Fitness Seller

Bubs goes Ganbaru

Ik verga altijd van de spierpijn de volgende dag :roflol: .
Snap niet goed waarom ik zou vergaan van de spierpijn? Omdat ik te weinig eet in het algemeen na de training, of omdat ik minder vetten eet/heb gegeten?
Oprechte vraag trouwens, want ik wil graag weten wat herstel bevorderend is/kan zijn :).

Dat is wat ik zei, toch? Ik zei niet dat ze niet opgenomen worden, maar dat vetten niet zo goed zijn voor de opname (en die dus trager is).

Ik merk dat ik met 1 maaltijd na mn training spierpijn heb. Vermoed toch door te weinig eiwitten.
Workout meal binnen het uur na je training werkt voor mij iig ook altijd wel lekker.

Ik merk dat ik met 1 maaltijd na mn training spierpijn heb. Vermoed toch door te weinig eiwitten.
Workout meal binnen het uur na je training werkt voor mij iig ook altijd wel lekker.
is idd een must, wordt ook geadviseerd binnen het uur

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.703
Als je naar huis rijd na de treen pak je die voorverteerde eiwitten is prima voedsel en tijdsbesparend
En als je thuis komt eet je je volwaardige meal :)

Ik ga met de fiets naar de gym, is 5 minute rijden :p.
Tijdsbesparing heb ik dus niet nodig, en ik eet gewoon liever vast voedsel o.v.v. kwark/ei/vlees/... als eiwitbron.

Hm, dat kan best.
Ik eet wel rond 22u, dus relatief snel na de training.
Alleen is het dan ook weer niet fijn om nog echt véél te eten zo net voor het slapengaan.
Het is een beetje een moeilijke oefening als je pas zo laat op de avond kunt trainen, maar ik heb geen andere optie (als ik de kerk thuis in het midden wil houden ;)).

• #2.704
Dit at ik dinsdag en woensdag post-work out (om een idee te geven):
Dinsdag:

1571924240687.png

Woensdag:

1571924226555.png

Als ik op die dagen mijn vetten iets meer overdag kan nemen i.p.v. eiwitten, dan kan ik post workout meer eiwitten innemen in de plaats.
Wat, vermoed ik, beter zal zijn naar herstel toe (en ervoor zal zorgen dat ik vlotter uit bed raak de dagen na legday :p).

Tijdsbesparing heb ik dus niet nodig, en ik eet gewoon liever vast voedsel o.v.v. kwark/ei/vlees/... als eiwitbron.
soms is het idd wat aanpassen, iedereen heeft zn eigen agenda :)

Hm, dat kan best.
Ik eet wel rond 22u, dus relatief snel na de training.
Alleen is het dan ook weer niet fijn om nog echt véél te eten zo net voor het slapengaan.
Het is een beetje een moeilijke oefening als je pas zo laat op de avond kunt trainen, maar ik heb geen andere optie (als ik de kerk thuis in het midden wil houden ;)).

Ja dat kan soms een uitdaging zijn.. ga het liefste zsm na het werk, want laat eten red ik gewoon niet. en dan avond eten na mn training. Heb je nog wat aan je avond zeg maar.

• Like
Waarderingen: Bubs
  • #2.707
Ja dat kan soms een uitdaging zijn.. ga het liefste zsm na het werk, want laat eten red ik gewoon niet. en dan avond eten na mn training. Heb je nog wat aan je avond zeg maar.

Dat is inderdaad ideaal, ware het niet dat mijn vriend opnieuw nachtshiften draait dan deed ik het ook nog steeds op die manier.
Als ik nu onmiddellijk na het werk zou gaan trainen, dan betekent dat dat we elkaar twee dagen per week helemaal niet zien...
Dus ga ik eerst naar huis om samen te eten, en een uurtje later trainen.
De kerk in het midden houden dus :).

Ik ging ook altijd gelijk na het werken sporten. Als ik eerst naar huis ga en op de bank kom te liggen dan ga ik niet meer heen :p.

voor mij ook...1uur voor einde werktijd een meal erin, naar de gym en om 20.00 uur thuis :pressing:

Terug
Naar boven