Ja het kan zonder aangepaste drank.
Maar dan mag je meestal geen tweede keer terugkomen.
Een goed adresje is idd goud waard...
Hier in de regio gelukkig rotverwent.
Als jullie al met twee zeggen hoe kan ik dan nog neen zeggen of jullie laten wachten. We eten om 19u deze avond.
Wees stipt aub.
Geen dresscode.
Terecht, het is barbaars om geen aangepaste drank te nemen!
Bedankt!
Op de gsm gaat er wel eens vaker een woordje verloren.
Dubbele
Sta ik hier met twee lege stoelen...
Lap, ik zie dit nu pas. En het is 18.57u...

Kan je het anders gewoon even opsturen per post?
Bacchus zal het u lonen!
@lienlien dat zal voor de volgende keer zijn.
Mss best koude schotel.
@Bubs maar heb hier ook wel wat gewichten hoor...
Ik ben wel een planner, dus een beetje eerder inplannen is beter voor mijn inwendige autist.
Opsturen vind ik ook goed, ik wil het zelfs nog komen halen ook!
Dat jij ook gewichten hebt is prima, maar ik zit liever fris en fruitig aan tafel en niet ruikend naar BB-zweet

.
Hmm ik snap wat je bedoelt. Ik deed altijd lunges met dumbells en in het begin ook moeite om ze vast te houden! zeker als je wat kleinere handen hebt is het een uitdaging.
Het heeft mij geholpen, met alle oefeningen en uitvoeringen, om daarbij niet naar straps oid te grijpen maar juist focus te hebben op grip en form.
Zeker als je aangeeft ook te deadliften en je grip al verbeterd is de afgelopen tijd, dan zal een sterkere grip je alleen maar helpen om tot een betere uitvoering te komen, en uiteindelijk zwaarder te kunnen tillen. In deze fase van je training, waarin er nog genoeg progressie te boeken is zonder hulpmiddelen moet je daar ook zeker gebuik van maken. Ik heb al mijn deadlift PR's getrokken (2,5x BW @60kg) zonder belt, straps en enkel een beetje magnesium. En dat is te danken aan een sterke core en een goede grip. Daar heb je dus uiteindelijk veel meer aan!
Als het je alleen te doen is om heel zwaar te kunnen liften op de bulgarians, dan zou ik zeggen; pak lekker die straps. Maar volgens mij wil je in het algemeen sterker worden op alle lifts en dan lijken me straps niet de beste oplossing in deze. Gewoon lekker liften, die grip komt vanzelf
Maar goed, zo denk ik er over. Het is een wat meer powerlift georiënteerde visie, maar ik denk wel een waar je op lange termijn meer plezier van hebt.
Small hands checking in!
Tot nu toe heb ik inderdaad altijd gewoon doorgebeten, en als mijn grip onvoldoende was ging ik wat terug in gewicht of tragere opbouw.
Ik ben nu al merkbaar sterker en heb meer grip, wat super is natuurlijk! En inderdaad, ik wil liefst in het algemeen sterker blijven worden...
Bedankt voor je mening, much appreciated!
Training dinsdag 24 september 2019 - Heavy lower
Squat SS Calve raises smith SS Ab rope pushdown
1x10x30
1x8x40
2x5x52,5 // 2x10x72,5 // 2x15x47,5
Ik twijfelde al een tijd aan mijn vorm, dus tijd voor zelfevaluatie via een filmpje.
Enja, het was helemaal duidelijk: diepte zit niet goed (amper hoek van 90graden) en zoals ik al aanvoelde in het verleden hebben mijn knieën (vooral de rechtse) enorm de neiging naar binnen te slaan bij het omhoog komen.
Vandaar de kniepijn die ik vaak heb na een LB training denk ik...
Dan maar gewicht verlaagd tot een (min of meer) acceptabele form bereikt was.
1x5x50 // 1x10x72,5 // 1x15x47,5
2x5x47,5 // 2x10x72,5 // 2x15x47,5
Laatste sets nog steeds niet super. Knie draait nog steeds naar binnen en ook qua diepte kan het beter.
Het werkte nogal op mijn gemoed dat het squatten niet ging/gaat zoals ik zou willen (toch koppig verder getraind hierna).
Ik lijk er maar niet op vooruit te gaan en vanaf een bepaald gewicht gaat het echt niet meer netjes.
Misschien moet ik inzien dat squatten niet voor mij is weggelegd en kan ik beter alternatieve oefeningen gaan doen?
Ligt het aan de Smith machine, bij gebrek aan een echt squatrek, dat mijn form zo off is?
Ik weet niet of ik zin/de moed heb om weer 10kg eraf te halen en op te gaan bouwen, om dan misschien weer op hetzelfde gewicht te stranden.
Meh

.
Deadlift SS Cross body crunch
1x10x39,5
1x8x49,5
5x5x59,5 PR (dit gaat gelukkig beter dan squatten, en ook mijn vorm is stukken beter sinds de tips die ik kreeg in gym2) // 5x12 per kant
BB Bulgarian split squat SS Cable glute pullthrough
3x12x17 // 3x12x35
Single leg SLDL met kettlebel SS Ball leg curl SS Ball crunch
3x10x12 // 3x20 // 3x20
Cardio (205kcal)
Ik keek zo uit naar een goede nachtrust gisteravond, word ik iets na middernacht wakker gebeld door een klant voor iets dat eigenlijk HELEMAAL GEEN PROBLEEM WAS VERDOMME

!
Om half twee weer mijn bed in. Gelukkig relatief vlot weer in slaap kunnen komen, maar het deed toch pijn toen ik er om 6u alweer uit moest.
Dus nu ben ik nogal cranky vanwege 4 opeenvolgende slechte nachten, het kl*te squatten gisteren en het feit dat ik al sinds 1u vannacht trek heb maar niet boven mijn schema wil eten.
Vanavond UB training (we zien wel hoe dat gaat), maar geen idee of ik morgen ga lopen.
Gezien ik nogal een slaaptekort heb opgebouwd is het misschien interessanter om een uurtje langer in bed te liggen in de plaats.
Aan de andere kant ging ik maandag ook al niet, dus voel ik me toch wat verplicht om morgen een rondje te doen.
LeFood dinsdag
Verbruik dinsdag: 1979kcal