Klote dat je zo onder druk staat Bubs, fijn dat er thuis iemand is die wel lief voor je is. Hopelijk komt er verandering in je gemoedstoestand of is het mogelijk dat er op het werk iets aangepast kan worden voordat je helemaal terugvalt.
Ja, ondanks zijn eigen demonen kan ik wel altijd op hem rekenen in moeilijke periodes...
Het enige wat ze bij ons moeten aanpassen is dat er budget komt voor een extra mankracht op onze afdeling (en ook andere afdelingen eigenlijk).
Echter vindt de CEO echter onvoldoende redenen om dat te doen atm

.
lekker hoor een potje janken....zou je vaker moeten doen! (no hate) heerlijk die ontlading!!

ga morgen maar samen wat leuks doen
Ik jank meer dan genoeg, vind ik zelf

.
En wat is het dan fijn om even die fijne steun van je mannetje te hebben he
Ja!
Misschien tijd voor een goed gesprek op werk en goed laten merken dat je niet over jezelf heen laat lopen en wel klaar ermee bent dat je je zo slecht voelt en dat je gelukkig wil zijn op werk en niet het gevoel wil hebben dat het niet goed genoeg is. Ze hebben er niks aan als je straks met een burn-out thuis zit...
Nou, toen ik vrijdag mijn mailbox opentrok zat er na een half uur een mailtje in van mijn team lead met de melding dat een case van een collega, die TWEE dagen verlof had, dringend opgenomen moest worden. Ik was de gelukkige, Chinese vrijwilliger.
'k Heb hem toen direct terug gemaild dat ik er geen tijd voor had en al op mijn tandvlees zat... Plots kon die klant toch wachten tot morgen.
Normaal proberen wij om aan max. vijf cases tegelijk te werken, om een overzicht te houden.
Ik zat er vrijdag op een bepaald moment met twintig...
Maar inderdaad, ik zou er wel iets duidelijker over moeten communiceren, voor het te laat is.
Lieve Bubs,
Ik lees dit en de rillingen lopen me over het lijf, weet exact wat je voelt en beleeft want heb het immers zelf nog niet zo lang geleden mee gemaakt. Je bent er zelf ook niet onbekend mee dus de signalen die je lichaam en geest geven herken je. Toch voelt het alsof je niet hard genoeg op de rem gaat en lijkt het alsof je langzaam wel een paar stapjes te ver aan het gaan bent. Sowieso super lief van je vriend dat ie goed voor je zorgt, das een dikke pluim naar hem toe. Maar je moet ( nou ja, dat woord hou ik eigenlijk niet zo van want moeten is dwang

) denk ik wel heel hard bij jezelf te rade gaan wat het werk je waard is en, zoals
@GetBig XXL ook zegt, lijkt me een gesprek met je werkgever/leidinggevende geen slecht idee. Ze hebben er immers niks aan als je met een burn-out of overspannen thuis komt te zitten, zoals ze bij ons op het werk zeggen "iedereen gezond de eindstreep, zeker nu we steeds langer moeten door moeten werken (geen idee hoe dat in België zit trouwens).
Kop op Bubs, goed voor jezelf en je vriend zijn. zoals jij/jullie is/zijn er maar 1 een daar moet je zuinig op zijn
Ik wil niet stoppen met sporten, want dan val ik helemaal in een gat.
Wel moet ik misschien een tijdje kortere trainingen doen, of mijn cardio wat minderen.
Ook wij moeten helaas als maar langer werken. Mijn teller loopt, op dit moment, tot 2053

.
Nouja, vandaag ook gewoon gaan trainen natuurlijk.
Het helpt gewoon om alles even los te laten als je afziet in de gym (of op de fiets, of in de loopschoenen,...).
Training zondag 24 november 2019 - Biceps/triceps
DB Hammer curl
2x12x10
1x8x12 Humpf, toch nog te overmoedig
1x12x10
DB Tricep overhead extenion
4x12x16
V-bar tricep pushdown SS Cable bicep curl
4x10x40 // 4x12x25
Cable overhead bicep curl
2x12x15
2x10x17,5
Rope tricep overhead extension
4x10x22,5
Incline DB curl
4x12x8
One arm DB tricep kickback
4x12x8
DB preacher curl SS Bench dips
1x10x10 // 1x12xBW+10kg
3x12x8 // 3x12xBW+10kg
Cardio ~350kcal
Al wakker om 4u30, opgestaan rond 7u.
Alvast lunch gemaakt voor morgen en dinsdag, prep voor avondeten en na het sporten nog wat huishouden.
Voor de rest niets speciaals, korte wandeling en bankhangen.
Geen idee of ik morgen ga lopen, zie ik dan wel.