XXL Nutrition

Bubs goes Ganbaru

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.661
Das waar!

Doe ik ook dan ook niet :)
Zoals @mitsymo aanhaalt zou ik het wel dragen als ik thuis train, daar word ik enkel bekeken door de kat en mijn vriend.
Dat kan ik nog aan :p.
je spieren gewoon blijven verassen/prikkelen voor de nodige gains :)

Thuis kan je gewoon lekker jezelf zijn, heerlijk die vrijheid :)
ik heb nog steeds geen seconde spijt van mn homegym, ik pak mijn momentje, heerlijk!!

De outfit staat je.
Maar kan begrijpen als je dit draagt in een fitness, er je wel eens een blik gegund zal zijn die wat langer duurt en uiteindelijk wat raar overkomt.

Je kunt het wel hebben hoor Bubs!

• Love
Waarderingen: Bubs
We hebben trouwens exact hetzelfde trainings schema (vr za zo, di wo). Ik doe 5x FB.

• Like
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.669
je spieren gewoon blijven verassen/prikkelen voor de nodige gains :)

Thuis kan je gewoon lekker jezelf zijn, heerlijk die vrijheid :)
ik heb nog steeds geen seconde spijt van mn homegym, ik pak mijn momentje, heerlijk!!

Prikkelen doen we, verassen best niet :P.
Voor een home gym heb ik noch plaats, noch geld atm.
Bovendien vind ik het sociale aspect van naar de gym gaan (meestal) ook wel fijn.

De outfit staat je.
Maar kan begrijpen als je dit draagt in een fitness, er je wel eens een blik gegund zal zijn die wat langer duurt en uiteindelijk wat raar overkomt.

:o, dank je IP!
Blikken zijn een iets, maar ik vind het zelf naar als ik dan bvb. deadlift en mijn buikje wat "uit popt".
Je kunt het wel hebben hoor Bubs!

Thanks @Sweatdaily !

We hebben trouwens exact hetzelfde trainings schema (vr za zo, di wo). Ik doe 5x FB.

Ik stuur je straks even een pm hieromtrent :)

Wat denk jij @Bert, is dit een goed idee? ;)
geen @Bert maar lijkt me een onzinnig idee.

Idem :roflol: .

Nergens voor nodig, ziet er super goed uit hoor :thumbs:

Thank you!
Toch voelt het onwennig en "naakt" om zo buitenshuis te trainen :p.

Prikkelen doen we, verassen best niet :P.
Voor een home gym heb ik noch plaats, noch geld atm.
Bovendien vind ik het sociale aspect van naar de gym gaan (meestal) ook wel fijn.
Met een oefening die je lang niet hebt gedaan kan je je spieren idd verrassen = lees heftige spierpijn aan overhouden :D

prima keuze :pressing:

• Like
Ik heb deze info van een vriend.
A%2F%2Fi.makeagif.com%2Fmedia%2F4-15-2015%2FbRPaH6.gif

Ik kreeg ook nog een nieuwe outfit cadeau van mijn vriend. Hardtuned legging met afbeeldingen van Japcars en een crop top (geen idee of ik deze ooit zal aandoen om te trainen, voel me er nogal onzeker in :o).
WP_20191019_11_55_10_Pro.jpg
WP_20191019_11_56_19_Pro.jpg
Wat een bijzonder attent en passend cadeau, dat doet ie goed.

Geen reden om je onzeker te voelen, you're pulling it off!

Iedereen die voorover bukt of buigt heeft toch iets van rollen? Is het voor die bewegingen dat de fitgirls in mijn gym dan korte truitjes of vestjes aanhebben?

Eigenlijk is het bijna gemeen om niet zo naar de gym te gaan, of juist wel, tegen jelly (pun intended) bitches.

Heb ook nog nooit een dergelijke aut-fit gezien, maar menig fitgirl bij mij in de gym komt wat later, als ik al bijna klaar ben, wat immers is hun training zonder publiek? Niet allemaal natuurlijk, maar bij sommigen heb ik echt dat idee dat ze er een beetje een show van maken.

Uiteindelijk bepaal je het natuurlijk lekker zelf, heb vooral lak aan wat anderen zouden kunnen denken

Laatst bewerkt:
Outfit staat super, maar ik weet niet of er veel testosteronbommen en patsertjes in de fitness rondlopen?

• Like
Outfit staat super, maar ik weet niet of er veel testosteronbommen en patsertjes in de fitness rondlopen?
Vanwege het sociale aspect zal ze wel veel aanspraak hebben, ze komen allemaal ff praten over automobielen.

Als ze maar niet teveel naar de spoiler en de koplampen staren, staren is namelijk onbeleefd.

Laatst bewerkt:
Outfit staat top! Niks om onzeker over te zijn.

Vanwege het sociale aspect zal ze wel veel aanspraak hebben, ze komen allemaal ff praten over automobielen.

Als ze maar niet teveel naar de spoiler en de koplampen staren, staren is namelijk onbeleefd.
Zeer zeker, of iemand vraagt wil je mijn uitlaat eens zien ronken...

Zeer zeker, of iemand vraagt wil je mijn uitlaat eens zien ronken...
Dat zou ik zien als een uitnodiging om de partnerworkout "tailpipe" te doen, ook hopen...

EDIT:
Tail Pipe

Because you feel like you're sucking on a "Tail Pipe" by the end of these 2 exercises

This is a tag-team workout designed to teach correct breathing technique. Technically you should do it with a partner but if you haven’t got one, time your rows and hold the kettlebells for as long as the 250m takes you.

P1 – Row 250m
P2 – Hold two 24kg kettlebells in the ‘rack’ position

Swap places with your partner, then repeat until you’ve done three rows and three racks.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven