MuscleMeat

Bubs goes Ganbaru

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.244
Wie spreekt er nou over selfies? Bootyfies moeten we hebben!

Ooooh, dat is een ander verhaal natuurlijk! :roflol:

Ben je nu weer out? :p

Booty en bovenbenen approved :)

:cheer:

De weergoden hadden gisteren mijn verzoek ingewilligd.
Om 20u40 was er zowaar een heldere hemel en geen zuchtje wind meer, dus ik kon niet anders dan hen bedanken door mijn voeten in mijn loopschoenen te stoppen en een rustig rondje te rennen.
@neet61 Geen boobytraps die me liggen hebben gehad onderweg, en zonder kleerscheuren terug thuis geraakt :cool:.
@Mentat Geen foto van mijn eten op de stoep of op straat, het heeft gelukkig de normale weg gevolgd :p.

Avondeten: 150gr aardappelen, 225gr spinazie, 200gr kip (waarvan 100gr opgegeten voor het lopen en 100gr gespaard voor erna).
Voordeel van 's avonds te lopen: omdat ik schrik had om mijn eten toch tweemaal te proeven, kon ik het écht bij een hersteltraining houden!
Snelheid was relatief stabiel, op een km na (een stuk dat lang omhoog gaat, om mijn hartslag stabiel te houden moest ik wat gas lossen).
Ging lekker, ik liep precies op wolkjes :).

Looptraining woensdag 15 januari 2020 - Hersteltraining (avond)
Cijfertjes: 1h10'; 11km', 9,4km/h; ~650kcal; AVG HR 157bpm
wp_ss_20200116_0001.jpg wp_ss_20200116_0002.jpg wp_ss_20200116_0003.jpg wp_ss_20200116_0004.jpg

Vandaag maar even rust voor de benen, want ik wil morgenvroeg graag weer een rondje doen...
Dus vanavond naar alle waarschijnlijkheid de UB dumbell work-out @home :).

Deze ochtend ook een weegschaalmomentje: 52,6kg -0,6kg t.o.v. vorige week.
Nog even de rest van de maand aanzien (ik ga deze week nog twee keer uit eten dus die halve kilo is er zo weer bij :p), maar als mijn gewicht blijft droppen zal ik mijn kcal toch naar 1700 (moeten) brengen.
Cutten is immers nog niet aan de orde :finger:.
Ik wil genieten van zoveel mogelijk eten nu het nog mag van mezelf :roflol:.
Dat gezegd zijnde: tijd voor wat kwark, fruit en muesli!
Toedels!

Voordeel van 's avonds te lopen: omdat ik schrik had om mijn eten toch tweemaal te proeven, kon ik het écht bij een hersteltraining houden!
Snelheid was relatief stabiel, op een km na (een stuk dat lang omhoog gaat, om mijn hartslag stabiel te houden moest ik wat gas lossen).
Ging lekker, ik liep precies op wolkjes :).
:thumb:

• Like
Waarderingen: Bubs
  • Love
  • #3.249
Nee ik blijf zeker in, ik hou wel van een beetje spanning tot de volgende foto :D

Haha, kun je wel lang op wachten soms hoor in deze log :p.
Niet dat ik geen progressiefoto's neem, maar ik vind ze meestal niet de moeite om te posten :rolleyes: .
Of ik vind mezelf er dik uitzien :roflol:.

Wel een mooi tempo en goede hartslag zo te zien.

Op hartslag gelopen, wilde niet boven de 160bpm gaan, dus tempo daaraan aangepast :).
Mijn "gewone" tempo ligt rond de 10-10,5km/h (of hoger als ik in form ben :p).

:D.

Gelukkig, heb persoonlijk een lichte voorkeur voor foto's van je gains, booty en elders.

Keurig gelopen hoor!

Gelukkig, ik had het raar gevonden moest het omgekeerd geweest zijn ;).
Thanks!
Hopelijk morgen fris genoeg voor een intervalletje...
Ik moet alleen mijn aanpak daarop verbeteren, dus niet meer als een malle aan 10,5km/h opwarmen :rolleyes:.
Alle tips zijn welkom!

• #3.250
Training donderdag 16 januari 2020 - DB UB @ Home
One arm DB row
1x12x8
4x8x12

Seated overhead DB press SS DB shrugs
1x12x6 // 1x20x10
4x8x10 // 4x20x10

Incline bench DB press
1x15x6
4x8x10

Alternating DB curl SS One arm DB tricep overhead extension
4x8x8 // 4x8x7

DB preacher curl SS DB triceps kickback
4x8x8 // 4x8x7

Lijkt enorm kort door de SS, maar toch een uurtje bezig geweest.
Beter dan niets!

Ik moet alleen mijn aanpak daarop verbeteren, dus niet meer als een malle aan 10,5km/h opwarmen :rolleyes:.
Alle tips zijn welkom!
Als je alleen korte zinnen kan zeggen ga je te hard, als je kan zingen ga je te langzaam.

Dus zeg af en toe een lange zin om te testen, of vertel jezelf een verhaaltje. Hardop natuurlijk, anders werkt het niet.

Ik heb om het tempo afgelopen zomer laag te houden meermaals de presidentskandidaten van de Democraten besproken (go Tulsi Gabberd!), maar zoek vooral iets dat voor jou werkt.

Waarschijnlijk denken mensen toch dat je aan het bellen bent, dus geneer je vooral niet.

• #3.252
Als je alleen korte zinnen kan zeggen ga je te hard, als je kan zingen ga je te langzaam.

Dus zeg af en toe een lange zin om te testen, of vertel jezelf een verhaaltje. Hardop natuurlijk, anders werkt het niet.

Ik heb om het tempo afgelopen zomer laag te houden meermaals de presidentskandidaten van de Democraten besproken (go Tulsi Gabberd!), maar zoek vooral iets dat voor jou werkt.

Waarschijnlijk denken mensen toch dat je aan het bellen bent, dus geneer je vooral niet.
Als de regen niet met bakken uit de hemel valt ga ik een poging doen morgen :). Ik ga de interval training ook wat korter maken en het houden bij 10' warmup en cooldown (ongeveer) ipv 15' en 20'. Ik geneer me ook niet snel trouwens. Het gebeurt af en toe dat ik mezelf luidop aanmoedig terwijl ik loop :roflol:.

Is toch een prima thuis workout! Gewoon goed bezig Bubs!

• Like
  • #3.255
"Goed zo meisje, gaat lekker zo!" :roflol:

Iets in die trant, haha!
Meestal is het "Kom op, tempo aanhouden! Je kunt het! Nog een paar kilometer! (of minuten/seconden in het geval van deze ochtend :p) Blijven gaan!" :roflol:.

Is toch een prima thuis workout! Gewoon goed bezig Bubs!

Dank je Marv!

Deze ochtend wekkertje om 6u, oh wat voelde het een beetje zuur.
Regen tikt tegen het raam, maar desalniettemin toch opgestaan!
Even checken: ja een bui, dus hop naar boven om een extra trui!
Nee hoor weergoden, je kunt me niet verslaan.
Loopschoenen aantrekken en HOP gaan met die banaan!

Om gewoon te zeggen dat het regende, ik toch mijn loopkleren heb aangedaan en een interval training deed zoals gepland :p.
Na vijf minuutjes stopte het met regenen (muahaha, I WIN AGAIN) dus ik heb netjes mijn rondje uitgelopen!
Dit keer voor het eerst een pyramide training gedaan: 12' opwarmen, afwisselend versnellen/rust 1' - 1' - 2' - 1' - 3' - 2' - 4' - 2' - 3' - 2' - 2' - 1' - 1', afgesloten met 12' uitlopen.
Lastig, maar ook leuk! Eens dit wat vlotter gaat kan ik er nog 5' en 4' bijnemen.

Looptraining vrijdag 17 januari 2020 - Interval pyramide
Cijfertjes: 49'; 10,6km/h; 8,7km; ~500-550kcal; AVG HR 179bpm

wp_ss_20200117_0001.jpg wp_ss_20200117_0002.jpg wp_ss_20200117_0003.jpg wp_ss_20200117_0004.jpg

Zo, dat etentje van vanavond heb ik wel verdiend :meal:!
Ik denk dat ik voor het "januari menu" zal gaan (https://www.tgildeke.be/nl/onze_menus/2).

Ook ontdekt dat het licht in de toiletten op het werk best goed zit.
Het zijn geen "bootyfies", maar je kunt niet alles hebben in 't leven :p.

WP_20200117_10_03_20_Pro.jpg

WP_20200117_10_03_32_Pro.jpg

In vergelijking met de "baby-bicep" van anderhalf jaar terug...

WP_20180314_22_44_29_Pro.jpg

Nu nog vol spanning wachten of ik vandaag bericht krijg of we morgen mijn S'je mogen ophalen :heart:.
Dat betekent dan een extra rustdag (want in de namiddag vrijwilligerswerk en 's avonds uit met mijn zus en ouders), maar ik wil ze zooooo graag terug thuis staan hebben!
Alvast een fijn weekend iedereen!

Deze ochtend wekkertje om 6u, oh wat voelde het een beetje zuur.
Regen tikt tegen het raam, maar desalniettemin toch opgestaan!
Even checken: ja een bui, dus hop naar boven om een extra trui!
Nee hoor weergoden, je kunt me niet verslaan.
Loopschoenen aantrekken en HOP gaan met die banaan!
Hier word ik heel blij van :D

• Like
Nou, die bicep is duidelijk vooruit gegaan! Ietsje droger ook:thumbs:

• Like
Leuk om je vooruitgang te zien :thumb:

• Like
Terug
Naar boven