'k Zou het jammer vinden als we geen vrije keuze meer zouden hebben, maar uiteindelijk is het nog altijd een auto waar je amper kosten en geen zorgen aan hebt.
Dus ik zou mijn trots wel opzij zetten en met een Duitser onder mijn kont rijden, als het echt niet anders kon

.
Wij moeten op dit moment hoofdzakelijk zorgen dat het binnen ons lease budget past, en dat het geen diesel meer is.
Een niet Honda/Japanse auto fan snapt niet hoe zwaar het mentaal is om in een Duitser te moeten rondrijden

.
Ty Annie! Gaat inderdaad best lekker, alleen zorgen dat ik mezelf niet voorbijloop door teveel te willen doen

.
Intussen alweer 7 dagen op rij gesport, laatste dagen niet zo denderend geslapen en ik voel me qua energie gewoon niet top vandaag.
We zien nog wel vanavond, maar vermoedelijk wordt het morgen UB en dan donderdagochtend een herstel looptraining

.
Gisteren was ook best een vermoeiende dag, doch érg leuk want mijn S'je staat weer dicht bij me in de garage

!
Maar toch... Om 5u30 opstaan, 12km lopen, 6u in de auto doorbrengen (in totaal), 4u werken, nog 2u gekookt...
Dat in combinatie met de rest, zorgt ervoor dat mijn kaarsje nu relatief uit is

. Dus....
Vandaag dagje rust!