- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Ik ben nu eenmaal niet het type dat constant selfies gaat maken.
Wie spreekt er nou over selfies? Bootyfies moeten we hebben!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben nu eenmaal niet het type dat constant selfies gaat maken.
JammerIk ben nu eenmaal niet het type dat constant selfies gaat maken.

Booty en bovenbenen approvedBooty is wel duidelijk anders dan een tweetal jaar geleden.

Wie spreekt er nou over selfies? Bootyfies moeten we hebben!

.
.
.

.
), maar als mijn gewicht blijft droppen zal ik mijn kcal toch naar 1700 (moeten) brengen.
.
.
Voordeel van 's avonds te lopen: omdat ik schrik had om mijn eten toch tweemaal te proeven, kon ik het écht bij een hersteltraining houden!
Snelheid was relatief stabiel, op een km na (een stuk dat lang omhoog gaat, om mijn hartslag stabiel te houden moest ik wat gas lossen).
Ging lekker, ik liep precies op wolkjes.
Gelukkig, heb persoonlijk een lichte voorkeur voor foto's van je gains, booty en elders.@Mentat Geen foto van mijn eten op de stoep of op straat, het heeft gelukkig de normale weg gevolgd.
Nee ik blijf zeker in, ik hou wel van een beetje spanning tot de volgende foto![]()
.
.
.
.
).
.Gelukkig, heb persoonlijk een lichte voorkeur voor foto's van je gains, booty en elders.
Keurig gelopen hoor!
.
.Als je alleen korte zinnen kan zeggen ga je te hard, als je kan zingen ga je te langzaam.Ik moet alleen mijn aanpak daarop verbeteren, dus niet meer als een malle aan 10,5km/h opwarmen.
Alle tips zijn welkom!
Als de regen niet met bakken uit de hemel valt ga ik een poging doen morgenAls je alleen korte zinnen kan zeggen ga je te hard, als je kan zingen ga je te langzaam.
Dus zeg af en toe een lange zin om te testen, of vertel jezelf een verhaaltje. Hardop natuurlijk, anders werkt het niet.
Ik heb om het tempo afgelopen zomer laag te houden meermaals de presidentskandidaten van de Democraten besproken (go Tulsi Gabberd!), maar zoek vooral iets dat voor jou werkt.
Waarschijnlijk denken mensen toch dat je aan het bellen bent, dus geneer je vooral niet.
. Ik ga de interval training ook wat korter maken en het houden bij 10' warmup en cooldown (ongeveer) ipv 15' en 20'. Ik geneer me ook niet snel trouwens. Het gebeurt af en toe dat ik mezelf luidop aanmoedig terwijl ik loop
."Goed zo meisje, gaat lekker zo!"Het gebeurt af en toe dat ik mezelf luidop aanmoedig terwijl ik loop.

) Blijven gaan!"
.Is toch een prima thuis workout! Gewoon goed bezig Bubs!
.

!
.
.Hier word ik heel blij vanDeze ochtend wekkertje om 6u, oh wat voelde het een beetje zuur.
Regen tikt tegen het raam, maar desalniettemin toch opgestaan!
Even checken: ja een bui, dus hop naar boven om een extra trui!
Nee hoor weergoden, je kunt me niet verslaan.
Loopschoenen aantrekken en HOP gaan met die banaan!

afwisselend versnellen/rust 1' - 1' - 2' - 1' - 3' - 2' - 4' - 2' - 3' - 2' - 2' - 1' - 1'
![]()
![]()
In vergelijking met de "baby-bicep" van anderhalf jaar terug...
![]()