- Waardering
- 10.935
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zal ik inderdaad eens gaan aanschaffen...
.
.
.
.
.

Geniet vanavond van het etentje met de collega's Bubsie!
Denk vandaag voor een keertje niet aan je dieet of aan andere getalletjes.
Oh, en zie ik dat nu verkeerd of is dat effectief een autokoffer?![]()
.
.Ojee, please don't rape een tijdloos icoon als de S2K!![]()
.
.
).Willen wel, maar aan de andere kant is het ook wel een erg dure kit om brokken mee te rijdenJe gaat dus zo te zien meer voor de 'trackday-look' met carbon onderdelen?
Ben je ook van plan trackdays te gaan rijden?
.
).
.Willen wel, maar aan de andere kant is het ook wel een erg dure kit om brokken mee te rijden.
Vind 'm ook gewoon mooi, Spoon is niet zo mijn ding en Mugen is gewoon veel te duur voor S2000 (en dat heb ik al voor Civic Type R EP3 model).
Dusja, track days: misschien wel, misschien niet.
Rijden is sowieso een plezier met die wagen, en ernaar kijken vind ik ook niet erg.

Ach ja, over smaak valt toch niet te twisten.
Ik vind vooral de originele lijnen van de S2000 mooi en jaren geleden had ik er ook bijna 1 gekocht. Altijd een fan geweest van Jappenbakken en menig Impreza's en Mitsu Evo's versleten.
Plan was al helemaal uitgestippeld ; onderstel, remmetjes, bandjes aanpassen en dan trackdays rijden. Toen toch maar voor een M3 gekozen en uiteindelijk veel te weinig tijd
Nu wat meer tijd, maar de M3 staat vrijwel enkel stof te happen en sinds de komst van de BoxsterS, die in de basis geschikter is voor trackdays, twijfel om haar de deur uit te doen.
.
.
.
.
.Een goede restaurant heeft dat allemaal niet.Niet dat ik gierig ben maar ik laat me nog zelden overhalen om te gaan eten.
- Vaak is het veel te duur geprijsd voor wat het is (7 euro voor een liter water uit een fles die 30 cent kost in de supermarkt)
- Inrichting is vaak heel ongezellig. Veel mensen kort op elkaar en veel rumoer.
Altijd welkom.
Maar de wachtlijst is wel relatief lang.
3 op 4 komende weekends al volzet met eters.
Het zal de formule met aangepaste dranken zijn zeker?
Maar snap je frustratie volledig.
Je betaald goed geld voor een minderwaardig gerecht of een eentje die niet correct geprijsd is.
Dan kan je het evenwel thuis klaarmaken voor een derde van de prijs en zal in vele gevallen nog lekkerder zijn.

Niet dat ik gierig ben maar ik laat me nog zelden overhalen om te gaan eten.
- Vaak is het veel te duur geprijsd voor wat het is (7 euro voor een liter water uit een fles die 30 cent kost in de supermarkt)
- Inrichting is vaak heel ongezellig. Veel mensen kort op elkaar en veel rumoer.
Altijd welkom.
Maar de wachtlijst is wel relatief lang.
3 op 4 komende weekends al volzet met eters.
Het zal de formule met aangepaste dranken zijn zeker?
Maar snap je frustratie volledig.
Je betaald goed geld voor een minderwaardig gerecht of een eentje die niet correct geprijsd is.
Dan kan je het evenwel thuis klaarmaken voor een derde van de prijs en zal in vele gevallen nog lekkerder zijn.
Dit gaat toch over squats? Hoe bedoel je die dan?
Haar probleem was de grip tijdens Bulgarian split squats met dumbbells. Dan kunnen straps helpen.
Meh gewoon werken aan de grip. Heb je op lange duur veel meer aan. Als je in dit stadium al naar hulpmiddelen grijpt maak je het jezelf gewend en kom je daar nooit meer vanaf. Zou straps alleen doen als laatste redmiddel en dat is hier niet aan de hand.Haar probleem was de grip tijdens Bulgarian split squats met dumbbells. Dan kunnen straps helpen.
Dit gaat toch over squats? Hoe bedoel je die dan?
Ik zou over het algemeen altijd eerst proberen de grip te verbeteren alvorens naar hulpmiddelen te grijpen.
.
.
.