Fitness Seller

Bubs goes Ganbaru

Bwa, op 1300-1400kcal heb je niet veel speling om niet clean te eten natuurlijk :)
Vandaar dan liever eens een (al dan niet kleine) cheat in het weekend.
Anders loop ik elke dag constant met een knorrende maag denk ik :rolleyes:

Ja, tuurlijk is dat prima. Dinsdag heb ik ook geen ijsje gegeten aan zee en hij wel, no problemo.
Maar ik kan me voorstellen dat het voor hem ook niet leuk is om altijd alleen iets te moeten eten.
Als je bijvoorbeeld in de vooravond een terrasje gaat doen en er komt een hongertje op, dan ga je niet snel hapjes vragen als je ze allemaal alleen moet opeten.
En het is ook gewoon gezellig om iets te delen natuurlijk.

Ik moet vooral uit mijn hoofd krijgen dat ik instant weer een nijlpaard wordt als ik eens 1 dag/week wat meer eet...

Je bent geen wedstrijd atleet in prep. Geniet gewoon we weten allemaal hoe traag progress gaat. Dus ook hoe traag je vet word van 2 dagen cheaten.

Je bent geen wedstrijd atleet in prep. Geniet gewoon we weten allemaal hoe traag progress gaat. Dus ook hoe traag je vet word van 2 dagen cheaten.
Toch werkt dit voor mij niet zo... Paar dagen van mn voeding afwijken is daadwerkelijk vet gains... Ik moet echt streng zijn en laag zitten in kcal als ik niet aan wil komen.. Keertje of 2 3 heeft echt gevolgen bij mij en neen geen vocht

Toch werkt dit voor mij niet zo... Paar dagen van mn voeding afwijken is daadwerkelijk vet gains... Ik moet echt streng zijn en laag zitten in kcal als ik niet aan wil komen.. Keertje of 2 3 heeft echt gevolgen bij mij en neen geen vocht

Vet gains als in blijvende gains of gewoon tijdelijk hoger gewicht door wat dan ook. Hoeft niet perse vocht te zijn.

Niet te druk maken meis:kiss:
Voel me ook echt puffy deze dagen en is ook goed te zien. Verdwijnt vanzelf weer mits je niets geks doet;)

Vet gains als in blijvende gains of gewoon tijdelijk hoger gewicht door wat dan ook. Hoeft niet perse vocht te zijn.
Er af krijgeb is iig niet zo eenvoudig.. Nu nig bezig met schade inhalen na 10 dagen vakantie zonder drank en vreetpartijen vorige maand dus..

De key zit hem in het vinden van de balans die voor jou persoonlijk goed werkt en niet in het vinden van een balans waarvan anderen vinden dat het "in balans" is. Anders ga je een lang en ongelukkig leven tegemoet, mocht je zoeken naar het laatste. En eigenlijk is het vinden van een goede balans voor jezelf helemaal niet moeilijk, maar je moet wel leren accepteren dat het jouw balans is :)

Amen, maar zonder jou was ik waarschijnlijk al dood geweest van elk weekend feesten :roflol: Dus in die zin heb jij wel voor een gezondere balans gezorgd in mijn leven :D

/uitzonderingbevestigtderegel :haha:
Ik denk dat je mij verkeerd begrijpt, wellicht was ik onduidelijk. Ik voel mij prima in balans, 'mijn' balans en voor mij is trainen de grootste quality time (met slapen) die er is. :) 't Ging hier echter initieel niet over mij en voor iedereen ligt die balans anders. 't Ging om de post dat als je geen pro was het maar slechts een hobby was en niet veel meer, waar ik het niet helemaal mee eens was.

Vaak kijken anderen echter wel met een scheef oog en erg bevooroordeeld naar mensen die geen 'doorsnee' balans hebben en fanatiek hiermee bezig zijn en andere dingen skippen.
Goede posts hier gelezen van zowat iedereen (hillr, punjab, jj7619 en ja zelfs van Bert :p)
:treuren::treuren:

• Like
Waarderingen: Bubs
Bwa, op 1300-1400kcal heb je niet veel speling om niet clean te eten natuurlijk :)
Vandaar dan liever eens een (al dan niet kleine) cheat in het weekend.
Anders loop ik elke dag constant met een knorrende maag denk ik :rolleyes:

Ja, tuurlijk is dat prima. Dinsdag heb ik ook geen ijsje gegeten aan zee en hij wel, no problemo.
Maar ik kan me voorstellen dat het voor hem ook niet leuk is om altijd alleen iets te moeten eten.
Als je bijvoorbeeld in de vooravond een terrasje gaat doen en er komt een hongertje op, dan ga je niet snel hapjes vragen als je ze allemaal alleen moet opeten.
En het is ook gewoon gezellig om iets te delen natuurlijk.

Ik moet vooral uit mijn hoofd krijgen dat ik instant weer een nijlpaard wordt als ik eens 1 dag/week wat meer eet...
Lastig met je kcal-budget, maar een keertje wat meer heeft echt geen (negatieve) impact. :)
Kun je 'm niets een meeslepen naar de gym om te kijken of hij het 'virus' ook te pakken kan krijgen? :P

Dit dus, dat obsessieve is niet nodig tenzij je wedstrijdambities hebt.

Edit: heb jij eigenlijk ambities om wedstrijden mee te doen @Bubs ?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.270

Klopt, ga ik ook doen :)

Niet te druk maken meis:kiss:
Voel me ook echt puffy deze dagen en is ook goed te zien. Verdwijnt vanzelf weer mits je niets geks doet;)

Vandaag al een stuk beter qua gevoel, denk dat het vocht eindelijk aan het wegtrekken is...
Heb me de laatste dagen wel netjes aan mijn kcal gehouden en veel water gedronken :)

Ik denk dat je mij verkeerd begrijpt, wellicht was ik onduidelijk. Ik voel mij prima in balans, 'mijn' balans en voor mij is trainen de grootste quality time (met slapen) die er is. :) 't Ging hier echter initieel niet over mij en voor iedereen ligt die balans anders. 't Ging om de post dat als je geen pro was het maar slechts een hobby was en niet veel meer, waar ik het niet helemaal mee eens was.

Vaak kijken anderen echter wel met een scheef oog en erg bevooroordeeld naar mensen die geen 'doorsnee' balans hebben en fanatiek hiermee bezig zijn en andere dingen skippen.

:treuren::treuren:

Helemaal waar... Intussen train ik toch al anderhalf jaar intensief en ben meer met mijn voeding bezig.
Toch kijken ze op mijn werk nog altijd raar op als ik geen taartjes enzo wil eten als iemand trakteert, of bijvoorbeeld een Magnum op kosten van de baas weiger om wat van mijn eigen Oppo ijs te eten...
Of als ik om 16u30 een bakje pasta/rijst met kip en groenten bovenhaal ("Moet je nu nog lunchen??").
Ik ga toch ook geen commentaar lopen geven op iemand anders die dagelijks ontbijt met een chocoladewafel, of elk uur een milka reep binnen werkt?
Ieder zijn ding, toch?

Lastig met je kcal-budget, maar een keertje wat meer heeft echt geen (negatieve) impact. :)
Kun je 'm niets een meeslepen naar de gym om te kijken of hij het 'virus' ook te pakken kan krijgen? :P

Hoh, hij heeft al een paar keer gezegd dat hij zou meegaan maar het komt er niet van.
Is een beetje moeilijk op dit moment ook (ik wil daar liever niet verder op ingaan).
Toen we elkaar net leerden kennen ging hij wel vaak naar de gym, hij had toen ook zichtbare abs enzo.
Maar zijn interesse daarin is verloren gegaan en ik zie het niet onmiddellijk (fanatiek) terugkeren.
Ik ben al blij dat ik hem aan het lopen heb gekregen sinds januari :D

Dit dus, dat obsessieve is niet nodig tenzij je wedstrijdambities hebt.

Edit: heb jij eigenlijk ambities om wedstrijden mee te doen @Bubs ?

Nee dus :p
Ik ben daar niet voor gemaakt, noch fysiek noch mentaal.

Dit:) Dat loei warme weer en de rode vlag die bijna uit gaat transformeert mij into rollade:rocknana:

:haha: Draag je dan van die schoenen met linten die rond je kuiten gaan om het rollade effect te versterken? :roflol:

----------------------------------------------------------------------------------------

Behalve het lopen gisterochtend niets interessants meer te melden.
Vocht lijkt af te nemen en de spiegel is terug wat lief.
LeFood donderdag
  • 1398kcal
  • EKV 108/139/45
Nog acht uur en dan vakantie baby :rocknana:

Klopt, ga ik ook doen :)

Vandaag al een stuk beter qua gevoel, denk dat het vocht eindelijk aan het wegtrekken is...
Heb me de laatste dagen wel netjes aan mijn kcal gehouden en veel water gedronken :)

Helemaal waar... Intussen train ik toch al anderhalf jaar intensief en ben meer met mijn voeding bezig.
Toch kijken ze op mijn werk nog altijd raar op als ik geen taartjes enzo wil eten als iemand trakteert, of bijvoorbeeld een Magnum op kosten van de baas weiger om wat van mijn eigen Oppo ijs te eten...
Of als ik om 16u30 een bakje pasta/rijst met kip en groenten bovenhaal ("Moet je nu nog lunchen??").
Ik ga toch ook geen commentaar lopen geven op iemand anders die dagelijks ontbijt met een chocoladewafel, of elk uur een milka reep binnen werkt?
Ieder zijn ding, toch?

Hoh, hij heeft al een paar keer gezegd dat hij zou meegaan maar het komt er niet van.
Is een beetje moeilijk op dit moment ook (ik wil daar liever niet verder op ingaan).
Toen we elkaar net leerden kennen ging hij wel vaak naar de gym, hij had toen ook zichtbare abs enzo.
Maar zijn interesse daarin is verloren gegaan en ik zie het niet onmiddellijk (fanatiek) terugkeren.
Ik ben al blij dat ik hem aan het lopen heb gekregen sinds januari :D

Nee dus :p
Ik ben daar niet voor gemaakt, noch fysiek noch mentaal.

:haha: Draag je dan van die schoenen met linten die rond je kuiten gaan om het rollade effect te versterken? :roflol:

----------------------------------------------------------------------------------------

Behalve het lopen gisterochtend niets interessants meer te melden.
Vocht lijkt af te nemen en de spiegel is terug wat lief.
LeFood donderdag
  • 1398kcal
  • EKV 108/139/45
Nog acht uur en dan vakantie baby :rocknana:

Fijne vakantie. Alles komt goed.

• Like
Welk uur start het vakantie inzet feestje?

• Like
  • #2.273
Have a nice vacation!

• Like
  • #2.276
Ga je op vakantie!? Waar gaan jullie heen? Veel plezier bubsterrr

Nee, geen reis meer aangezien we in mei al naar Italë gingen.
Wel nog een weekendje Frankrijk eind augstus, misschien Dublin in november en weer auto's kijken en kersthoppen in Essen in december.
Nu gewoon twee weekjes rust nemen en hier en daar een daguitstapje :)

Nee, geen reis meer aangezien we in mei al naar Italë gingen.
Wel nog een weekendje Frankrijk eind augstus, misschien Dublin in november en weer auto's kijken en kersthoppen in Essen in december.
Nu gewoon twee weekjes rust nemen en hier en daar een daguitstapje :)
Leuk leuk! Waar ergens in FR? Want in principe woon jij natuurlijk vrij dicht bij de grens toch? Dublin is leuk! citytripje?

Hey bubsie! Fijne vakantie gewenst. Gezellig twee weekjes samen wat meer tijd kunnen doorbrengen, doen waar je op dat moment zin in hebt etcetera. Veel plezier.

Terug
Naar boven