mitsymo
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 6.649
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 74kg
Hier nog z'n zeldzaam gevalIk zal dan wel een van de zeldzame dames hier zijn die liever UB traint dan LB.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier nog z'n zeldzaam gevalIk zal dan wel een van de zeldzame dames hier zijn die liever UB traint dan LB.

Mooie schoentjes. Hopelijk lopen ze ook lekker.

Een gifje dan?

Ik ook hoor

!
.
?
!!
.
, mijn tempo is toen ook best gedropt...
.

.
.
.
.Ik dacht dat je een wedstrijd met rugnummer had gelopen...
Wat goed joh! Dus dat wordt een officiële halve marathon meelopen dit jaar zeker?![]()
.Ik heb liever pijn dan misselijkheid. Ik heb ooit "foezelvergiftiging" gehad, sushi. Dus ik snap je wel laat ik zeggen. Misschien zou het helpen een ssri ervoor te slikken?Meh, ik heb emetofobie dus voor mij is dat altijd een hel.
.Heel netjes gedaan Bubs, en op nieuwe schoenen!
Volgende keer een energiereep of gel bij je steken![]()
.
.
.Ik heb liever pijn dan misselijkheid. Ik heb ooit "foezelvergiftiging" gehad, sushi. Dus ik snap je wel laat ik zeggen. Misschien zou het helpen een ssri ervoor te slikken?
.
.Je weet toch dat er auto's, fietsen, enzo bestaan om zulke afstanden te overbruggen hé![]()
.

Tbh loop ik het liever dan te fietsen...
Om met de auto twee rondjes door het centrum te rijden is het weer nog niet goed genoeg, dat doe ik met plezier in de zomer.
Algemeen best fris, maar hongerig, opgestaan deze ochtend.
Hoewel ik tijdens het lopen zelf nergens last van leek te hebben is pijn in mijn rechterknie (en ook wel wat aan de buitekant van mijn rechterdij) nu duidelijk aanwezig.
Dus komende week écht rustig aan doen qua lopen, en eventueel een keertje 1 (of in het ergste geval geen) rondje doen ipv 2 tot 3.
idd ff lekker eten en rustiug aan doen . Maar we hebben het tegen bubskatabool dus
je metabolisme was sky-high.....( een goede rede om te freeten, Kcal in vs Kcal out)![]()
![]()

Bubsie be like. Klein stukkie gelopen 15kmidd ff lekker eten en rustiug aan doen . Maar we hebben het tegen bubs![]()
azzy be after 15 km , dig a ditch im ded
katabool dus
je metabolisme was sky-high.....( een goede rede om te freeten, Kcal in vs Kcal out)![]()
![]()
idd ff lekker eten en rustiug aan doen . Maar we hebben het tegen bubs![]()
Funny 'cause it's true
.