Gisteren wat in de file gestaan op weg naar huis, ik had toch liever het verkeer tijdens de vakantieperiode

.
Ik had wel superveel zin in de training. Verandering van spijs enzo.
Ging best lekker. Ik had verwacht wat in kracht ingeleverd te hebben - daar ik de afgelopen weken vooral heb gevreten en amper heb getraind - maar ik kon gewoon verder met mijn squat/dl schema

.
Training dinsdag 17 september 2019 - Heavy lower W1
Squat SS Standing calve raises
1x10x30
1x8x40
3x7x50 // 4x12x70
Deadlift SS Cross body crunch
1x10x37 // 1x12 per kant
1x8x47 // 1x12 per kant
3x7x58 // 3x12 per kant
BB Bulgarian split squat
3x12x17 (and buuuurrrnnnnnnn)
Volgend probleem hier: met DB's kreeg ik last van gripverlies vroeger, dus ik dach laat ik het nu met een BB in de nek proberen.
Echter, wij hebben geen squatrek. Ik moet dus de BB in mijn nek leggen via een soort van OHP (dat lukt prima), maar dan moet ik ze er ook terug uit krijgen...
Op dit gewicht lukt het nog wel, maar ik wel natuurlijk ophogen. Alleen vrees ik dat ik daar dan sta, met een BB in mijn nek die ik op die manier niet omhoog krijg om ze neer te leggen

.
Is er een makkelijke manier om de BB in/uit de nek te krijgen zonder squatrek?
Toch terug overschakelen op dumbells?
Smith machine is ook geen optie, want daar kan ik geen bankje achter plaatsen dus dan worden het lunges ipv Bulgarians...
Cable glute pullthrough SS Ab rope pushdown
3x12x35 // 3x15x47,5
Pullthrough niet helemaal zeker of ik dit goed doe... Nog eens verder opzoeken

.
Single leg SLDL SS Ball leg curl
3x12x12 // 3x20
Evenwicht was hier wel een dingetje, haha

.
De ball leg curl is zoiets waar je aan begint met het idee "easy peasy", en na 10-15 reps denk je "wtf dit is lastig

" en moet je doorbijten. Nice!
Cardio (320kcal)
- 15' Stepper, prf 1, lvl 14
- 15' Wave, prf 1, lvl 14
Alles kunnen afwerken dus, maar was wel wat laat thuis.
Daardoor laat gegeten, geen pre-bed meal meer en gewoon gaan slapen.
Ik zat dus een stuk onder de geplande 1450kcal (alweer

).
Vandaag heb ik wat meer kcal overdag ingepland en skip ik sowieso "pre-bed meal".
LeFood dinsdag
Verbruik dinsdag (volgens Garmin watch)
Deze ochtend goeie spierpijn in mijn quads en glutes

.
Ineens mijn benen weer geprikkeld door de trap naar bureau te nemen (9 verdiepingen, 180treden).
Vanavond nieuw heavy UB schema, heb er nu al zin in!!