ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind het alleen de moeite waard als het een verse van de lokale Italiaan is
.Met een dunne bodem direct uit de houtovenIk vind het alleen de moeite waard als het een verse van de lokale Italiaan is.

Tis madammeke te minIk vind het alleen de moeite waard als het een verse van de lokale Italiaan is.

Klopt helemaal! Bodem is flinterdun, heerlijke pizza's daar.
Nouja, tis niet dat je me had uitgenodigd hé
.Ja graag
Gemiste kansKlopt helemaal! Bodem is flinterdun, heerlijke pizza's daar.
Nouja, tis niet dat je me had uitgenodigd hé.

.Beterschap Bubs. Enig idee hoe de pijn is veroorzaakt?
.Ai, klote bubsSinds deze week weer meer en meer last van mijn linkerarm (pijn vanaf mijn onderarm en elleboog die tegen het einde van de werkdag uitstraalt tot aan mijn schouder(blad)).
Gisteren had ik er ook wat last van tijdens de training, en zelfs autorijden lukt niet helemaal pijnvrij.
Als het midden volgende week niet beter is ga ik maar eens langs de huisarts...
dacht dat het al een shitty post was met dat deloaden enzo..komt dat er nog bovenop!
Enig idee wat de oorzaak is? Ai, klote bubsdacht dat het al een shitty post was met dat deloaden enzo..komt dat er nog bovenop!
Enig idee wat de oorzaak is?
Pas overigens wel op met deloaden. Heb het zelf lang niet gedaan, maar betrapte mezelf er altijd op intensiteit te willen gaan pakken door oefeningen anders te gaan uitvoeren en dan is de kans dat je een dergelijke blessure belast best groot..
. Teveel (en te snel denk ik) typen op het werk... Aan het begin van de werkdag is het meestal nog te doen, maar hoe verder de dag hoe meer last ik ervan heb.
.
.

.
.
.Wees daar voorzichtig mee hoor. Is er op je werk een bewegingstherapeut voor advies of hebben ze daar een connectie mee?Zie post boven je. Teveel (en te snel denk ik) typen op het werk... Aan het begin van de werkdag is het meestal nog te doen, maar hoe verder de dag hoe meer last ik ervan heb.
Tot het uiteindelijk helemaal uitstraalt in mijn schouder/schouderblad.
...echt zo knap van je na het rennen gelijk door naar de gym...toppertje!!
(na mijn crossen is het altijd 2 meals voordat ik ga trainen)
.Wees daar voorzichtig mee hoor. Is er op je werk een bewegingstherapeut voor advies of hebben ze daar een connectie mee?
.Heb je of krijg je dan geen honger tijdens je WO?Jij bent dan ook groter dan 1m57 hé Boss.
Er zat wel een uurtje tussen het rennen en de training, ongeveer.
Een bewegingstherapeut niet, maar we hebben wel een extern bedrijf met preventieadviseur.
Ik heb haar daarnet al een mailtje gestuurd, want voor ik op kantoor aankwam had ik al uitstralingspijn naar mijn schouder...
Nu twijfel ik of ik nog langs de huisarts moet en eventueel rust moet nemen, zowel van het werk als de gym helaas.

Heb je of krijg je dan geen honger tijdens je WO?
misschien knelt er wel wat af vanwege die uitstraling........![]()
Dat is prima, misschien moeten ze even naar de hoogte van je stoel of bureau kijken, of het soort toetsenbord of muis wat je gebruikt....Een bewegingstherapeut niet, maar we hebben wel een extern bedrijf met preventieadviseur.
Ik heb haar daarnet al een mailtje gestuurd, want voor ik op kantoor aankwam had ik al uitstralingspijn naar mijn schouder...
Ik heb niet zoveel vertrouwen in de huisarts voor dit soort zaken.Nu twijfel ik of ik nog langs de huisarts moet en eventueel rust moet nemen, zowel van het werk als de gym helaas.
Dat is prima, misschien moeten ze even naar de hoogte van je stoel of bureau kijken, of het soort toetsenbord of muis wat je gebruikt....
Ik heb niet zoveel vertrouwen in de huisarts voor dit soort zaken.
Er zijn een aantal basisadviezen die we kunnen meegeven aan iedereen, die vind je ook terug in de folder in bijlage.
Voor wat uitgebreider advies lijkt het mij beter dat u eens een afspraak maakt voor een consultatie in één van onze centra, dan kunnen we zeker ook een aantal van die eenheidsworst-adviezen personaliseren. Het voordeel aan de consultaties in onze centra is dat we ook even dieper op de medische kant van het verhaal kunnen ingaan zonder dat er collega's meeluisteren.
Als het moet gaan over echt persoonlijk advies (waar een aangepast toetsenbord al onder valt, want dat is niet voor iedereen even zinvol, en het ene aangepast toetsenbord is ook het andere niet), kan het toch belangrijk zijn om te weten of het in essentie over een spierprobleem versus een gewrichtsprobleem versus een ingeknelde zenuw gaat, en of de oorzaak van de klachten bijvoorbeeld vanuit de nek, of de schouder, of de elleboog vertrekt...
Een arbeidsarts mag wettelijk gezien geen diagnose stellen, en er is ook geen tussenkomst van de mutualiteit op zaken die wij voorschrijven, dus voor zulke zaken moet ik u naar uw huisarts verwijzen.
Heeft u uw huisarts ook reeds gecontacteerd met dit verhaal? Zijn er reeds onderzoeken zoals beeldvorming of andere zaken gebeurd ivm uw klachten? Werd er een concrete diagnose gesteld? Krijgt u een behandeling voor uw klachten? Al deze aspecten spelen mee een rol in de mate waarin werkpostaanpassingen of ergonomische hulpmiddelen snel of minder snel effect zullen hebben.
Als u daarvan reeds over resultaten beschikt, breng deze informatie dan gerust mee naar de consultatie.