Gisteravond met sssssuuuuper veel zin naar de gym getrokken (ja, echt, dit is geen sarcasme

)!
Training ging naar mijn gevoel vlot, hier en daar weer wat kg/reps kunnen bijpakken.
Crosstrainer blijkt ook niet 100% kneeproof te zijn, maar viel al bij al wel mee.
Training dinsdag 28 januari 2020 - UB1
Warm-up: 15' Crosstrainer ~110kcal
Bench press
1x10x25
1x8x30
5x4x37,5 (laatste twee sets minder netjes)
2x6x32,5
Assisted pull-ups (close grip)
1x8x27,5
3x8x25
+ 1 not assisted die helemaal netjes ging *beetje trots*
Vertical chest press
2x8x37,5
2x8x40
Straight arm pushdown SS Ab rope pushdown
1x12x32,5
3x8x35
Around the worlds
4x8x6
Arnold press
4x8x8
Tricep rope overhead extension SS Cable bicep curl
4x8x22,5 // 4x8x27,5
Cardio: ~250kcal (incl. warming up)
- 15' Fietsen in het wild (omweg naar huis gemaakt)
Een, naar mijn normen, kort nachtje gehad.
Ik had gezegd tegen mijn vriend dat hij me mocht wekken om samen een rondje te lopen als hij thuis kwam van het werk.
Dus om 5u30 zat hij plots op de rand van het bed, ik was nog ver weg van de wereld en schrok me een ongeluk

.
Wel direct goed wakker, haha! Voordeel is dat ik morgen tot 7u15 kan slapen i.p.v. 6u

.
Samen dus een hersteltraining gedaan

.
Goed begonnen, maar na een paar km kreeg hij wat last van zijn kuiten. Tempo gekelderd...
Daarna heb ik maar de leiding genomen (maar mezelf ingehouden) en ging het weer wat vlotter.
Geen extra lusje gedaan (yes, naar mijn verstand geluisterd + dan kon ik nog op tijd vertrekken om vanavond te stoppen met werken om 17h

).
Al bij al goeie hersteltraining. Amper pijntjes tijdens het lopen, en ook nu weinig tot geen last (behalve als ik trappen omlaag moet doen...).
Looptraining woensdag 29 januari 2020 - Herstel
Cijfertjes: 58'; 8,5km; 8,8km/h; ~500kcal; AVG HR 145bpm
Volgende loopje is voor zaterdag, morgen waarschijnlijk een DB training @home.
Toedels!