- Waardering
- 8.812
Dat ligt er absoluut aan hoeveel je eet1 of 2 cheat meals wordt je echt geen kilo's zwaarder van (wat een mindf*ck) ...goed bedoelt hé?![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat ligt er absoluut aan hoeveel je eet1 of 2 cheat meals wordt je echt geen kilo's zwaarder van (wat een mindf*ck) ...goed bedoelt hé?![]()
ik bedoel geen maagvulling maar blijvende gewichtsverhoging snap je wel toch?
Nou.. Aan de andere kant, ik wil niet komen zeuren he.. Maar je schrijft ook dat je afgelopen weekend niet echt op je voeding gelet hebt. Zou het daar mee te maken kunnen hebben?![]()

1 of 2 cheat meals wordt je echt geen kilo's zwaarder van (wat een mindf*ck) ...goed bedoelt hé?![]()
Stop nou eens met die focus op dat gewicht. Met dit warme weer houd je sowieso al wat meer vocht vast, dus laat je niet gek maken.
Luister naar je vriend! Quality-time is waaaaaay belangrijker dan dat uurtje puffen in die veel te warme gym.

En dan bleef het nog niet zolang hangen...

Ongeveer 1 of 2 weekenddagen dus?ter inzage: meepikken wat je kan Bubsie, heb je hier wat aan?
https://happyhealthy.nl/hoeveel-calorieen-is-een-kilo/#hoeveel-kcal-is-1-gram-vet

alleen toelachen hé Marv .......bv 4 pizza's

Ik zie het als een uitdagingTenzij je 7777 callorien in een weekend boven je onderhoud eten. Gaat dat echt niet lukken.
Niet op eten letten houd in dat ze net 3000 calls aantikt haha

Denk dat ik dan ook meteen mee kan met de 100kg challengeNa je road to fitgirl kun je misschien de 10k challenge aangaan![]()
+1 bubsie...Stop nou eens met die focus op dat gewicht. Met dit warme weer houd je sowieso al wat meer vocht vast, dus laat je niet gek maken.
Luister naar je vriend! Quality-time is waaaaaay belangrijker dan dat uurtje puffen in die veel te warme gym.
.V.w.b dat eerste punt geef ik je volkomen gelijk; zeker een dagelijkse schommeling zegt niet zo veel.Stop nou eens met die focus op dat gewicht. Met dit warme weer houd je sowieso al wat meer vocht vast, dus laat je niet gek maken.

Denk dat ik dan ook meteen mee kan met de 100kg challenge
Ik doe ook mee, alhoewel ik nu al weet dat ik het niet ga redden. Bij 3000 kan je mij afschrijven.Ik neem de overige 7000 wel voor mijn rekeningHoor ik daar een 10k challenge?Ik doe ook mee, alhoewel ik nu al weet dat ik het niet ga redden. Bij 3000 kan je mij afschrijven.
Hoor ik daar een 10k challenge?Ik doe ook mee, alhoewel ik nu al weet dat ik het niet ga redden. Bij 3000 kan je mij afschrijven.