AndroidHealthClinic

Bubs goes Ganbaru

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.282
Wat doe jij veel. Tof dat je ook nog vrijwilligerswerk doet. :thumb:

Veel is relatief, ik vind het allemaal best meevallen :p.
Het vrijwilligerswerk doe ik ook gewoon graag, de dankbaarheid van die mensen maakt je dag gewoon :).

Ik ben niet van de auto’s, maar ik vind het vooral zo leuk door jouw enthousiasme. Leuke auto zeker, maar vooral omdat jij er zo blij van wordt. Veel scheurplezier, lekker naar Duitsland

Aanstekelijk hé :D!
Duitsland zit alweer in de planning deze zomer :cool: .
Eerst een roadtripje naar Schotland in mei :driving:.

Je hondaatje is echt wel nice geworden :cool:

Oh en je gun, lat, schouder verhouding is ook erg nice :eyebrow:

Thanks Leon!

De S2000 is heel nice geworden!!:woot:

:ty:

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

En zo zijn we weer bij maandag beland.
Aangezien ik gisteren niet meer ben gaan rennen, stond de wekker lekker vroeg vanochtend (5u30).
De "prut" zat nog wat in mijn ogen, maar de kou zorgde ervoor dat ik toch snel wakker was :roflol:.
Het is een gewone training geworden :).
Gemiddelde snelheid was eigenlijk 10,4km/h i.p.v. 10,3; ik was vergeten mijn app uit te zetten toen ik terug thuis was dus de tijd tikte nog even door (misschien toch nog niet helemaal wakker :p).

Looptraining maandag 20 januari 2020 - Default training
Cijfertjes: 1h10'; 12km; 10,3km/h; ~700kcal; AVG HR 167bpm

wp_ss_20200120_0004.jpgwp_ss_20200120_0003.jpgwp_ss_20200120_0001.jpgwp_ss_20200120_0002.jpg

Nog 45' werken en dan naar huis want de tijd is gekomen om de S2000 op te halen :D :D :D :D!!!
Vanavond staat ze weer thuis te blinken :heart:!

Mijn Honda staat stil :( Waarschijnlijk verkopen. Bedrijfswagen gekregen... Een Audi. Domme Duitse auto's. Pfff.

• Sad
Waarderingen: Bubs
Kopen? :D Bijna 18k kilometer. Met chiptuning.

• Haha
  • #3.288
Nee dank u, er komt enkel ooit nog een Type R terug bij (model 2000-2005) :p.
Gelukkig hebben wij vrije keuze wat betreft bedrijfswagen, dus ook dat is bij mij een Honda :D.

Mini auto :p

Wij hebben niet echt keuze. Je valt in een bepaalde categorie en daar horen bepaalde wagens bij. En gezien ze altijd bij dezelfde garages gaan,
is dat dus VW, Audi of Mercedes.

Wij hebben niet echt keuze. Je valt in een bepaalde categorie en daar horen bepaalde wagens bij. En gezien ze altijd bij dezelfde garages gaan,
:haha: Wat heb je het toch zwaar he. VW, Audi of Mercedes onder je kont...

OT: Die squats gaan lekker Bubsie. Heb natuurlijk een tijdje niet actief gevolgd, maar oh my, oh my: lekker bezig mijjjjjjt! :cheer:

• Love
  • #3.292

'k Zou het jammer vinden als we geen vrije keuze meer zouden hebben, maar uiteindelijk is het nog altijd een auto waar je amper kosten en geen zorgen aan hebt.
Dus ik zou mijn trots wel opzij zetten en met een Duitser onder mijn kont rijden, als het echt niet anders kon :p.
Wij moeten op dit moment hoofdzakelijk zorgen dat het binnen ons lease budget past, en dat het geen diesel meer is.

:haha: Wat heb je het toch zwaar he. VW, Audi of Mercedes onder je kont...

OT: Die squats gaan lekker Bubsie. Heb natuurlijk een tijdje niet actief gevolgd, maar oh my, oh my: lekker bezig mijjjjjjt! :cheer:

Een niet Honda/Japanse auto fan snapt niet hoe zwaar het mentaal is om in een Duitser te moeten rondrijden :sad:.
Ty Annie! Gaat inderdaad best lekker, alleen zorgen dat ik mezelf niet voorbijloop door teveel te willen doen :).

Intussen alweer 7 dagen op rij gesport, laatste dagen niet zo denderend geslapen en ik voel me qua energie gewoon niet top vandaag.
We zien nog wel vanavond, maar vermoedelijk wordt het morgen UB en dan donderdagochtend een herstel looptraining :).

Gisteren was ook best een vermoeiende dag, doch érg leuk want mijn S'je staat weer dicht bij me in de garage :D!
Maar toch... Om 5u30 opstaan, 12km lopen, 6u in de auto doorbrengen (in totaal), 4u werken, nog 2u gekookt...
Dat in combinatie met de rest, zorgt ervoor dat mijn kaarsje nu relatief uit is :). Dus.... Vandaag waarschijnlijk dagje rust!

'k Zou het jammer vinden als we geen vrije keuze meer zouden hebben, maar uiteindelijk is het nog altijd een auto waar je amper kosten en geen zorgen aan hebt.
Dus ik zou mijn trots wel opzij zetten en met een Duitser onder mijn kont rijden, als het echt niet anders kon :p.
Wij moeten op dit moment hoofdzakelijk zorgen dat het binnen ons lease budget past, en dat het geen diesel meer is.

Een niet Honda/Japanse auto fan snapt niet hoe zwaar het mentaal is om in een Duitser te moeten rondrijden :sad:.
Ty Annie! Gaat inderdaad best lekker, alleen zorgen dat ik mezelf niet voorbijloop door teveel te willen doen :).

Intussen alweer 7 dagen op rij gesport, laatste dagen niet zo denderend geslapen en ik voel me qua energie gewoon niet top vandaag.
We zien nog wel vanavond, maar vermoedelijk wordt het morgen UB en dan donderdagochtend een herstel looptraining :).

Gisteren was ook best een vermoeiende dag, doch érg leuk want mijn S'je staat weer dicht bij me in de garage :D!
Maar toch... Om 5u30 opstaan, 12km lopen, 6u in de auto doorbrengen (in totaal), 4u werken, nog 2u gekookt...
Dat in combinatie met de rest, zorgt ervoor dat mijn kaarsje nu relatief uit is :). Dus.... Vandaag dagje rust!

Fixed :kiss:

Pas goed op jezelf, ennnnnnnnn, RUST IS GROEI, denk aan de bootygains!!

• Like

Dat in combinatie met de rest, zorgt ervoor dat mijn kaarsje nu relatief uit is :). Dus.... Vandaag zeker weten dagje rust!
Fixed
:heart:

• Like
  • #3.295
Ok ok dames, ik geef me over!
Het wórdt een dagje rust! :)
Ik ga de auto wel een beetje bewonderen in de garage en een zonnenbankje doen :p.
Mag ik dan de suggestie doen dat een eventueel herstelloopje dan ook echt een herstelloopje wordt: praattempo en niet langer dan een uur?

Maak de uitdaging het eens onder de 10 km/u te houden.

• Like

Totdat je de echte schoonheid en klasse hebt leren kennen van 1 van de drie grote Duitsers... Dan wil je geen japanner meer

Padoem, Padoem, Padoemmmmm :trollface:

• Haha
  • #3.298
Totdat je de echte schoonheid en klasse hebt leren kennen van 1 van de drie grote Duitsers... Dan wil je geen japanner meer

Ik kan de schoonheid en klasse zeker appreciëren van bepaalde Duitse modellen, helaas zijn dat dat diegene die niet in mijn budget passen :p.
Als ik dan moet kiezen tussen een gewone A3/A4/A-klasse/Passat/... en een betrouwbare Japanner (die meestal standaard heeft wat de anderen in opties aanbieden, ruimer is,...), dan is de keuze snel gemaakt :).
Vooral de mankementen die al aan de Duitse wagens in onze fleet verschijnen na een paar jaar of 100k km is om van te janken...
Het is gewoon zo dat je Japanse merken stukken betrouwbaarder zijn + ik heb geen ego streling nodig van 4 ringen of een ster :rolleyes: .

Mag ik dan de suggestie doen dat een eventueel herstelloopje dan ook echt een herstelloopje wordt: praattempo en niet langer dan een uur?

Maak de uitdaging het eens onder de 10 km/u te houden.

Mijn herstelloopjes de laaste tijd zijn onder de 10km/h hoor!
Anders noem ik het gewoon geen herstel loopje meer :roflol:.
Ik probeer het bij 8km te houden aan max. 9,5km/h :).
Zondag wil ik graag weer eens een duurtraining doen, dus het herstel kan ik zeker gebruiken!

Ik had een BMW van de zaak, op een gegeven moment moest ik voor een andere auto kijken.
Ik heb toen een Kia gekozen. Wat een geweldige fijne auto was dat. Alles zat er op en betaalde echt serieus minder bijtelling dan met die BMW.

• Like
Ik kan de schoonheid en klasse zeker appreciëren van bepaalde Duitse modellen, helaas zijn dat dat diegene die niet in mijn budget passen :p.
Als ik dan moet kiezen tussen een gewone A3/A4/A-klasse/Passat/... en een betrouwbare Japanner (die meestal standaard heeft wat de anderen in opties aanbieden, ruimer is,...), dan is de keuze snel gemaakt :).
Vooral de mankementen die al aan de Duitse wagens in onze fleet verschijnen na een paar jaar of 100k km is om van te janken...
Het is gewoon zo dat je Japanse merken stukken betrouwbaarder zijn + ik heb geen ego streling nodig van 4 ringen of een ster :rolleyes: .

Ook al heb ik vanaf m'n eerste auto al een voorliefde voor Duits kan ik het niet geheel met je oneens zijn moet ik eerlijk bekennen. Japanners zitten vaak standaard ruimer in de opties dan de gemiddelde Duitser en de kwaliteit laat het helaas de laatste jaren ook wel eens wat te vaak afweten helaas :( (hoewel het in vergelijking met de gemiddelde Franse auto dan nog wel weer meevalt :p ) Trouwens, om in een een nieuwe passat te mogen rijden zou voor mij totaal geen straf zijn, wat een prachtige wagen is dat. Heb zelf in een passat gereden van 2003 (een 130Pk TDI), gekocht met 150K op de klok en total loss gereden met ruim 400K op de klok en niet 1X problemen met die auto gehad, mis hem nog elke dag (R.I.P lieve passat:heart:)

• Like
Terug
Naar boven