Robin
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.561
- Lengte
- 1m80
Of bubs is gewoon oud c:16 jaar samen, feli hoor!
Dan waren jullie er jong bij zeker?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of bubs is gewoon oud c:16 jaar samen, feli hoor!
Gefeliciteerd en een fijne en gezellige dag toegewenst!!
Je bent bijna even lang met je vriend als ik op deze wereld ben. Feelin' old? Congrats!
.Gefeliciteerd, op naar de volgende 34!
We weten natuurlijk al wat je vanavond aantrekt met de versgekapte haartjes....
.
Top VPR !!! en geproficiateerd met jullie 16j samen![]()
.Ook van hieruit felicitaties!
Geniet van jullie dag.
Van harte gefeliciteerd met jullie 16 jarig samenzijn. Maak er samen een mooie dag van en alvast eet smakelijk![]()
![]()
Ty Sanca!
.
.
.16 jaar samen, feli hoor!
.Kalm hé, broekvent

.
.
.
.
.Preaching to tha choir, hun!Ik moet van het "zwart of wit" idee af (of zware cardio of geen) en realiseren dat grijs (lagere weerstand cardio) ook een optie is.
breakingmuscle.com
Preaching to tha choir, hun!
Ik ben dol op en geloof enorm in de heilzame effecten van cardio op een lage intensiteit.
Daarmee heb ik mijn conditie enorm vergroot, het doet daarentegen weinig voor de snelheid.
Bovendien kost het je niets qua herstel, het levert eerder een beter en sneller herstel op.
EDIT:
![]()
Easy Endurance: Using the Magic 180 Rule - Breaking Muscle
“The most common cause of reduced aerobic function is anaerobic training, and/or too much racing. “ Dr. Philip Maffetone, The Big Book of Endurance Training and Racing The body is an amazing machine, capable of incredible feats of performance. Of the things that set us apart from the other...breakingmuscle.com
.
.Dank je! Was weer heel gezellig!
Haha ja deze maanden zijn echt verschrikkelijk het.. zoveel lekkers in de supermarktSnelheid is niet mijn main goal, dus daar moet ik al geen zware indoor cardio voor doen.
Dat laatste is inderdaad een goed punt, ik martel mezelf nu alleen langer denk ik door een te hoge weerstand te willen pakken en daardoor andere trainingen in het gedrang te brengen.
En dat voor amper 10-20kcal extra verbruik per uur (in theorie).
Mijn hartslag was met de lage intensiteit cardio 140-150, perfect volgens je artikel dus.
'k Zal eens kijken om dit een poos aan te houden.
Dank je! Was weer heel gezellig!
Intussen ben ik weer rond en gezond, en de leukste tijd van de maand komt eraan dus dat helpt er ook niet aan.
Anyhow, nog eventjes genieten van het lange weekend, en vanaf dinsdag weer strikter zijn.
Gisteren het nieuws gekregen dat er nog minstens de volledige komende week van thuis gewerkt moet worden.
Daarna opnieuw evaluatie van het gebouw/de verschillende ruimtes.
Nu is het tijd voor training 4 van deze week!

Haha ja deze maanden zijn echt verschrikkelijk het.. zoveel lekkers in de supermarkt
Scheelt je wel reistijd als je niet naar je werk hoeft. Meer tijd om te trainen?
.Dank je Natty!
. Ook mijn heupen vinden het niet zo fijn meer om de BB te ondersteunen...Je bedoelt toch niet deze, die deze week voorbij kwam in het Pauper topic?Lage intensiteit cardio is prima. Ik ben zelf ook geswitched (en doe nog maar weinig). Vorige week las ik nog een artikel in de Volkskrant dat de gezondheidseffecten gelijk zijn tussen lage en hoge intensiteit cardio.
Je bedoelt toch niet deze, die deze week voorbij kwam in het Pauper topic?
Dat zou een niet heel zuivere weergave zijn van dit artikel.
Mijn samenvatting:
![]()
Het Pauper Topic
1. Activistische BS van een luie veganisme pushende journo, het is duurzamer om minder te bewegen, want minder eten. ;) 2. Hardlopen volgens artikel wel beter dan wandelen of fietsen; 3. Een beetje krachttraining is waarschijnlijk ook beter dan fanatiek BB-en, topsport is ook niet gezond; 4...forum.bodybuilding.nl
Belangrijkste les: hardlopen wint op alle vlakken van fietsen en wandelen, maar heel hard hoeft ook weer niet.
EDIT: Overigens vermoed ik dat de fanatieke hardloper/sporter gezonder is dan de jogger, maar dan door andere keuzes op het gebied van sport, voeding e.d.
Ik kan deze les niet terugvinden in het artikel.Belangrijkste les: hardlopen wint op alle vlakken van fietsen en wandelen, maar heel hard hoeft ook weer niet.

V.w.b. gezondheid denk ik ook niet dat lopen per se beter is, zolang je maar lichaamsbeweging krijgt in welke vorm van cardio dan ook. Qua schokbelasting en blessures geniet hardlopen zeker niet de voorkeur. I.c.m. krachttraining vind ik persoonlijk fietsen of de crosstrainer fijner. Zwemmen is qua belasting wellicht nog het meest ideaal (ook voor mensen met blessures).Ik kan deze les niet terugvinden in het artikel.
Ik denk dat fietsen (stevig tempo uiteraard) net zo goed is als hardlopen voor je algehele gezondheid.
En ik weet bijna zeker dat fietsen het wint van hardlopen als het gaat om de kans op overbelasting en blessures.
Ja, ik lees toevallig De Volkskrant sinds kort. De conclusie die jij eruit trekt is inderdaad het belangrijkst.
Edit: die tweet heb ik niet gelezen, enkel het artikel in de krant.
![]()
Voor uw gezondheid is 50 minuten joggen per week genoeg: frequentie, snelheid en duur maken niet uit
Ook de amateur die in het weekend in een sukkeldrafje twee rondjes door het park holt, blijkt het leven aantoonbaar te verlengen. Voor de gezondheidswinst maakt het niet veel uit of u meerdere keren per week uren rent, of eens per week een klein uurtje.www.volkskrant.nl
Ik kan deze les niet terugvinden in het artikel.
Ik denk dat fietsen (stevig tempo uiteraard) net zo goed is als hardlopen voor je algehele gezondheid.
En ik weet bijna zeker dat fietsen het wint van hardlopen als het gaat om de kans op overbelasting en blessures.
V.w.b. gezondheid denk ik ook niet dat lopen per se beter is, zolang je maar lichaamsbeweging krijgt in welke vorm van cardio dan ook. Qua schokbelasting en blessures geniet hardlopen zeker niet de voorkeur. I.c.m. krachttraining vind ik persoonlijk fietsen of de crosstrainer fijner. Zwemmen is qua belasting wellicht nog het meest ideaal (ook voor mensen met blessures).
Pedišić wijst erop dat matig hardlopen bovendien gezonder lijkt dan matig fietsen of wandelen. Wie een uurtje per week wandelt of fietst heeft weliswaar ook minder risico op vroegtijdig overlijden, maar ‘slechts’ zo’n 10 procent. Pas bij intensiever wandelen of fietsen neemt die gezondheidswinst toe: daar maakt een hogere dosis wel verschil.
(Dit stond niet letterlijk zo in het artikel, is interpretatie)Misschien eens wat interval doen? Hartslag boven omslagpunt brengen, lNgzamer, dan weer snel en paar keer herhalen. Je gaat kapot, maar voor conditie heel effectief.Snelheid is niet mijn main goal, dus daar moet ik al geen zware indoor cardio voor doen.
Dat laatste is inderdaad een goed punt, ik martel mezelf nu alleen langer denk ik door een te hoge weerstand te willen pakken en daardoor andere trainingen in het gedrang te brengen.
En dat voor amper 10-20kcal extra verbruik per uur (in theorie).
Mijn hartslag was met de lage intensiteit cardio 140-150, perfect volgens je artikel dus.
'k Zal eens kijken om dit een poos aan te houden.
Dank je! Was weer heel gezellig!
Intussen ben ik weer rond en gezond, en de leukste tijd van de maand komt eraan dus dat helpt er ook niet aan.
Anyhow, nog eventjes genieten van het lange weekend, en vanaf dinsdag weer strikter zijn.
Gisteren het nieuws gekregen dat er nog minstens de volledige komende week van thuis gewerkt moet worden.
Daarna opnieuw evaluatie van het gebouw/de verschillende ruimtes.
Nu is het tijd voor training 4 van deze week!