Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk dat mijn vrouw mij vermoord. Als ik om dat tijdstip om cardio vraag

!Denk dat mijn vrouw mij vermoord. Als ik om dat tijdstip om cardio vraag
.
!Das wel fijn, daar hoef ik niet mee aan te komen.Mijn vriend mag mij steeds voor elke vorm van cardio wakker maken.

Mijn vriend mag mij steeds voor elke vorm van cardio wakker maken.

+1 xD
Das wel fijn, daar hoef ik niet mee aan te komen.
Heb ik overigens zelf ook weinig trek in om 5:00uur![]()
.
.Das wel fijn, daar hoef ik niet mee aan te komen.
Heb ik overigens zelf ook weinig trek in om 5:00uur![]()

.
.
.
!Wat fijn! Kun je weer rustig opbouwenSeated leg curl (eerste keer weer sind mijn knie blessure, dus laag gewicht)
1x12x20
1x12x25
2x12x30
Allemaal pijnvrij!

.
.
.
.
!
.
.
en amper beweging.I know, 't was een grapje hé!oaaaah! niet zo lullig doen. #teamdik kan altijd nog omzetten naar iets leuks

.
.

.
.
.
.
.Dat is zeker mooi... als je spiermassa en dus je verbruik omhoog is, mag je gewoon meer etenMaar dat is goed nieuws, want mijn metabolisme is duidelijk omhoog + na de zomer kan ik starten met 1700kcal of meer!

Het blijft moeilijk, maar als je er beter in wordt dan kan je uiteindelijk (iets) sneller worden in dezelfde zone.Eigenlijk was het plan een duurtraining in zone 3/tempo 1 te doen, wat betekent een hartslag tussen 140-150bpm en tempo +/- 8km/h.
Niet gelukt natuurlijk, ik kan écht niet zo traag lopen. Persoonlijk voelt het dan alsof ik "faal" omdat ik niet het beste van mezelf geef.
Mooie loop en dan vers brood!Uiteindelijk 16,3km gelopen (gestopt bij de bakker haha) en daarna met een kraakvers brood op de arm rustig naar huis gelopen (nog 1,3km).
Samen dus 17,5km gedaan, niet slecht voor een zondag!