- Waardering
- 28.776
- Lengte
- 1m57
Met een oefening die je lang niet hebt gedaan kan je je spieren idd verrassen = lees heftige spierpijn aan overhouden
prima keuze![]()

Kan ik me ook wel voorstellen hoor, ik train ook nooit met een blote buik![]()
Haha
. Een crop top zou je ook wel staan hoor denk ik
.Wanneer een vrouw deadlift kijkt een man niet naar haar buikje. Dus geen zorgen.
Ik heb deze info van een vriend.
Maakt ook niet uit, ik let erop en dat is al genoeg om het niet aan te doen
.
Wat een bijzonder attent en passend cadeau, dat doet ie goed.
Geen reden om je onzeker te voelen, you're pulling it off!
Iedereen die voorover bukt of buigt heeft toch iets van rollen? Is het voor die bewegingen dat de fitgirls in mijn gym dan korte truitjes of vestjes aanhebben?
Eigenlijk is het bijna gemeen om niet zo naar de gym te gaan, of juist wel, tegen jelly (pun intended) bitches.
Heb ook nog nooit een dergelijke aut-fit gezien, maar menig fitgirl bij mij in de gym komt wat later, als ik al bijna klaar ben, wat immers is hun training zonder publiek? Niet allemaal natuurlijk, maar bij sommigen heb ik echt dat idee dat ze er een beetje een show van maken.
Uiteindelijk bepaal je het natuurlijk lekker zelf, heb vooral lak aan wat anderen zouden kunnen denken
Ja, ondanks dat hij soms andere gedachten uit omtrent mijn sport "obsessie" is het wel een lief cadeau, en toon het op een manier dat hij er toch ook (een beetje) achter staat.
In mijn hoofd heeft niet iedereen rolletjes, en zijn ze bij mij enorm en afschuwelijk.
Misschien, als het me lukt om goed te cutten volgend voorjaar, waag ik me er eens aan in de zomer
.In mijn reguliere gym zijn er gelukkig zeer weinig van de attention-wh*re fitgirl types.
Ik zou me er alleen maar aan ergeren denk ik
.Over dat laatste heb je helemaal gelijk, en ik doe het ook niet om wat anderen zouden denken.
Het is vooral dat ik me er zelf, op dit moment, ongemakkelijk bij zou voelen
.Kabouter Wesley ftw
!Outfit staat super, maar ik weet niet of er veel testosteronbommen en patsertjes in de fitness rondlopen?
Thanks Bert.
Er lopen er daar alvast stukken minder rond dan er hier op het forum zitten
.In "gym 2", waar ik vaak op zon- en feestdagen ga trainen, zit het er wel vol van...
Vanwege het sociale aspect zal ze wel veel aanspraak hebben, ze komen allemaal ff praten over automobielen.
Als ze maar niet teveel naar de spoiler en de koplampen staren, staren is namelijk onbeleefd.
Valt best mee hoor, ik kan ook best kattig uit de hoek komen als ik geen zin heb in een praatje
.Meestal word ik dan een paar dagen met rust gelaten
.Thanks @pat82 !
Zeer zeker, of iemand vraagt wil je mijn uitlaat eens zien ronken...
Haha
.Nou, diegene met de meest interessante, ronkende uitlaat (voor mij) valt ver buiten mijn leeftijdscategorie
.Dat zou ik zien als een uitnodiging om de partnerworkout "tailpipe" te doen, ook hopen...
Hoop doet leven
.

En die 5Km komt vast wel (weer) goed
.
.
.

).
Die zou ik wel willen om mijn trainingen te raten