XXL Nutrition

Bubs goes Ganbaru

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.141
Ondanks dat ik een beetje een off-day had gisteren en me redelijk moe voelde, toch een goeie LB training neer kunnen zetten.
Heel blij mee! De 50kg squat ging beter en vlotter dan 47,5 vorige week :dunno:
Ik had behalve mijn 50gr brood ook wel een banaantje extra op, misschien heeft dat geholpen :thinking:

Training dinsdag 16 juli 2019 - Heavy lower
Squat
1x10x20 (oops, verkeerd geladen)
1x8x30
1x8x40
4x5x50
Kreeg de opmerking dat ik blijkbaar erg boos kijk bij mijn werksets :roflol:
Teken van goeie focus vind ik :D

Standing calve raises in smith
5x12x70

Deadlift SS Ab rope pushdown
1x10x37
1x8x47
4x5x57 // 5x12x45
Gingen ook best lekker!

Leg press SS Calve raises in LP
1x12x50
1x12x100
1x12x150
2x10x160 VPR // 5x12x100 (slow)

Seated leg curl
3x10x47,5 PR (Toevallig, had bij de eerste set niet gezien dat de extra 2,5Kg opstond. Maar het lukte prima, dus gewicht gewoon laten staan)

Torso rotation
Skipped

Cardio (315kcal)
  • 15' Stepper prf 1 lvl 14
  • 15' Wave prf 1 lvl 15
LeFood Dinsdag
  • 1452kcal
  • EKV 100/142/50
Wat doet die Bubs nou? 50gr vetten :eek:
Nog wat aanpassingen gedaan gisteren: ipv 250gr yoghurt 125gegeten (eiwitten zaten toch voldoende hoog) en vervangen door extra pindakaas en een stukje 90% chocolade.
Dat is geen straf natuurlijk :D
Ook een uurtje vroeger in bed gekropen en zalig geslapen.
Voel me kiplekker vandaag, humeur is top en ik ben al helemaal klaar voor heavy upper vanavond :wl:
Fijne dag iedereen! :hello:

LeFood Dinsdag
  • 1452kcal
  • EKV 100/142/50
Nog wat aanpassingen gedaan gisteren: ipv 250gr yoghurt 125gegeten (eiwitten zaten toch voldoende hoog) en vervangen door extra pindakaas en een stukje 90% chocolade.
Voel me kiplekker vandaag, humeur is top en ik ben al helemaal klaar voor heavy upper vanavond :wl:

I am proud. :D
Je ziet het: vetten gaan omhoog en hups: goede training, lekker geslapen én goed gezind. Niets dan goeds dus.
Jij ook een zonnige dag gewenst!

• #2.143
I am proud. :D
Je ziet het: vetten gaan omhoog en hups: goede training, lekker geslapen én goed gezind. Niets dan goeds dus.
Jij ook een zonnige dag gewenst!

Ik at de extra vetten wel na de training :o
Maar, deze ochtend had ik niet onmiddellijk zo een sterke trek in vergelijking met de vorige dagen. Ondanks dat mijn pre bed meal een half uur vroeger was...
Ik probeer alvast om dagelijks minimum 45gr te halen :)

Ik at de extra vetten wel na de training :o
Maar, deze ochtend had ik niet onmiddellijk zo een sterke trek in vergelijking met de vorige dagen. Ondanks dat mijn pre bed meal een half uur vroeger was...
Ik probeer alvast om dagelijks minimum 45gr te halen :)

I know, mijn reactie was meer als knipoog bedoeld :). Het zal de training idd niet positief beïnvloed hebben. Ik probeer je gewoon te overtuigen om wat meer vetten te eten. Maar dat doe je dus helemaal goed. :clap:

• #2.145
I know, mijn reactie was meer als knipoog bedoeld :). Het zal de training idd niet positief beïnvloed hebben. Ik probeer je gewoon te overtuigen om wat meer vetten te eten. Maar dat doe je dus helemaal goed. :clap:

Soms luister ik wel eens naar het advies hoor :D

• #2.149
Een luisterende vrouw, dat het nog bestaat! :eek:

Maar goed gedaan @Bubs ; fat = life (en dan het liefst uit pindakaas :devilnana:)

De nadruk lag wel op "soms" :roflol:.
Maar dan nog zijn we een uitstervend ras :p.
Yessss, extra pindakaas of pure chocolade zijn heerlijke invullingen drool:.

IM SO PROUD

Ondanks dat ik een beetje een off-day had gisteren en me redelijk moe voelde, toch een goeie LB training neer kunnen zetten.
Heel blij mee! De 50kg squat ging beter en vlotter dan 47,5 vorige week :dunno:
Ik had behalve mijn 50gr brood ook wel een banaantje extra op, misschien heeft dat geholpen :thinking:

Training dinsdag 16 juli 2019 - Heavy lower
Squat
1x10x20 (oops, verkeerd geladen)
1x8x30
1x8x40
4x5x50
Kreeg de opmerking dat ik blijkbaar erg boos kijk bij mijn werksets :roflol:
Teken van goeie focus vind ik :D

Standing calve raises in smith
5x12x70

Deadlift SS Ab rope pushdown
1x10x37
1x8x47
4x5x57 // 5x12x45
Gingen ook best lekker!

Leg press SS Calve raises in LP
1x12x50
1x12x100
1x12x150
2x10x160 VPR // 5x12x100 (slow)

Seated leg curl
3x10x47,5 PR (Toevallig, had bij de eerste set niet gezien dat de extra 2,5Kg opstond. Maar het lukte prima, dus gewicht gewoon laten staan)

Torso rotation
Skipped

Cardio (315kcal)
  • 15' Stepper prf 1 lvl 14
  • 15' Wave prf 1 lvl 15
LeFood Dinsdag
  • 1452kcal
  • EKV 100/142/50
Als ienand mij aan kijkt tijdens squat wordt ik woedend

• Like
Waarderingen: Bubs
n sneetje met roomboter ..dat gaat er wel in
p.s
Geen vetjes als post meal..dat vertraagt je opname...je wil snel herstellen na de treen
extra vetjes voor het slapen is ideaal..blijf je dus langer anabool :)

• Like
Waarderingen: Bubs
p.s
Geen vetjes als post meal..dat vertraagt je opname...je wil snel herstellen na de treen

Beetje gerommel in de marge, maar de tip 'vet voor het slapen' rechtvaardigt in ieder geval de shoarma na een avondje bieren. :eating: :bierbang:

• #2.156

s-l300.jpg

Als ienand mij aan kijkt tijdens squat wordt ik woedend

:aai:

p.s

Wat eet ik dan best na de training? En ervoor?
Heb daar eigenlijk geen idee van... Ik doe maar wat binnen mijn kcals past, makkelijk te eten is in de auto en ik lekker vind :p
Beetje gerommel in de marge, maar de tip 'vet voor het slapen' rechtvaardigt in ieder geval de shoarma na een avondje bieren. :eating: :bierbang:

Haha, die avonden zijn zeldzaam (gelukkig).
Afhaalshoarma is inderdaad wel een dingetje als je wat hebt gezopen, alleen dan komt dat hier in huis :dunno:

anabool niet te verwarren met alcohool :p
:haha:

• #2.158
Als je kan een complete (warme) maaltijd, wel eiwitrijk..maar niet te zwaar lees vet tafelen...dat boert je op!! probeer maar uit :p

Nah, dat wordt 'm niet.
Ik ben op weekdagen pas rond 20u30 thuis van de gym en eet dan liefst iets lichts...
Mijn warme maaltijd neem ik dan 's middags op het werk.

Nah, dat wordt 'm niet.
Ik ben op weekdagen pas rond 20u30 thuis van de gym en eet dan liefst iets lichts...
Mijn warme maaltijd neem ik dan 's middags op het werk.
Als je maar niet met honger gaat sporten....je moet wel een bodempje hebben, alleen op een reepje kan je niet presteren.....ik kan niet in je agenda kijken bubsie :)

• #2.160
Als je maar niet met honger gaat sporten....je moet wel een bodempje hebben, alleen op een reepje kan je niet presteren.....ik kan niet in je agenda kijken bubsie :)

Nee hoor, ik eet in de auto onderweg:
  • 50gr brood (=2 boterhammen), eentje met pindakaas en eentje met kip of kaas of nog iets anders
  • Een banaan
  • Een Cola zero :p
Sinds een paar weken ontbijt ik ook weer in het weekend voor ik ga trainen.
Vroeger deed ik dat wel eens fasted, maar de prestatieverschillen zijn dan enorm...

Terug
Naar boven