutten maakt het voor mijn gevoel geen ene f**k uit.

Probeer er gewoon wat onverzadigde vetten er tegenaan te gooien

Avocado/noten/pindakaas blijven er uiteraard ook in :)
Maar ik hou van afwisseling, en ik eet gewoon graag kaas :p

Wmb zijn verzadigde vetten prima! Enige vetten die ik zou vermijden zijn transvetten en sterk verhitte oliën met een laag rookpunt.

Je lichaam maakt zelf verzadigd vet aan dus wat dat betreft kun je beter in een cut essentiële vetten nemen en dan met name omega 3.

• Like
Gotta love cheese mennn. Ik eet elke dag 25-50 gram feta en zou het liefst ook nog rozijnenbollen met oude kaas eten.
Zolang je je aan je kcalbudget houdt, kan het geen kwaad.

En sowieso: als dit betekent dat je je dieet makkelijk volhoudt, is het sowieso een keeper. :D

• Like
  • #2.172
Wmb zijn verzadigde vetten prima! Enige vetten die ik zou vermijden zijn transvetten en sterk verhitte oliën met een laag rookpunt.

Je lichaam maakt zelf verzadigd vet aan dus wat dat betreft kun je beter in een cut essentiële vetten nemen en dan met name omega 3.

Het ding is dat ik geen grote viseter ben...
Verse vis krijg ik intussen al binnen, maar dingen zoals makreel/haring//sardines doen me nog altijd kokhalzen :kots:.
In dressing o.b.v. yoghurt voeg ik soms wel een klein beetje notenolie toe (afhankelijk van mijn kcal budget :p).
Transvetten vermijd ik sowieso meestal (onbewust) denk ik, daar we zelden gefrituurd/kant en klaar/afhaal eten en ik - behalve eiwitrepen - koekjes ook tot een minimum beperk.

Gotta love cheese mennn. Ik eet elke dag 25-50 gram feta en zou het liefst ook nog rozijnenbollen met oude kaas eten.
Zolang je je aan je kcalbudget houdt, kan het geen kwaad.

En sowieso: als dit betekent dat je je dieet makkelijk volhoudt, is het sowieso een keeper. :D

Feta ligt ook altijd in onze koelkast. Samen met olijfjes en gebakken champignons in een salade met saignant gebakken steak drool:
Afwisseling is key bij mij, dus als ik eens wat kaas kan i.p.v. kip of ham dan is dat ideaal!

Netjes! :)

En flink aan de klus, of niet?

• #2.176
Lekker hoor. Je staat er goed bij en ziet er fit uit!

Kaas = life. Niet teveel over nadenken en vooral niet alle lekkere dingen uit je voedingsschema gaan halen.

• #2.178
Lekker hoor. Je staat er goed bij en ziet er fit uit!

Kaas = life. Niet teveel over nadenken en vooral niet alle lekkere dingen uit je voedingsschema gaan halen.

Dank je Lm! IRL kan dat nog wat tegevenall, op foto ziet alles er beter uit want aangespannen :p

Ik ben ook niet van plan om alle lekkere dingen te schrappen.
Ben meer een IIFYM mens. Deze week ook eens een Milka koekje pre-bed gegeten omdat ik er zin in had, en het kon :)
Probeer zoveel mogelijk clean te eten (zeker doordeweeks), maar als ik dan eens wat kcal over heb en mijn macro's zitten goed... Why not :)

Dank je Lm! IRL kan dat nog wat tegevenall, op foto ziet alles er beter uit want aangespannen :p

Ik ben ook niet van plan om alle lekkere dingen te schrappen.
Ben meer een IIFYM mens. Deze week ook eens een Milka koekje pre-bed gegeten omdat ik er zin in had, en het kon :)
Probeer zoveel mogelijk clean te eten (zeker doordeweeks), maar als ik dan eens wat kcal over heb en mijn macro's zitten goed... Why not :)
50 kg, taille 30 cm.. Wie doet je wat:cool:

Ziet er prima uit hoor. :thumbs:

Terug
Naar boven