- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
...Omdat ik het niet ken.
Zal het dit weekend eens bekijken.
Als je het boek nodig hebt, of gewoon een template in Excel, geef maar een seintje

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
...Omdat ik het niet ken.
Zal het dit weekend eens bekijken.

Het gaat niet om de benen Bubsie maar om de energie![]()
.
.Als je het boek nodig hebt, of gewoon een template in Excel, geef maar een seintje![]()
.
.Jij hebt gewoon iets tegen mensen die hardlopenIk weet dit wil je niet horen, als je meer wil benchen zou ik 1 dag minder gaan rennen![]()

Goed ideeZou ik hiervoor niet meer dan 1x per week moeten benchen?...

Ondanks dat ik het zelf niet meer kan, geen haat hoor echt nietJij hebt gewoon iets tegen mensen die hardlopen
Goed idee![]()

Een meid in mijn sportschool bencht 5 x per week en tussen de 20-30 sets per week. Ze zit nu over de 90 kg (1RM). Persoonlijk besteed ik liever meer tijd aan rug, schouders en armen.Echt hé!!

Ondanks dat ik het zelf niet meer kan, geen haat hoor echt niet
(ik heb respect voor ieder zijn doelen)
.
.Om sterker te worden moet je simpel gezegd meer doen dan je al deed (mits je grotendeels tussen de trainingen kan herstellen). Bench je nu 2 x per week en 3 sets per training, dan kun je progressie maken door 3 x per week te benchen met 3 sets per training of door 5 sets te doen ipv 3 sets per training (gewicht/reps blijven in dit voorbeeld gelijk). De vraag is alleen of je die tijd en energie er in wil stekenEen meid in mijn sportschool bencht 5 x per week en tussen de 20-30 sets per week. Ze zit nu over de 90 kg (1RM). Persoonlijk besteed ik liever meer tijd aan rug, schouders en armen.
.Los van de powerliftsters zijn er bijna geen dames die de borstspieren in het algemeen en de bench in het bijzonder echt serieus nemen. Is kennelijk een minder sexy spiergroep dan de glutes.![]()
.
.
.
!
?
.Flink aanspannen bovenin en 3" is wel heftig hoor, je gaat verzuren

Je kan dit ook omdraaien, ondanks dat de BP niet de enige en in sommige gevallen niet de beste manier is om de borstspieren te trainen zijn mannen, ook die niet PLen overdreven gefixeerd op hoeveel ze zelf en anderen bankdrukken, veel meer dan OHP, SQ of DL.Los van de powerliftsters zijn er bijna geen dames die de borstspieren in het algemeen en de bench in het bijzonder echt serieus nemen. Is kennelijk een minder sexy spiergroep dan de glutes.![]()
Bubsie is een renpaard en geen werkpaardJe kan dit ook omdraaien, ondanks dat de BP niet de enige en in sommige gevallen niet de beste manier is om de borstspieren te trainen zijn mannen, ook die niet PLen overdreven gefixeerd op hoeveel ze zelf en anderen bankdrukken, veel meer dan OHP, SQ of DL.
Overigens is de booty voor vrouwen zelf ook veel belangrijker en liefhebbers van vrouwen vinden dit ook vaak interessanter dan een sterke BP of enorm ontwikkelde borstpartij (dus niet borstenpartij, dat is wat anders).
Met drie van zulke katten zou ik altijd thuiswerk en -training doen.
Ik vraag me af of je met opdrukken al niet wat extra volume voor borst zou kunnen doen.
Als je alles bij elkaar veel traint dan kan hardlopen je kracht en massa in de wegstaan: tijd, energie, herstel. Wellicht moet je op een gegeven moment een keuze maken waar wil ik nu beter in worden en wat wil ik houden zoals het is. Misschien nu het toch wat slechter weer is wat meer de focus op kracht, dus iets minder (ver, vaak of hard) hardlopen en wat meer kracht. Behoud kost minder energie, dus als je dan later weer meer wil hardlopen, dan zou je met minder volume je BP kunnen vasthouden op een hoger niveau.

Flink aanspannen bovenin en 3" is wel heftig hoor, je gaat verzuren
Wel fijn dat je een middenweg hebt gevonden met KT en lopen, angst voor die pec blessure blijft wel denk ik
Ik zou mn crosstrainer ook niet willen missen 4x/wk 30' is mooi om in conditie te blijven voor mij
nice avatar Bubsie![]()
.
!Je kan dit ook omdraaien, ondanks dat de BP niet de enige en in sommige gevallen niet de beste manier is om de borstspieren te trainen zijn mannen, ook die niet PLen overdreven gefixeerd op hoeveel ze zelf en anderen bankdrukken, veel meer dan OHP, SQ of DL.
Overigens is de booty voor vrouwen zelf ook veel belangrijker en liefhebbers van vrouwen vinden dit ook vaak interessanter dan een sterke BP of enorm ontwikkelde borstpartij (dus niet borstenpartij, dat is wat anders).
Met drie van zulke katten zou ik altijd thuiswerk en -training doen.
Ik vraag me af of je met opdrukken al niet wat extra volume voor borst zou kunnen doen.
Als je alles bij elkaar veel traint dan kan hardlopen je kracht en massa in de wegstaan: tijd, energie, herstel. Wellicht moet je op een gegeven moment een keuze maken waar wil ik nu beter in worden en wat wil ik houden zoals het is. Misschien nu het toch wat slechter weer is wat meer de focus op kracht, dus iets minder (ver, vaak of hard) hardlopen en wat meer kracht. Behoud kost minder energie, dus als je dan later weer meer wil hardlopen, dan zou je met minder volume je BP kunnen vasthouden op een hoger niveau.
(nee, daar komt geen filmpje van online
).
.
.
.
.
.
!
.
. Het extra benchen zal daar vast voor iets tussen zitten...
! Ik kom goed en zacht neer, zet mijn voeten netjes recht,...
.Nice!! hier in NL krijgt ook iedereen er wat meer bijDat werd door mijn baas bevestigd donderdag, mooie opslag gekregen.

Ik werk nochtans ook hard in de gym...