Het is ook persoonsafhankelijk.
Je hebt geen idee wat mijn persoonlijke situatie thuis is en kunt dus niet oordelen over het invullen van de tijd.
In bepaalde situaties is quality time met je partner gewoon belangrijker dan de egotripper uit te gaan hangen in de gym.
Bovendien ken je ook mijn volledige medische geschiedenis niet, die ook nog eens invloed heeft op trainen bij deze temperaturen.
Ter info: ik neem al jaren medicatie voor mijn har
t en bloeddruk, zwaar trainen met dit weer kan me letterlijk fataal worden

Als ik 's morgens vroeg naar de gym zou kunnen dan stond ik met plezier een uur vroeger op, helaas is dat niet mogelijk.
Door de week (behalve vakanties) heb ik geen nood aan losser zijn en vind ik mijn schema prima

Het brengt routine en rust in mijn hoofd. In het weekend hoef ik ook niet persé te cheaten, maar jah.
Ik leef nu eenmaal samen met iemand die niet zoveel belang hecht aan "correcte" voeding en je moet de kerk in het midden houden.
Hij geeft toe als ik een clean weekend wil, maar dan moet ik van mijn kant ook eens toegeven aan hem natuurlijk.
Die paar kilo's zijn het ook niet waard om de relatie op spanning te zetten omdat ik altijd en overal alles ga weigeren.
Het is gewoon kut dat je zelfs op 5 dagen à 1400kcal niet eens licht mag zondigen of dat er weer wat bij komt en blijft hangen.
Altijd op 1400kcal leven, dag in dag uit, dat hou ik sowieso niet mijn hele leven vol.
Nouja, de uitdaging voor komend jaar is alvast om cijfertjes wat los te leren laten

Denk dat ik inderdaad wat minder ga wegen of me er druk in maken, en misschien eerder een mini-cut routine inbouwen zoals
@ProudPizza.
Klopt, en zoals ik hierboven zei moet je ook het volledige plaatje kennen.
Het is niet omdat ik nu eens twee trainingen oversla dat ik helemaal geen dedication (meer) heb...
Het is bovendien ook makkelijk(er) praten als je alleen bent of in een relatie zit met een mede BB'er en amper een sociaal leven hebt